ADPL (AD Plastik d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ADPL (AD Plastik d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 19.04.2024. u 03:56
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ADPL
13,03
12.548
963
13,05
13,10
-1,52%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

ciljnik, 23.03.2020. u 17:23

 





coffey, 15.03.2020. u 19:55



 

Kakvi kokosari sve egzistiraju ovdje, nevjerovatno, pa kad vec lupate mozete lupati da bude i 50kn po dionici, ne znam jel stvarno mislite da bi netko prodao po toj cijeni, pa samo trezor moze otkupiti pola

 



 

evo ja prognoziram ADPL 43 kn 2021 godine i tada cu kupovati ,a ti ces nastaviti vrijedjati svakog tko misli drukcije i promjenit ces 20 nick name do tada .

Svaka cast, spustio si mi do bola. Nakon globalne pandemije, zatvaranja proizvodnje skoro svih kupaca, razornog potresa, eto ispao si pametan sta drugo reci

Izgleda da je nekim stvarno zakazalo pamcenje……mozda i onima koji su prezivjeli 2008.g. kao i ja.

Kupovao ADPL u ondasnjem zamahu – kasnije se ispostavilo u najgore moguce vrijeme –  po od cca 115 prema dolje. Dokup – a ne rezi i bjezi – najgora moguca odluka koju mozete donijeti. Naravno, totalni bezveznjak u pogledu burzovnih nepisanih pravila kakav sam bio u ono vrijeme – to sam upravo ucinio. I tako cijelim putem do cca 80-tak kn – kad mi je ponestalo para, a ADPL mi je činila vec vise od 85% portfelja. Nakon toga je – ako se sjecate – pala i do 30-tak kuna. Jos se neko vrijeme sa pristojnih prometima trgovala do 40-50, dok nije krenuo pravi oporavak. Jedva sam dočekao onu kupovinu mirovinaca koja je krenula na cca 60+ i iskrcao sve praktički u par dana sa cca 330000kn minusa. Najveci minus koji sam ikad realizirao u ovih 12 godina. Trebalo mi je dobrih 7-8  godina velikog trejderskog truda da sve to natrag zaradim.

Od onda izbjegavam ADPL u sirokom luku. Mnogima je ona bila najuspjesnija investicijska odluka – u to uopce ne sumnjam. Meni je bila najgora. Zato hvala bogu na (svojevremeno) SNHO, sto se mene tice.

Sto se tice cijene ADPL – hoce li izaci iz ove situacije bez ozbiljnijih posljedica i hoce li ponovo na 30-tak ili nece – ne znam…..ali ukoliko ozbiljno krene prema tom targetu, mislim da mi je za peace of mind najbolje da je kompletno obrisem sa gledalice.

Dosta velika panika. Ne mogu se pretjerano buniti jer će mi možda omogućiti povoljniji dokup.

Usporedbe društva prije i sada su doista teško utemeljene.

Od 2007-2008 kada su imali jedva 650 mil prihoda pa sada kada imaju oko 1.650 mil kn prihoda. Od dana kada je dobit bila -42mil kn, pa sad kada je gotovo 100 mil. kn.

Imovina se povećala za 600 mil kn od tada, obveze se povećale za oko 400 mil kn.

Vrijeme kada su imali jedva posla i spajali kraj s krajem, kada nije bilo potražnje. Do danas kada je potražnja ogromna, poslova preko glave i briga da li će stići odraditi sve. Od doba kada nije bila mirovinaca ovdje pa do doba kada je postao blue chip sa 2 fonda.

 

Virus će proći, proizvodnja će se kad tad nastaviti… čekanje ADPL na 40 kn. PA sretno glede toga. Ne da će se do tada cjepivo plasirati, nego će već djelovati puste monetarne politike, FED-a, ECB-a, BOE-a i drugih institucija…

 

A ako i dođe do tih razina. Dovraga onda sa svime, cjepiva očito nema i dalje, tada sigurno nećete kupovati jer će svijet biti u mnogo većem kaosu.

Nemam pojma gdje će cijena. Prije bih rekao opet na 200 nego li na 40.

Ali opet, niam virolog i epidemiolog. Ako virus eskalira, tada će vam i tih 40 kn biti previše…

 

I jarani, jel’ cekate?

 

zorangutan, 23.03.2020. u 13:54

ADPL je sada pala oko 50% cijene…realno, da se za 5 godina vrati na 200 kn, to je prosječno +20% godišnje, a u banci se ne dobije u 5 godina niti 5%…osim toga, proizvodnja se jednostavno MORA pokrenuti unutar 2-3 mjeseca i to ne samo ove industrije nego i sve ostalo u svijetu jer inače će sve propasti, a to se neće dopustiti pa makar svi radili s maksama na licu…dapače, sad kad je javni prijevoz postao nepoželjan i opasan zbog širenja zaraze, automobili bi opet mogli biti sve traženiji jer daju izoliranu sigurnost u prijevozu koju nema ni pješačenje među ljudima, a kamoli javni prijevoz

kakogod,  ja lagano kupujem na ovim razinama ….

slažem se, na cijeni od 100 kn adpl sada ima jako lijep potencijal rasta od 100% u roku od 1-3 godine

@Seeker

u pravu si. ovo je ‘a completely different ball game’ od 2007-2008 što se ADPLa tiče, 7 biti većine kompanija. mene i inače zanima ulaganje samo u društva koja su jako dobro kapitalizirana, čak i kad su sasvim normalni tržišni uvjeti, a kud sada. ne vidim ovo ispod 70 nikako, ali 75-80 nije nemoguće. napravit ću dokup na 80kn i prosjek će mi biti oko 142kn. i onda držat do daljnjega. travanj, svibanj i dio lipnja će donijeti rekordno niske cijene svega….

@kvart99

Bilo bi ti bolje da si ga 7-8, a i više godina držao, kao što ću ga ja držat, bez obzira na cijenu.

Samo dobro, koliko vidim, trader si, očekuješ zaradu na kratkoročnim promjenama cijene. Mene kod ovog, u biti svega, zanima isključivo vrijednost, a ne toliko cijena.

ADPL će biti u ogromni problemima.

Proizvodnja je u svim tvornicama stala.

I da se donese odluka o pokretanju, sada nedostaje sirovine.

A tek potražnja? Eh, ona je nestala preko noći.

Automobile će poslije ovoga samo rijetki gledati.

OPREZNO S OVOM DIONICOM!

 

 

Olakotna okolnost je što ADPL ne proizvodi dijelove za luksuzne automobile, već za hatchbackove i automobile nižeg i srednjeg cjenovnog ranga. Prodaja takvih automobila je naravno osjetljiva na ciklus, ali manje prosjeka.

Malo je tu olakotnih okolnosti. Zalihe tvornica su ogromne. A potražnja u narednih 1-2 godine će biti neznatna.

Spas za ADPL je jako rezanje troškova, otpuštanje radnika i tržišna prilagodba na neke druge nekonvencionalne proizvode, možda..

markoli, 24.03.2020. u 19:49

Olakotna okolnost je što ADPL ne proizvodi dijelove za luksuzne automobile, već za hatchbackove i automobile nižeg i srednjeg cjenovnog ranga. Prodaja takvih automobila je naravno osjetljiva na ciklus, ali manje prosjeka.

Ovo je totalno krivo mišljenje i većina ljudi ga ima. Skupe automobile kupuju bogati ljudi koji manje osjecaju recesije. Pa ferrari prodaje isti broj automobila u recesiji i u boomu. Jeftinije automobile kupuju ljudi koji najviše osjecaju recesiju i zato su te dionice toliko ciklicne. Osim naravo adpl-a koji je anticiklican

Najveci problem je ovo razdoblje u kojem se jako puno trosi na hladni pogon i razdoblje potencijalne nestasice sirovina u buducem razdoblju. Sam pad prodaje je prenaglasen, pa nece biti 0 prodanih auta u sljedecim godinama, taj pad u jakim krizama bude 30-tak %, pa auto je jos uvijek za velik broj gospodarskih i poslovnih aktivnosti nuznost i taj sektor opstaje iako sami gradjani pritegnu remen. A ADPL moze izdrzati taj udar od 30-40% bez da propadne. Naravno nece biti rasta, dividenda samo u snovima, ali kroz duze razdoblje ce biti ok. Problem je sada sto bi ih sljedeca 3-4 mjeseca mogli vrlo skupo kostati, sad se doslovno przi ziva lova i gubici su realni.

Stvarna preslika ove krize će se iscrtati za koji mjesec kada počnu dolaziti izvješća.

1Q će biti koliko toliko ok, ali 2Q će biti ajme ajme..

ovo će biti gladna godina to je jasno i ona je izgubljena..zato je bitna 2021. jer ako i ona bude slična ovoj, onda će biti ključ u bravu

https://zse.hr/userdocsimages/novosti/9dVC3QVvgVu5jt8q3qpe4w==.pdf

 

Bentley Motors zatvara tvornicu u Velikoj Britaniji zbog situacije uzrokovane širenjem virusa COVID-19 kao i Volkswagen Grupa u Rusiji.

Prošlih dana Renault  iDacia u Europi, jučer Renault u Indiji. Ameri također zatvorili veći dio proizvodnje.

Bit će škakljiv Q1 i Q2, nadam se oporavku u Q3. Osim ako ameri totalno ne zase*u sa koronom budući da oboljevaju kao ludi. Naročito u New York-u

New Report

Close