ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

@governor
dobro jutro uvaženi kolega i od mene zaslužena 100-ka [thumbsup]


ULPL- preveliki fundamentalni gap u odnosu na basket ostalih brodara, prema gotovo svim parametrima. ULPL je postao jeftiniji i od do sad najjeftinijeg JDPL. Nadalje… ULPL pokazuje najbolje poslovanje od svih bordara po pitanju profitabilnosti iz redovnog poslovanja (prijevoza roba), i to jedini iz porasta _prihoda_ u odnosu na isti period lani, što je zapravo vrlo vrlo dobar pokazatelj o stabilnosti ove firme. Nadalje, ULPL ima (po meni) optimalno satkanu flotu u odnosu na rizik vozarina. Ja sam veliki ljubotelj Atlantske plovidbe, ali ovakav fundamentali gap između cijene dionice ULPL i ATPL jednostavno nije održiv. Uključujući i dividendu, cijena ATPL je zapravo 1250 kn, dok u isto vrijeme ULPL košta ipsod 700 kuna. Neodrživo… tim više što ULPL ima najniži PE od brodara, a ATPL ga trenutno niti nema jer nija radila a profitom u 1H. prema P/B pokazatelju, ULPL je duplo jeftinija od ATPL i u rangu sa JDPL, s time da je profitabilnija od JDPL, a JDPL bi još dodatno morao biti diskontiran zbog državnog vlasništva. ULPL pokazuje zavidnu profitabilnost u prvom polugodištu ove godine. Uz očekivanje porasta vozarina na tržištu tankera, a zadržavanje ili neznatno povećanje vozarina za suhe, ovo je definitvno brodarski best buy.


A zašto onda ljudi ne kupuju ?


A zašto onda ljudi ne kupuju ?

kolega, ja vam govorim fundamentalno. šta ja znam zašto ne kupuju, ili zašto prodaju… pa to je tržište pobogu, uvijek netko prodaje, netko kupuje, netko ne prodaje, netko ne kupuje [smiley]. ovo što ja pišem ne znači da ULPL neće eventualno pasti još i niže, ali je fundamentalna marža sigurnosti među našim brodarima trenutno najjača za ticker ULPL, u istovremeno najveći fundamentalni prostor za rast, pa sad… ko voli nek izvoli.

I'LL BE BACK



A zašto onda ljudi ne kupuju ?

kolega, ja vam govorim fundamentalno. šta ja znam zašto ne kupuju, ili zašto prodaju… pa to je tržište pobogu, uvijek netko prodaje, netko kupuje, netko ne prodaje, netko ne kupuje [smiley]. ovo što ja pišem ne znači da ULPL neće eventualno pasti još i niže, ali je fundamentalna marža sigurnosti među našim brodarima trenutno najjača za ticker ULPL, u istovremeno najveći fundamentalni prostor za rast, pa sad… ko voli nek izvoli.
[/quote]

Pa dobro tko te ima na nišanu i dodjeljuje jedinice,a ja nemam više municije za ispravljanje.. [wink]

Ima ljudi koji od svog bogatstva nemaju ništa osim straha da će ga izgubiti.




A zašto onda ljudi ne kupuju ?

kolega, ja vam govorim fundamentalno. šta ja znam zašto ne kupuju, ili zašto prodaju… pa to je tržište pobogu, uvijek netko prodaje, netko kupuje, netko ne prodaje, netko ne kupuje [smiley]. ovo što ja pišem ne znači da ULPL neće eventualno pasti još i niže, ali je fundamentalna marža sigurnosti među našim brodarima trenutno najjača za ticker ULPL, u istovremeno najveći fundamentalni prostor za rast, pa sad… ko voli nek izvoli.
[/quote]

Pa dobro tko te ima na nišanu i dodjeljuje jedinice,a ja nemam više municije za ispravljanje.. [wink]
[/quote]

hvala kolegice, ma ne morate se truditi, ne smetaju mene jedinice. lijep pozdrav [smiley]

I'LL BE BACK

Ovo je strogo kontrolirana dionica upravo iz razloga koje navodi kolega governor. Čak se može reći i da je talac ATPL (jer je uvijek prati u padu i više nego što zaslužuje) što gura vodu na mlin tim istim kontrolorima te se isti u tišini krcaju. [bye]


Ovo je strogo kontrolirana dionica upravo iz razloga koje navodi kolega governor. Čak se može reći i da je talac ATPL (jer je uvijek prati u padu i više nego što zaslužuje) što gura vodu na mlin tim istim kontrolorima te se isti u tišini krcaju. [bye]

stvarno pretjerujete kolega… ovo je jedna od najtransparentnijih dionica u hrvatskoj… ako je netko talac, atpl je definitivno talac ulpl-a [tongue]

http://www.youtube.com/watch?v=BIh_qgj1LP0


ULPL- preveliki fundamentalni gap u odnosu na basket ostalih brodara, prema gotovo svim parametrima. ULPL je postao jeftiniji i od do sad najjeftinijeg JDPL. Nadalje… ULPL pokazuje najbolje poslovanje od svih bordara po pitanju profitabilnosti iz redovnog poslovanja (prijevoza roba), i to jedini iz porasta _prihoda_ u odnosu na isti period lani, što je zapravo vrlo vrlo dobar pokazatelj o stabilnosti ove firme. Nadalje, ULPL ima (po meni) optimalno satkanu flotu u odnosu na rizik vozarina. Ja sam veliki ljubotelj Atlantske plovidbe, ali ovakav fundamentali gap između cijene dionice ULPL i ATPL jednostavno nije održiv. Uključujući i dividendu, cijena ATPL je zapravo 1250 kn, dok u isto vrijeme ULPL košta ipsod 700 kuna. Neodrživo… tim više što ULPL ima najniži PE od brodara, a ATPL ga trenutno niti nema jer nija radila a profitom u 1H. prema P/B pokazatelju, ULPL je duplo jeftinija od ATPL i u rangu sa JDPL, s time da je profitabilnija od JDPL, a JDPL bi još dodatno morao biti diskontiran zbog državnog vlasništva. ULPL pokazuje zavidnu profitabilnost u prvom polugodištu ove godine. Uz očekivanje porasta vozarina na tržištu tankera, a zadržavanje ili neznatno povećanje vozarina za suhe, ovo je definitvno brodarski best buy.


Kolega, što ćemo sa zaduženosti ? Krediti, neisplaćeni brodovi…., pa ajd da i mi naručimo jednog badave [lol]

da li netko zna nešto više o sjednici NO

biom75


da li netko zna nešto više o sjednici NO

sve tri odluke su prihvaćene

No respect

da li netko zna zašto nije plaćen do kraja nedavno isporučeni brod, mislim da se zove Kastav?
Uskoro je i porinuće slijedećeg… za par tjedana

Pessimism Is Your Friend



da li netko zna nešto više o sjednici NO

sve tri odluke su prihvaćene

Detalji ?

Scrapman


da li netko zna zašto nije plaćen do kraja nedavno isporučeni brod, mislim da se zove Kastav?
Uskoro je i porinuće slijedećeg… za par tjedana

hehe… pozdrav ljudino 😉

jel’ taj brod već iz kombinacije sa Dr. Ivom, ono – dva komada ULPL, dva komada TNPL…
ono, da 3. maj ima posla?

No respect

evo iz arhive:

“Za dan 13. veljače 2009. godine predviđeno je sukladno zaključku Vlade Republike Hrvatske o prihvaćanju Programa gradnji brodova za hrvatske brodare do 2011. godine od 22. siječnja 2009. godine, potpisivanje Ugovora o potpori za gradnju brodova: dva broda za prijevoz nafte, naftnih produkata i kemikalija nosivosti 51.800 DWT označenih brojevima novogradnji 708. i 709., a koji se grade u Brodogradilištu 3. MAJ u Rijeci. Ugovore će potpisati predstavnici MINISTARSTVA MORA, PROMETA I INFRASTRUKTURE i ULJANIK PLOVIDBE d.d. Ovim ugovorima se predviđa sudjelovanje Ministarstva u izgradnji navedenih brodova, novčanom potporom u iznosu od po 4 milijuna USD u kunskoj protuvrijednosti po svakom brodu.

* * *

Za dan 14. veljače 2009. godine predviđeno je u Brodogradilištu 3. MAJ u Rijeci porinuće broda za prijevoz nafte, naftnih produkata i kemikalija nosivosti 51.800 DWT označenog brojem novogradnje 708. Primopredaja ovog broda očekuje se u svibnju ove godine.
Ujedno će se nakon porinuća izvršiti polaganje kobilice drugog broda za prijevoz nafte, naftnih produkata i kemikalija nosivosti 51.800 DWT označenog brojem novogradnje 709, a kojeg se porinuće očekuje u srpnju 2009. godine. Primopredaja ovog bropda je predviđena za rujan 2009. godine.

No respect



da li netko zna zašto nije plaćen do kraja nedavno isporučeni brod, mislim da se zove Kastav?
Uskoro je i porinuće slijedećeg… za par tjedana

hehe… pozdrav ljudino 😉

jel’ taj brod već iz kombinacije sa Dr. Ivom, ono – dva komada ULPL, dva komada TNPL…
ono, da 3. maj ima posla?
[/quote]
a koliko komada malom ivi?

Parche mihi, Domine, quia Dalmata sum!

New Report

Close