Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
RIVP | 5,22 | 88.651 | 16,979 | 5,22 | 5,24 | 0,38% |
Dubrovnik kumulativno od početka godine do 11. ožujka 2024.
01.01.-11.03.2023. – 38.802 dolazaka i 85.041 noćenja – Hrvatska, BiH, SAD, Ujedinjena Kraljevina, Njemačka, Albanija, Francuska, Srbija, Crna Gora, Nizozemska…
01.01.-11.03.2024. – 43.108 dolazaka (index 111) i 96.481 noćenja (index 113) – Hrvatska, BiH, Kosovo, Njemačka, SAD, Srbija, Crna Gora, Albanija, Ujedinjena Kraljevina, Slovenija…
CERPić je prošli četvrtak (14.03.2024.) prodao 7.223 komada.
CENT PO CENT – CERP! 😀
Napokon smo preskočili tih 5€, ali i dobro preskočili. Još vidim ovdje ide rast, strpljiv budem, i dividendu ujedno želim!
Mozete mi molim vas dati malo toga sto konzumirate ili barem broj od dilera? 🙂
“Ostali samo uporni borci”, a knjiga dionicara pokazuje preko 20 tisuca imatelja… Nekad mi se cini da je knjiga RIVP kao popis branitelja, svake godine duzi.
Salu na stranu, drago mi je za svih 20ak tisuca imatelja. Mozda se prebacilo dovoljno na privatne racune bliskih osoba. Ne vjerujem da je FL isao ovdje izgubiti prodavajuci ZABAu a tamo je mogao/morao znati do kuda je dogovor. Na RIVP je najvece prebacivanje odradeno s fondovima pod kapom AZa sto je opet info koji je tom krugu dostupan prije nego nama. Sad mi je novi target pricekati da FL bude u dobiti ovdje u donosu na prodaju ZABAe oko 12… 🙂
Što se tiče FL, teško je zamisliti da je ušao napamet u RIVP s takvim novcima. Netko iz tenis kluba mu je morao nešto prišapnuti i svečano obećati porast cijene. 🙂
Domaće turističke kompanije očekuju vrlo dobru sezonu, 95 posto ih u ožujku bilježi veću razinu rezervacija u odnosu na isto razdoblje prošle godine, isti postotak ih očekuje porast u broju noćenja u predsezoni, a 94 posto ih očekuje rast broja noćenja na razini čitave godine, pokazalo je istraživanje Udruge poduzetnika u hotelijerstvu Hrvatske (UPUHH) i Hrvatske udruge turizma (HUT) u kojem je sudjelovalo 165 objekata hotela i kampova u Hrvatskoj.
(Poveznica na cijeli članak nalazi se na temi “Turistički sektor”.)
Hrvatska trenutno odlično stoji na većini stranih turističkih tržišta, potražnja je bolja nego lani i više je programa i linija stranih partnera te se očekuju dobra i predsezona i sezona, kazao je za Hinu direktor HTZ-a Kristjan Staničić, komentirajući to dobrim vijestima uoči Uskrsa i većeg priljeva’ turista
(Poveznica na cijeli članak nalazi se na temi “Turistički sektor”.)
CENT PO CENT – CERP! 😀