ADPL (AD Plastik d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ADPL (AD Plastik d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Danas sam uzeo 750kom Adpl.

Prosjek 103.95 kn.

uvijek se oduševim s kolegama koje iza 16h napišu što su taj dan kupile ili prodale.

 

izgledalo je da će gore, ali pritisak prodaje je brutalan i moglo bi to opet nazad na 100 kn i niže čim vani bude jači zaron….

na ignore: retard "nabiduasku", plankovic, tizian, pific, barbosa....

starigrac, 26.03.2020. u 13:53

 





Seeker, 26.03.2020. u 13:44



 

Da, da.

Zatvorit ćemo se u bunker ako ne bude jeftinih plastičnih dijelova za automobile do jeseni.

Strašno bitna stvar bez koje se ne može.

Od egzistencijlanie važnosti. Jednostavno ne mogu zamisliti život bez branika za novi Twingo. Možda ne bude posla i što za jesti ali branik je tu.

Imate zanimljive prioritete u životu.

 



 

Ma nisam kolega mislio samo na Ad plastik.

Ako bude stajanja do jeseni, onda će stajati svi. A onda vam/nam će bunker, konzerve i voda biti jedino što će trebati.

FOTO/VIDEO: Bogati Hrvati kupuju luksuzna skloništa koja mogu koštati do 15 milijuna kuna

Evo kolega. Ipak bunkeri. Imaju pesimisti pravo…

 

gdje je kupoprodaj? šta on misli?

Renault neće početi s radom najvjerojatnije prije 15. travnja, Volkswagen 20-og travnja. Najranije. Otprilike toliko će te zemlje ograničiti kretanja do tada.

Tako da je Renault pao oko 7.45%, Volkswagen 7.39%. Popriličan pad.

Svi su privremeno zatvorili pogone, ali u jednom trenutku bilo epidemije ili ne ce morati otvoriti proizvodnju, oni su neophodni kao i banke, preveliki da propadnu, a na trzista polako dolaze i elektricni auti,

coffey, 28.03.2020. u 15:19

Svi su privremeno zatvorili pogone, ali u jednom trenutku bilo epidemije ili ne ce morati otvoriti proizvodnju, oni su neophodni kao i banke, preveliki da propadnu, a na trzista polako dolaze i elektricni auti,

a tko će ih i čime kupovati? milijuni ljudi po svijetu ostaju bez posla i sada troše zadnje zalihe ušteđevine, ovise o naknadama i pomoći države..tko će i čime kupovati nove aute?? polovnjake još možda, ali nove jako malo..

Mislim da ce se nacin vlasnistva automobila vrlo brzo drasticno promjeniti, firme ce biti u mogucnosti ponuditi svoje elektricne aute po znacajno manjem trosku nego sto ti imas za vlastiti auto, a broj auta je ionako isti, njima svejedno kupio ili rentao, slicno kao sad s mobitelima (t-com, placas rate ili kupis)

Od sutra (30.03) Rusija zatvara granice zbog epidemije koronavirusa. Tako da već u utorak Volkswagen zaustavlja proizvodnju u Kalugu, slijede ih zatim Citroen, Peugeot i Opel, te naposljetku i Volvo.

Popriličan udarac će to biti. Umjesto rekordne godine, moguća poprilična pušiona ako se stvari ne riješe brzo.

A da situacija bude još gora, Rubalj je nastavio padati. Izgubio je više od 20% zadnjih mjesec dana, te je sada na najnižim razinama zadnjih 5-8 godina.

Ne znam jeste li ozbiljni ili trolate.

Pratim ADPL već 10 godina i ne pamtim kad ih je pogodilo ovoliko sr*nja.

Rubalj je stvarno nisko, nastavio padati i danas. A ako se granice ne otvore uskoro, bit će katastrofalan Q2.

Možda ne bi bilo glupo ne isplatiti ostatak dividende već sačuvati taj novec za neke obveze.

Francuska, koja ujedno ima udio u Renault, ne želi da kompanije u kojima ima udjele isplačuju dobit (dividenda), nego da se dobit čuva. Njemačka pokušava nacionalizirati firme kako bi ima lakše omogućila financiranje.

A koliko god ADPL punio državni proračun, HR ipak neće učiniti ama baš ništa kad upadnu u probleme.

Prihodi će dosta pasti a radnicima se plaće ne mogu uskratiti.

A ukoliko Rusija ostane zatvorena par mjeseci i ne bude proizvodnje, bit će to jako nezgodno.

S druge strane, mnogi radnici si digli kredite kad su kupovali ADPL dionice i računaju na dividendu jer su ih do sada tako otplačivali.

Ovoliko sr*nja ne pamtim od onog paketa Prevent global koji nitko nije htio pa smo padali mjesecima.

 

Ja se zezam, naravno. Ali neki su ovdje nedavno pricali da ova dionica nema veze s ciklusima, pa ga nitko nije ispravljao. Sad je bio vikend pa su brojke rasta coronavirusa niske. Mislim da bi danas trebale brojke skociti i od sutra opet slijedi jaci pad

zaboravite na dobru 2020. što se tiče bilo koje dionice na ZSE, a pogotovo ovakvih. postoji realna mogućnost da ni 2021. ne bude nešto. ali za dalju budućnost sam veliki optimist glede ADPLa.

nadam se da će isplatiti do 4 kune dividende, a idealno bi bilo da ništa ne isplate.  nitko razuman im ne ni zamjerio, dapače. 4 kn je 16 milijuna kuna. tih 16 milijuna im itekako može puno značit.

Seeker, 30.03.2020. u 09:25

Ne znam jeste li ozbiljni ili trolate.

Pratim ADPL već 10 godina i ne pamtim kad ih je pogodilo ovoliko sr*nja.

Rubalj je stvarno nisko, nastavio padati i danas. A ako se granice ne otvore uskoro, bit će katastrofalan Q2.

Možda ne bi bilo glupo ne isplatiti ostatak dividende već sačuvati taj novec za neke obveze.

Francuska, koja ujedno ima udio u Renault, ne želi da kompanije u kojima ima udjele isplačuju dobit (dividenda), nego da se dobit čuva. Njemačka pokušava nacionalizirati firme kako bi ima lakše omogućila financiranje.

A koliko god ADPL punio državni proračun, HR ipak neće učiniti ama baš ništa kad upadnu u probleme.

Prihodi će dosta pasti a radnicima se plaće ne mogu uskratiti.

A ukoliko Rusija ostane zatvorena par mjeseci i ne bude proizvodnje, bit će to jako nezgodno.

S druge strane, mnogi radnici si digli kredite kad su kupovali ADPL dionice i računaju na dividendu jer su ih do sada tako otplačivali.

Ovoliko sr*nja ne pamtim od onog paketa Prevent global koji nitko nije htio pa smo padali mjesecima.

 

Mislim da uopće nije sporno da od daljnje dividende ove godine nema ništa.

Tko je uhvatio predujam uhvatio je. Ostatak će čekati 2022 jer 2021 neće biti što za isplaćivati iz dobiti za 2020.

New Report

Close