Bitno je biti dobro informiran, biti prvi i predvodnik ideja

Autor: Ivan Tominac , 11. ožujak 2021. u 22:00
Jedni su od rijetkih u Hrvatskoj s vlastitim audio/video studiom/PD

Zagrebačka agencija za tržišno komuniciranje Akterpublic proslavlja 25 godina rada, tijekom kojih su stvorili važne projekte za 400 domaćih i stranih klijenata.

Promjene su možda i jedina konstanta koja se veže uz marketing i komunikacije. Utoliko, recept za uspjeh na tom tržištu je jasan, a on znači slijediti trendove, usavršavati se i prilagođavati znanja postojećim potrebama.

Iz te perspektive izazova ne manjka, a na tim izazovima rasla je i zagrebačka agencija Akterpublic koja proslavlja 25 godina poslovanja. Jedna su od vodećih hrvatskih agencija za tržišno komuniciranje, a naglasak u njihovu radu je na pružanju tzv. full service usluge po mjeri klijenta.

“Naš ‘servis’ pokriva niz raznih usluga, počevši od samog pristupa klijentima kroz client service i account management, preko dizajnerskih priprema i rješenja, video i audio produkcije, planiranja zakupa medija na digitalnim kanalima, televiziji, printu, radiju te vanjskom oglašavanju, usluge istraživanja tržišta i kreiranja medijskih, marketinških i komunikacijskih strategija, pa sve do vođenja i oglašavanja na društvenim mrežama, odnosa s javnošću te organizacije raznih evenata.

To nas, naravno, diferencira od ostalih i to je naša prednost koju klijenti prepoznaju. No, isto tako, na tržištu smo prepoznati i po zanimljivim i originalnim rješenjima, te visokoj razini produkcije. Naime, mi smo i jedna od rijetkih agencija na tržištu koja posjeduje vlastiti in house audio/video studio”, rekao je vlasnik i direktor agencije Akterpublic Željko Štimac.

Prilagodba i konstantan razvoj

Kako smo spomenuli u samom uvodu, u ovom poslu prilagodba i konstantan razvoj ključ su uspjeha. U skladu s tim tumačenjima, ni usluge koje se pružaju ne smiju očito uvijek biti iste. Akterpublic je počeo sa zakupom medija i dizajnom, a kasnije su pokrenuli audio i video produkciju, event management, odnose s javnošću, a u vrijeme kada digitalni kanali “kolo vode”, jedan od bitnih poslova koje rade su i društvene mreže te online oglašavanje.

40

stručnjaka s višegodišnjim iskustvom, a sve češće tim nastoje oplemeniti i mlađima

Sa svojim uslugama prisutni su na domaćem i regionalnom tržištu, a u četvrt stoljeća djelovanja s više od 400 domaćih i stranih klijenata stvarali su strateške i inovativne projekte na online i offline platformama.

Kako saznajemo u razgovoru, u ovom poslu je jako bitno biti informiran u pravo vrijeme, a to sve češće znači i u nečemu biti prvi. Biti korak ispred drugih pa i ispred vremena, ističu iz Akterpublica, ono je čime se vode.

“U osmišljavanju i realizaciji nekih projekata bili smo predvodnici ideja pa evo u tom kontekstu možemo naglasiti neke od njih. Organizirali smo otvorenje prve Lesnina trgovine u Hrvatskoj, kao i prvi Baumax i prvi Mercator u Hrvatskoj.

U 2008. godini organizirali smo rođendansku zabavu u čast japanskog cara, na zgradi Umjetničkog paviljona u Zagrebu 2011. godine napravili smo najveći trodimenzionalni mapping u Hrvatskoj, a idejnim konceptom i realizacijom izložbe te svečanom večerom na kojoj je sudjelovao veliki broj poznatih osoba iz javnog i političkog života osmislili smo i organizirali proslavu 40 godina djelovanja Hrvatske Lutrije 2013. godine.

Na glamurozan način agencija je obilježila i 110 godina postojanja Hrvatskog autokluba (HAK) organiziravši svečanu večeru koju je otvorio visoki uzvanik, predsjednik Svjetske automobilističke federacije (FIA) Jean Todt”, dodao je sugovornik.

Uspjesi klijenata najveća nagrada

Za dobre projekte potrebno je imati i dobar kadar, a danas u agenciji Akterpublic radi 40-ak stručnjaka s višegodišnjim iskustvom, a sve češće svoj tim nastoje oplemeniti i mlađim kadrom. Sve za uspjehe klijenata koji su im na kraju najveća potvrda njihova rada.

Štimac

Na tržištu smo prepoznati i po zanimljivim i originalnim rješenjima, te visokoj razini produkcije. U osmišljavanju i realizaciji nekih projekata bili smo prvi.

“Uspjesi naših klijenata su naša najveća nagrada. Moram priznati da nismo bili skloni kandidiranju i sudjelovanju za nagrade, ali smo 2018. godine “pokleknuli” na nagovor te smo prvi puta sudjelovali na Danima komunikacija. Naša kampanja bila je odmah prepoznata, ušli smo u finale jedne vrlo izazovne kategorije Best social MIXX natjecanja 2018. za kampanju lanca trgovine sportske opreme Dechatlon na društvenim mrežama”, istaknuo je direktor i vlasnik Akterpublica Željko Štimac.

Dobra organizacija, stalna edukacija, spremnost na transformacije shodno zahtjevima tržišta, razvoj novih ideja i ulaganje u resurse, tako bi recept za uspjeh i dugoročnost opisali u agenciji koja slavi jubilej, a to je put kojim su se oni izborili s izazovima pandemije i put kojim planiraju nastaviti.

Komentirajte prvi

New Report

Close