Ambalaža za Cedevitu Go se ne može prodati za 50 lipa. kako su to uspjeli izmajmunirati da se ne plaća povratna naknada?
To ti je nova reklamna finta. Da što više ambalaže ostane po cesti te da se na taj način sa proizvodom upoznaju i oni koji ga ni su probali. [lol]
Ni je mi jasan sad ovaj termin uključivanja trezora u kupnju!?
Da su htjeli kupiti jeftino mogli su to i prije i bolje.
Ili bude neka blok kombinacija ili će se cijena dizati….
Danas je (do sada, znači 15:30) samo troje investitora kupovalo dionice ATGR (a možda i dvoje ako su drugi i treći isti kupac). Jedan sam ja (12 komada), jedan je bio u 10:00:31 (50 komada), a jedan stoji na kupnji i taj je do sada skupio 45 komada.
Atlanticov "Superbrand"
Ukupno devet brendova iz distribucijskog portfelja Atlantic Grupe imaju status Superbranda, od kojih tri čine vlastite robne marke (Cedevita, Plidenta, Melem), a šest principalske robne marke
(Wrigley, Ferrero, Nutella, Kinder, Johnson&Johnson, Duracell, Durex).
Kako bi to dobro bilo! Kad bi "lukavi Dinkec" krenuo van konačno bi se otvorio prostor za ulazak stranih institucijonalnih investitora (čitaj: fondova). Misliš da je Emil bez veze radio road show u SAD-u, Beču, Beogradu…
A tu je i nagrada “Otkriće godine” za 2008., koju joj je dodijelio investicijski fond East Capital sa sjedištem u Stockholmu. East Capital, najveća nezavisna investicijska kuća specijalizirana za financijsko tržište istoka Europe, ovu je nagradu u konkurenciji od 500 istočnoeuropskih tvrtki dodijelio Atlantic Grupi kao kompaniji koja pokazuje iznimne rezultate i kojoj se pretpostavlja odlična perspektiva.
Samo neka izlaze oni koji to žele, biti će više prostora za one koji žele unutra.
[/quote]
ne vidim da itko drugi kupuje osim rajfajzena, ja da sam na mjestu drugih mirovinaca, hmmm znam što bih radio i kako sprijecio rast prinosa rmf
[/quote]
nitko mi nije odgovorio na ovo pitanje?
Dva su RBA Obavezni i Dobrovoljni. Oba kupuju a i drugi koji su u Topu 10 su se povećali.
Jedino AZ koliko vidim ove godine ništa.
Ovi su neki nešto dobili,prenijeli, kupili.
U glavnom ni je tako statično ni ti je taj RBA tu neki pretjerani faktor.
Distribucijska mreža Atlantic Grupe
Distributivna mreža Atlantic Grupe sastoji se od 16 distribucijskih centara: Zagreb, Osijek, Rijeka, Split, Široki Brijeg, Sarajevo, Tuzla, Laktaši, Bihać, Ljubljana, Beograd, Novi Sad, Niš, Čačak, Podgorica i Skopje, pokriva tržišta Hrvatske, BiH, Slovenije, Srbije, Makedonije i Crne Gore te međunarodnim principalima na svim tim tržištima osigurava distribucijske usluge najvišeg standarda, sa izravnim pristupom u više od 46.000 prodajnih mjesta na području Jugoistočne Europe.
KK Cedevita u NLB ligi!
http://www.kkcedevita.hr/start.asp?dir=vijest&vijestid=1006
KK Cedeviti pozivnica za nastup u regionalnoj košarkaškoj ligi. Još jedan uspjeh Atlantic Grupe i velika prilika za promicanje Cedevite u regiji. Bravo za lobiste koji su radili na dobivanju pozivnice!
cedevita stvara ovisnost..mislim da će cedevita postati brand kao coca-cola,a mi ćemo postati bogati..to bi se moglo desiti za 10-20 godina…
Cedevita – 10% niža cijena
Ocekujem strasan izvjestaj sutra.
Iz glave lupam.
H1 ocekujem oko 120 mil kuna EBITDA (ajmo reci 250 na kraju godine)
Neto dobit od 50 milja kuna.
EV/EBITDA po ovome bi bilo izmedju 6-7.
Objavili izvještaj.
http://www.zse.hr/UserDocsImages/financ/ATGR-fin2009-1H-NotREV-K-HR.pdf
Dvoznamenkasti rast unatoč nepovoljnom makroekonomskom okruženju
Rast prodaje na 1.061,1 milijun kuna
+ 11,5% u odnosu na isto razdoblje lani
Rast operativne dobiti (EBIT-a) na 76,9 milijuna kuna
+ 28,6% u odnosu na isto razdoblje lani
Rast operativne dobiti (EBIT-a) bez jednokratnog utjecaja na 67,1 milijuna kuna
+ 12,1% u odnosu na isto razdoblje lani
Jednokratni utjecaj – dobit ostvarena otkupom manjinskog udjela DEG-a u Cedeviti d.o.o.
Neto dobit nakon manjinskih interesa u iznosu od 41,6 milijuna kuna
+49,8% – u odnosu na isto razdoblje lani
+14,2% – rast neto dobiti nakon manjinskih interesa bez jednokratnog utjecaja na iznos od 31,7
milijuna kuna u odnosu na isto razdoblje lani