LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

hvala topalov 5

klodovik

Cemu igrice s kupnjom 3 komada (malo vise od 1100 kn) ? To ovoj dionici nije potrebno!

Preživljavamo od onoga što dobijemo, a živimo od onoga što dajemo.

Dosadašnja izvješća nisu pomogla CROBEX-u. Naravno kad još nije bilo izvješće od Lošinjske plovidbe. To će biti konačni okidač i onda cijene idu gore!

http://www.vjesnik.com/html/2008/08/18/Clanak.asp?r=tem&c=6

LOŠINJ – Međunarodni aerodrom Lošinj do kraja ove godine trebao bi pronaći strateškog partnera za produženje piste, čime bi se osigurali preduvjeti za prihvat većih čartera i otvaranje novih tržišta poput Rusije i Skandinavije. Direktor te zračne luke sagrađene 1985. godine Alen Horvat, u razgovoru za Vjesnik kazao je da je sva dokumentacija za to spremna, odnosno glavni projekt kojim bi se sadašnja 900 metara duga i 30 metara široka pista produžila na 1200 metara, što bi omogućilo slijetanje čartera do 50 putnika.
Horvat naglašava da bi bilo idealno pistu produžiti na 1800 metara jer bi u tom slučaju na nju mogli slijetati i veći čarteri sa 130 putnika, a to znači otvaranje ruskog i skandinavskog tržišta. Među potencijalnim investitorima su talijanske i švicarske aviokompanije s kojima se trenutno pregovara, te hrvatski ulagači.
Ovaj je aerodrom zasebno trgovačko društvo u većinskom vlasništvu Lošinjske plovidbe (58 posto), Jadranke d.d. (24 posto), države (14,03 posto), dok preostali udio u vlasničkoj strukturi pripada Gradu Lošinju. Za nesmetano funkcioniranje, kaže Horvat, toj zračnoj luci koja ostvaruje promet od 11.000 putnika, nužno je osigurati dva milijuna kuna.
U vlasništvu aerodroma su dva manja aviona, »Cessna« i »Piper«, a namijenjeni su panoramskim i taksi letovima. Tako 15 minuta panoramskog leta za tri osobe iznosi 450 kuna, pola sata 850 kuna, a sat vremena 1770 kuna. Taksi prijevoz od Lošinja do, primjerice, Pule košta 2175 kuna, do krčkog aerodroma 2535, a zagrebačkog Plesa 3990 kuna. Taksi prijevoz često koriste lošinjski turisti za prijevoz do Venecije, što stoji kao i prijevoz do Zagreba, te do Milana (7180 kuna), Rima (6890 kuna), Münchena (10.875 kuna, a među četrdesetak najčešćih linija, najskuplja je Lošinj-Torino (12.325 kuna).
»Stil života danas je takav da gosti putuju češće, a kraće se zadržavaju na svom odredištu pa do njega nastoje doći što prije. Stoga i mi to nastojimo pratiti svojim uslugama, pa ćemo za godinu i pol kupiti dvomotorni avion za prijevoz do šest putnika«, kazao je Horvat. Tomu je dodao kako je u travnju ove godine donesen Prostorni plan Lošinja pa je ovo pravo vrijeme i za razvoj lošinjskog aerodroma, što uz produženje piste podrazumijeva još i gradnju jedne manje zgrade s komercijalnim sadržajima poput duty free shopa i rent-a-cara.

Da li ima negdje još informacija o aerodromu? npr. godišnji prihod…

kolega topalov pa da vam ja moram stavljati izvjesce
http://www.zse.hr/UserDocsImages/financ/LPLH-fin2008-1H-NotREV-K-HR.xls

Izvjesce je izvrsno… 19milja dobiti u ovom kvartalu… Na 360 P/E iznosi 4,15…

…ima li tko namjeru otici na skupstinu da, izmedju ostalog, vidimo sto se desava s tim manjinskim interesima… [huh]

[url]http://melaman2.com/cartoons/singles/mp3/mumbly.mp3[/url]


Izvjesce je izvrsno… 19milja dobiti u ovom kvartalu… Na 360 P/E iznosi 4,15…

Da nebi bilo nesporazuma.Ovo nije P/BV.

Ovaj obračun odnosi se samo na holding,nakon isplate manjinskog udjela.

Prema dobiti drugi kvartal je bolji od prvog,te bi se dalo zaključiti da dobit i dalje raste.LPLH je
isplatila i relativno najveću dividendu od svih brodara,a prema zadržanoj dobiti iz 2007.i ovako
visokoj zaradi to bi iduće godine moglo biti višestruko više.

Ništa neočekivano, prodan je brod, od toga je oko 13 milja, od redovnog prometa 6 milja. Mislio sam, možda će biti više dobiti iz redovnog poslovanja, s druge strane, nisam se nadao tako visokom prihodu od prodaje kontejnerskog broda. Dobro me uputio kolega Lopina, prošle godine je tek na kraju obračunat manjinski interes, pa je ova godina 3 puta bolja od 2007.

Ma šta se mene tiče, nek se ponovi 50 milja na kraju godine, i ja sretan, a mislim da bi moglo biti i više, jer ipak su tu 2 drybulk broda više, Dina i Danica, a vidim da već i Danica plovi…


kolega topalov pa da vam ja moram stavljati izvjesce
http://www.zse.hr/UserDocsImages/financ/LPLH-fin2008-1H-NotREV-K-HR.xls

Ha ha, šta ti misliš, da ja cijele dane čekam izvješće? U biti, očekivao sam ga krajem mjeseca, iznenadili su me koliko su ”brzi”.


a vidim da već i Danica plovi…

otkuda ti ovaj info za danicu… trazio sam po internetu ali nisam nista nasao…

treba napomenuti da se povecala stavka ostali troskovi iz osnovne djelatnosti tako da prodani brod nema tolko utjecaja na dobit…



a vidim da već i Danica plovi…

otkuda ti ovaj info za danicu… trazio sam po internetu ali nisam nista nasao…

treba napomenuti da se povecala stavka ostali troskovi iz osnovne djelatnosti tako da prodani brod nema tolko utjecaja na dobit…

[/quote]
Vidio sam u Slobodnoj Dalmaciji da se u okviru flote Lošinjske plovidbe spominje i Danica koja je trenutno u Pireju. http://www.slobodnadalmacija.hr/Dalmacija/Kretanjebrodova/tabid/121/Default.aspx

E to bi bilo lijepo, 7 brodova je već respektabilna flota. Čak će se i skeptični kolega Techman morati složiti.

Inače, podaci iz Slobodne Dalmacije se poklapaju sa podacima sa internet stranice Lošinjske, gdje su aktualni datumi. Jedina je razlika u tome što na internet stranicama Lošinjske još uvijek nema Danice, al eto, u Slobodnoj Dalmaciji se spominje.

U Slobodnoj se spominje i Lola (u Cape Townu), koje na stranicama LP već dugo nema.

New Report

Close