Sramota uspjeha mogla bi biti nova hrvatska sintagma ako ubrzo – i to uz veliku ogradu da nije prekasno – nešto ne počnemo mijenjati.
Negativne poruke upućene Mati Rimcu nakon uspjeha na ženevskom auto sajmu koje su zapalile i pokrenule niz novih rasprava po društvenim mrežama i ojađenost dijela poduzetničke zajednice koja je otvoreno u jednom trenutku pozvala Rimca, ali i sve ostale na iseljavanje iz ove države, najbolji su pokazatelj mjesta gdje živimo, ali i činjenice kako smo se samo – i jedino mi sami – u stanju iznova čuditi onome što već svi znamo. Da, u Hrvatskoj je uspjeh sramota i izaziva javnu osudu i niz poruka i želja da se što skorije pretvori u neuspjeh.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Jedna velika zabluda i laž je da je u Hrvatskoj uspjeh sramota. Naprotiv. Istina je da su Hrvati opsjednuti uspjehom i mnogi ga toliko žele da ga simuliraju i lažno prikazuju sveprisutnošću i pojavljivanjem u medijima. U Hrvatskoj je danas uspjeh čak i posvuduša snimljena na špici, a ono što radi Rimac je uspjeh negdje drugdje. I njemu hrvatski sirotinjski kompleksaši koji nisu uspjeli niti postaviti sjedalicu svome stranačkom vođi zavide na istinskom uspjehu. Kompleks manje vrijednosti. To je hrvatski problem br1.
Uključite se u raspravu