S Expa putovanje u Hrvatsku kroz proširenu stvarnost

Autor: Marta Duić , 10. ožujak 2022. u 22:00
U Dubaiju smo ovime dodatno istaknuli hrvatske ljepote, inovativnost i tehnološku suvremenost, kažu iz HTZ-a/PD

Zahvaljujući suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom, interaktivno iskustvo u 360° okruženju bilo je dostupno posjetiteljima na EXPO-u te na platformi priceless.com putem pametnih telefona.

Na Svjetskoj izložbi EXPO 2020 u Dubaiju, koja je završila jučer, posjetitelji hrvatskog paviljona imali su priliku virtualno posjetiti Hrvatsku zahvaljujući potpuno novom iskustvu proširene stvarnosti (AR) koje je kreirao Mastercard.

Kako ističu, željeli su dočarati turističku ponudu i približiti prirodne ljepote kroz inovativni oglašivački alat. Zahvaljujući suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom, interaktivno iskustvo u 360° okruženju bilo je dostupno posjetiteljima na EXPO-u te na platformi priceless.com putem pametnih telefona.

U pet dana experience je koristilo oko 1500 ljudi, neki su znali Hrvatsku i prije ili su već bili pa su oživjeli uspomene, dok je nekima to bio prvi susret s našom zemljom.

“S obzirom na to da iskustvo jako živo i realno pokazuje dio ljepote Hrvatske, mnogi od posjetitelja su stavili Hrvatsku kao top destinaciju za godišnji odmor, što je zapravo i cilj samog experiencea”, kažu iz Mastercarda.

Ovo putovanje kroz proširenu stvarnost prvo je koje je Mastercard razvio, a plan je da po uzoru na Hrvatsku i druge zemlje diljem svijeta naprave vlastito virtualno putovanje kako bi se u prezentaciju turističke ponude unijela inovacija i potaknulo oživljavanje prekograničnih putovanja.

“Inovativnost i digitalna ažurnost su ključ uspjeha za razvoj turizma uz prilagodbu sve specifičnijim zahtjevima turista, a projekt poput ovog doprinijet će boljoj prezentaciji Hrvatske u svijetu”, objašnjava Gea Kariž, direktorica marketinga Mastercarda u Hrvatskoj.

Prirodne ljepote hrvatskog kontinenta i jadranske obale prikazane su kroz priče, “The Istrian Mountain”, “The Croatian Journey” i “The Kvarner Gulf”.

“Kroz suradnju s Mastercardom dodatno smo istaknuli hrvatske prirodne ljepote, inovativnost i tehnološku suvremenost čime smo se odlično nadovezali na dosadašnje predstavljanje na ovoj svjetskoj izložbi kao zemlje inovativnih projekata, ideja, izuma i kreativnih pojedinaca”, poručuje Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.

Komentirajte prvi

New Report

Close