Hrvatski potrošači sve više kupuju u izvorno stranim trgovačkim lancima, rečeno je u ponedjeljak na konferenciji “Ekonomska kava” Hrvatske udruge poslodavaca, gdje je bila predstavljena financijska analiza maloprodaje hrane i pića u Hrvatskoj.
Andrej Grubišić iz tvrtke Grubišić&Partneri analizirao je poslovanje 30 najvećih trgovačkih lanaca u zadnjih šest godina u segmentu maloprodaje hrane i pića, a lanci su u analizi klasificirani u nekoliko grupa – nacionalni, regionalni, strani, domaći, izvorno strani, te domaći trgovački lanci koji su u međuvremenu preuzeti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu