Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 13,00 | 20.813 | 1,601 | 13,00 | 13,20 | 0,39% |
AD Plastik: Poslovni prihodi u šest mjeseci skočili 12,4% Autor/izvor: SEEbiz
Datum objave: 26.07.2019. – 09:58:54
SOLIN – Objavljen je Međuizvještaj poslovodstva za prvih šest mjeseci 2019. godine AD Plastik Grupe u kojem su poslovni prihodi porasli za 12,4 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine i iznose 713,7 milijuna kuna.
http://www.seebiz.eu/ad-plastik-poslovni-prihodi-u-sest-mjeseci-skocili-124/ar-196563/
EBITDA 136 mil.
Dividenda opet?
Ovakvi financijski izvještaji me uistinu vesele. Imatelj sam ove dionice.
Priča se da će se u budućnosti broj vozila smanjivati. BMW i Mercedes (daimler) su se udružili (joint venture) i krenuli u zajednički razvoj iz straha da će se i njihov tržišni udio smanjivati. Mišljenja su da u, čak ne tako dalekoj, budućnosti će ljudi sve manje posjedovati vozilo, a sve više koristiti car-sharing. Na ovaj projekt planiraju potrošiti nešto više od mlr €.
S obzirom da to neće baš tako skoro, još dugo ćemo se veseliti dividendama ove dionice.
https://www.daimler.com/company/bmw-and-daimler.html
https://www.autocar.co.uk/car-news/industry/bmw-and-daimler-establish-urban-mobility-joint-venture
Ovaj članak me podsjetio da su krenuli:
https://www.index.hr/auto/clanak/odobrila-njemacka-vlada-mercedes-je-prvi-koji-smije-voziti-bez-vozaca/2104063.aspx
S tim da je u većim Njemačkim gradovima već zaživio car sharing i firme koje se tim bave skupljaju solidan kapital.
Ali iskreno, to me ne brine ni najmanje. Broj auta koji će se smanjiti u Njemačkoj (i ostalim razvijenim državama) je manji nego broj auta koji će se povećavati u državama koje su do jučer bile ili su i danas siromašne. Afrika, Indija, bivši USSR osim Baltika,itd.
Zasto ste toliko fokusirani na autoindustriju?
Kolko ja znam adpl ima strojeve za injekcijsko presanje. Promijenis kalup i vise ne radis branike nego bilo sto drugo. Ta tranzicija na nesto drugo (ako ce biti ikad potrebe) mi se cini znacajno jednostavnija nego u mnogim drugim industrijama…
Zasto ste toliko fokusirani na autoindustriju?
Kolko ja znam adpl ima strojeve za injekcijsko presanje. Promijenis kalup i vise ne radis branike nego bilo sto drugo. Ta tranzicija na nesto drugo (ako ce biti ikad potrebe) mi se cini znacajno jednostavnija nego u mnogim drugim industrijama…
Pa sto onda ne promijene kalup i prešaju nešto drugo?
Vrlo vjerojatno zato jer imaju network u autoindustriju. Da je samo strojeve imati, onda bi lijepo radili i ddjh, i Uljanik i bilo koja druga industrija tvrtka sa strojevima i n000 radnika. Nije sam tak uletiti u neku nišu.
Mogli bi raditi kantice za zalijevat cvijeće recimo. Ali i tu je situirano tržište-Dubrava opskrba.
Zasto ste toliko fokusirani na autoindustriju?
Kolko ja znam adpl ima strojeve za injekcijsko presanje. Promijenis kalup i vise ne radis branike nego bilo sto drugo. Ta tranzicija na nesto drugo (ako ce biti ikad potrebe) mi se cini znacajno jednostavnija nego u mnogim drugim industrijama…
Pa sto onda ne promijene kalup i prešaju nešto drugo?
[/quote]
Pa zato jer im ovo trenutno ide super.
Ali onima koji zbrajaju koliko ce se autiju kupit i proizvest i projekcije projekcija i šbb kbbb samo kazem da se mogu preorjentirat na nesto drugo/ slicno ako ovo ikad zapne. A i to ne bi bilo preko noci nego uz neko razumno i postupno planiranje…
To stoji, ali si napisao zašto smo toliko fokusirani na autoindustriju. Mislim u tom su businessu sad i tu imaju ugovore i know how i networking. Bilo kakva promjena businessa košta i bitno je u kojem smjeru ide globalna autoindustrija. A da mogu nekaj drugo, to mogu svi, ali nije tako jednostavno mijenjati business. Npr pogledaj Telekome u ICT industriji. Ima puno manjih firmi na tržištu koje imaju veće prihode u tom sektoru od telekoma, samo zato jer su fokusirani na to i samo na to.
Zasto ste toliko fokusirani na autoindustriju?
Kolko ja znam adpl ima strojeve za injekcijsko presanje. Promijenis kalup i vise ne radis branike nego bilo sto drugo. Ta tranzicija na nesto drugo (ako ce biti ikad potrebe) mi se cini znacajno jednostavnija nego u mnogim drugim industrijama…
Pa sto onda ne promijene kalup i prešaju nešto drugo?
[/quote]
Pa zato jer im ovo trenutno ide super.
Ali onima koji zbrajaju koliko ce se autiju kupit i proizvest i projekcije projekcija i šbb kbbb samo kazem da se mogu preorjentirat na nesto drugo/ slicno ako ovo ikad zapne. A i to ne bi bilo preko noci nego uz neko razumno i postupno planiranje…
[/quote]
Pa jel možemo Floki, ja i ti nabaviti stroj pa kod mene doma u garaži prešati to sto oni ne znaju ili ne zele prešati?
Zasto ste toliko fokusirani na autoindustriju?
Kolko ja znam adpl ima strojeve za injekcijsko presanje. Promijenis kalup i vise ne radis branike nego bilo sto drugo. Ta tranzicija na nesto drugo (ako ce biti ikad potrebe) mi se cini znacajno jednostavnija nego u mnogim drugim industrijama…
Pa sto onda ne promijene kalup i prešaju nešto drugo?
[/quote]
Pa zato jer im ovo trenutno ide super.
Ali onima koji zbrajaju koliko ce se autiju kupit i proizvest i projekcije projekcija i šbb kbbb samo kazem da se mogu preorjentirat na nesto drugo/ slicno ako ovo ikad zapne. A i to ne bi bilo preko noci nego uz neko razumno i postupno planiranje…
[/quote]
Pa jel možemo Floki, ja i ti nabaviti stroj pa kod mene doma u garaži prešati to sto oni ne znaju ili ne zele prešati?
[/quote]
Ja nisam to rekao… upravo suprotno. Oni znaju i itekako ce zeljeti ako slucajno zapne u autoindustriji.
Toliko su mali i segmentalni na tržištu da im je to u ovom slučaju i prednost.
Što se ADPL tiče, definitivno iz kvartala u kvartal očekujem bolje rezultate, minimalnp do 3Q2021.