ADPL (AD Plastik d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ADPL (AD Plastik d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 26.04.2024. u 11:40
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ADPL
12,99
4.158
320
12,95
13,10
-0,38%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

zorangutan, 22.03.2022. u 19:33

 

pa vi slušajte crne vrane 😆

SANKCIJAMA USPRKOS

 

Nije dugo trajalo: Nakon kratke obustave, Renault nastavlja s proizvodnjom u ruskim pogonima


 
Renault kontrolira oko 30 posto ruskog auto tržišta, zapošljava oko 40.000 ljudi i tamo ostvaruje 8 posto ukupne zarade

 



100%





na ignore: retard “nabiduasku”, plankovic, tizian, pific, barbosa….

zanimljivo! znači autoindustrija u rusiji ne da nije propala nego se proizvodnja nastavlja. što će sad crne vrane na ovoj temi?? 😉

Izgleda da se na ovom forumu se nesmije bit umjereni pesimista već se samo neumjereni optimizam cijeni?

Francuski proizvođač automobila Renault objavio je da je obustavio poslovanje u Rusiji nakon oštrih kritika ukrajinskog predsjednika Volodimira Zelenskog

 

Aktivnosti Renault Grupe u njenom proizvodnom pogonu u Moskvi od danas su obustavljene’, stoji u priopćenju tvrtke.


Odluka je došla samo nekoliko sati nakon što je Zelenski osudio tvrtku jer je odlučiila ponovno pokrenuti proizvodnju u tvornici za sklapanje vozila u Moskvi u vlasništvu njegove podružnice AvtoVaz, koja proizvodi vozila Lada


 

https://www.tportal.hr/vijesti/clanak/pala-odluka-nakon-prozivki-iz-ukrajine-renault-zaustavlja-proizvodnju-u-rusiji-20220323

 

Ovo je jako nezgodno za Renault, a samim time i za ADPL. A nema naznaka kraja…

hrvalin, 23.03.2022. u 10:33

 





zorangutan, 22.03.2022. u 19:33



 

 

pa vi slušajte crne vrane 😆

SANKCIJAMA USPRKOS

Nije dugo trajalo: Nakon kratke obustave, Renault nastavlja s proizvodnjom u ruskim pogonima


Renault kontrolira oko 30 posto ruskog auto tržišta, zapošljava oko 40.000 ljudi i tamo ostvaruje 8 posto ukupne zarade




100%





na ignore: retard “nabiduasku”, plankovic, tizian, pific, barbosa….



 

zanimljivo! znači autoindustrija u rusiji ne da nije propala nego se proizvodnja nastavlja. što će sad crne vrane na ovoj temi?? 😉

brzo stigao odgovor. vrane se razgraktale i posvađale

Prije 5 dana

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.reuters.com/business/autos-transportation/renault-resumes-production-moscow-plant-2022-03-21/&ved=2ahUKEwjG39bageT2AhVwgf0HHctyAwwQFnoECEUQAQ&usg=AOvVaw0BBr4vxa1Ywhp0LKmGzZU8

Prije 2  dana

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.reuters.com/business/autos-transportation/renault-resumes-production-moscow-plant-2022-03-21/&ved=2ahUKEwjG39bageT2AhVwgf0HHctyAwwQFnoECEUQAQ&usg=AOvVaw0BBr4vxa1Ywhp0LKmGzZU8

moje poruke nisu poziv na kupnju, prodaju dionica niti savjet za ulaganje - za takve stvari imate vlastitu glavu SVE VAS BUM TUŽIL !

Isprike prije 2 dana

https://www.reuters.com/business/autos-transportation/renault-suspends-moscow-plant-adjusts-2022-outlook-2022-03-23/

moje poruke nisu poziv na kupnju, prodaju dionica niti savjet za ulaganje - za takve stvari imate vlastitu glavu SVE VAS BUM TUŽIL !

Boulogne-Billancourt, March 23rd, 2022 – The Board of Directors of Renault Group met today and approved the following items:

 

Renault Group activities in its manufacturing plant in Moscow are suspended as of today.

Regarding its stake in AVTOVAZ, Renault Group is assessing the available options, taking into account the current environment, while acting responsibly towards its 45,000 employees in Russia.

Renault Group reminds that it already implements the necessary measures to comply with international sanctions.

 

Consequently, Renault Group has to revise its 2022 financial outlook with:

 

A Group operating margin of around 3% (vs ≥ 4% previously);

A positive automotive operating free cash flow (vs ≥ €1Bn previously).

 

https://en.media.renaultgroup.com/news/renault-industrial-activities-in-russia-are-suspended-9c81-989c5.html

 

crne vrane i dalje copy paste već 10x objavljene članke da je renault zaustavio rad u rusiji…zijev

na ignoriranju: ljudska bijeda "nabiduasku" (dno dna)

amadeo, 28.03.2022. u 08:04

crne vrane i dalje copy paste već 10x objavljene članke da je renault zaustavio rad u rusiji…zijev

Renault je obustavio proizvodnju u Rusiji samo iz razloga što je Zelenski prigovarao da se ne pridržavaju sankcija.

(23.3.2022. Tportal)   “Odluka je došla samo nekoliko sati nakon što je Zelenski osudio tvrtku jer je odlučila ponovno pokrenuti proizvodnju u tvornici za sklapanje vozila u Moskvi u vlasništvu njegove podružnice AvtoVaz, koja proizvodi vozila Lada.”

https://www.tportal.hr/vijesti/clanak/pala-odluka-nakon-prozivki-iz-ukrajine-renault-zaustavlja-proizvodnju-u-rusiji-20220323

 

na samu najavu mogućeg mirovnog sporazuma cijena dionice već divlja…što će tek biti kada se sporazum i formalno potpiše? ne bi me čudio dnevni rast od 15-ak %….

na ignore: retard "nabiduasku", plankovic, tizian, pific, barbosa....

zorangutan, 29.03.2022. u 15:27

na samu najavu mogućeg mirovnog sporazuma cijena dionice već divlja…što će tek biti kada se sporazum i formalno potpiše? ne bi me čudio dnevni rast od 15-ak %….

čim stane puškaranje dionica će odraditi +20%

jedva čekam čuti crne vrane s komentarima kad krene rast

ovo je vrlo zanimljivo za ADPL koji ima znatne pogone u rusiji

Vodstvo najvećeg među njima, Avtovaza, koji je inače u dvotrećinskom vlasništvu Renaulta, domislilo se minimalističke ideje kako bi ubrzali i povećali proizvodnjuVratit će se desetljeća unazad i svoja tri najpopularnija automobila, Ladu Nivu, Grantu i Vestu (Granta i Vesta su ruski „narodni“ automobili, s kombinirano 220 tisuća primjerka, dva najprodavanija modela u Rusiji), proizvodit će bez čipova, samo s nužnom elektronikom….

I dok su problem s čipovima riješili njihovim izbacivanjem iz sustava, u Avtovazu morali su pronaći rješenje i za dijelove koje im je osiguravao Renault iz inozemstva, što je činilo oko 20 posto dijelova automobila. Kako je uvoz zaustavljen, Avtovaz je Renaultovu mrežu dobavljača zamijenio domaćim.

https://www.novilist.hr/ostalo/auto-moto/povratak-u-proslost-lada-odlucila-izbaciti-elektroniku-iz-svojih-automobila/?utm_source=Linker.hr&utm_medium=widget&utm_campaign=razmjena%2bprometa

 

eto-mene, 31.03.2022. u 11:40

ovo je vrlo zanimljivo za ADPL koji ima znatne pogone u rusiji

Vodstvo najvećeg među njima, Avtovaza, koji je inače u dvotrećinskom vlasništvu Renaulta, domislilo se minimalističke ideje kako bi ubrzali i povećali proizvodnjuVratit će se desetljeća unazad i svoja tri najpopularnija automobila, Ladu Nivu, Grantu i Vestu (Granta i Vesta su ruski „narodni“ automobili, s kombinirano 220 tisuća primjerka, dva najprodavanija modela u Rusiji), proizvodit će bez čipova, samo s nužnom elektronikom….

I dok su problem s čipovima riješili njihovim izbacivanjem iz sustava, u Avtovazu morali su pronaći rješenje i za dijelove koje im je osiguravao Renault iz inozemstva, što je činilo oko 20 posto dijelova automobila. Kako je uvoz zaustavljen, Avtovaz je Renaultovu mrežu dobavljača zamijenio domaćim.

https://www.novilist.hr/ostalo/auto-moto/povratak-u-proslost-lada-odlucila-izbaciti-elektroniku-iz-svojih-automobila/?utm_source=Linker.hr&utm_medium=widget&utm_campaign=razmjena%2bprometa

 

to će opet pokrenuti pogone adpl u rusiji

budapest !

Utihnule trake u VW-u i Renaultu, ali AD Plastikove tvornice drže glavu iznad vode


Očekivao se pozitivan trend
Lani je u Rusiji broj novoregistriranih automobila porastao preko 4 posto, na 1,7 milijuna, a prije izbijanja krize očekivan je bio nastavak pozitivnog trenda. Sve se promijenilo, a situacija s Rusijom i sankcijama nije utjecala samo na poslovanje na tom području, nego utječe i lance opskrbe, prodaju i prihode na globalnoj razini.


Planovi proizvođača automobila da se nakon korone i nestašice čipova oporave su srušeni i oporavak te industrije još će, po svemu sudeći, čekati bolje dane. “Naš poslovni model u Rusiji je takav da tvornice mogu raditi gotovo samostalno.


Kao grupacija usmjereni smo na smanjivanje utjecaja krize na poslovanje, razradili smo različite scenarije i fokus nam je na očuvanju financijske stabilnosti i održivosti poslovanja”, kaže prvi čovjek AD Plastika, dodajući kako njihove europske tvornice rade u skladu s planovima, te se komercijalne aktivnosti nesmetano odvijaju.


“Poslujemo u nimalo jednostavnim okolnostima, punim neizvjesnosti i izazova, ali sigurni smo u opstojnost svoje kompanije”, zaključuje Došen.

Utihnule trake u VW-u i Renaultu, ali AD Plastikove tvornice drže glavu iznad vode

Ignore: KressoM, delux

New Report

Close