LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

U pravu si Billy! Ipak stanje na SDA treba biti mjerodavno;
Vlasnici prvih 10 računa na kojima je ubilježena najveća količina vrijednosnog papira LPLH-R-A
Stanje na dan: 12.05.2006

Naziv vlasnika računa Mjesto
DALMONT D.O.O. KRALJEVICA, HRVATSKA
FIMISI FOUNDATION VADUZ, LIHTENŠTAJN
BUGA D.O.O. MALI LOŠINJ, HRVATSKA
APPLE MARINE INC. KINGSTOWN, SAINT VINCENT, GRENADA
HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU ZAGREB, HRVATSKA
Skrbnički račun:
RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. ZAGREB ZAGREB, HRVATSKA
Skrbnički račun:
HPB D.D. ZAGREB, HRVATSKA
Skrbnički račun:
PBZ D.D. ZAGREB, HRVATSKA
Skrbnički račun:
CENTAR BANKA D.D. ZAGREB, HRVATSKA
VITANOVIĆ RANKO KOPRIVNICA, HRVATSKA

marcello

Ova se dionica u posljednje vrijeme nekako “šulja” kroz tržište uz male promete. Danas (do sada) promet 0.
Vidim na VSE da LPLH uredno podnosi kvartalna/periodična izvješća zadnji dan u mjesecu obveze podnošenja. Znači trebat ćemo čekati Q-II najmanje do 31.07.
Na listi prvih 10 vlasnika Centar banka i Vitanović – zamjenili mjesta……[smiley6]

marcello

Po mom mišljenju vrijedna dionica za dugoročno ulaganje, ali ipak imam postavljen nalog na prodaju pa ako dođe do moje cijene ja zadovoljan.
Pozdrav

Bez straha, pohlepe i sentimentalnosti.

U pravu si, meni odgovara dugoročno ulaganje. Nisam ovu dionicu htio prodati niti kad je prešla 390 kn.
BV je (ako se dobro sjećam) oko 320 kn. Dobili su u svibnju Zlatnu kunu od HGK Rijeka kao najbolji od večih poduzeća u Rijeci za 2005 godinu a ova se predvidja još boljom. No pričekajmo izvješće Q-II koje će biti dobar pokazatelj trenda za 2006 godinu i dalje………Čini mi se da je već nešto od rezultata neslužbeno “procurilo”.

marcello

Tu je u igri dugoročno iscrpljivanje prodaje, a kad se nakupi dovoljna količina dionica na prodaji onda jednostavno pokupe sve do određene više cijene zbog količine, ako je prosječna cijena zadovoljavajuća kupcu. I poslije opet sve iz početka. Nego vidim da se skupilo dosta prodaje pa možda uskoro vidimo to na djelu.
Pozdrav

Bez straha, pohlepe i sentimentalnosti.

Dali netko zna kako stoji LPLH po mjeri P/B?
Prema PE mi izgleda jeftina, u usporedbi sa recimo ATPL –

Evo jedan članak koji podkrepljuje moje prognoze koje govore da LPLH u roku 5-6 mjeseci donosi svojim dioničarima 50%

Lošinjska plovidba: Ova bi godina mogla biti bolja od rekordne 2005.
U brodove se ulaže 20 milijuna dolara, a od 1998. u tzv. feeder sustavu prevezeno je 250.000 kontejnera
Na nedavnoj sjednici Gospodarskog vijeća ŽK HGK u Rijeci za 2005. godinu u kategoriji velikih poduzeća Plaketom zlatna kuna nagrađena je tvrtka Lošinjska plovidba – Brodarstvo iz Malog Lošinja. Teretni pomorski brodar uspješno posluje kroz takozvani feeder servis povezujući Rijeku s drugim jadranskim i mediteranskim lukama. Lani je Lošinjska plovidba ostvarila rekordni prijevoz 65.335 TEU, 15,6 posto više nego 2004. godine. Ove godine, do 30. svibnja, Lošinjska je ostvarila prijevoz 28.379 kontejnera, a ako se ovakav trend nastavi, do kraja godine mogli bi očekivati ukupni prijevoz oko 67.500 kontejnera, najavio je Zlatko Moković, direktor Lošinjske plovidbe – Brodarstvo. Lošinjska plovidba formirana je 1958. spajanjem bivših Obalne plovidbe Rijeka i Lošinjske plovidbe Mali Lošinj. Počela je s 36 malih drvenih brodova i otvarala redovne linije po Mediteranu, najprije za Grčku i Tursku, a zatim za Sjevernu Afriku brodom ČIKAT, kao i otvaranjem prve trajektne linije Cres – Rabac. U zadnjem desetljeću poslovanje Lošinjske plovidbe – Brodarstvo odvija se na razvijanju feeder servisa i tramp poslovanja. Lošinjska plovidba je od 1998. godine nosilac feeder servisa. Od tada su dva-tri broda redovno zaposlena na tom servisu koji opslužuje luke Rijeku, Ploče, Split, Zadar, Bar, Durres, Gioa Tauro, Veneciju, Taranto, Maltu i Kopar. Sklopljeni su ugovori gotovo sa svim vodećim svjetskim kontejnerskim brodarima. U linijskom poslovanju, koji povezuje luke na Mediteranu s hrvatskim lukama, danas su zaposlena samo dva broda. Takozvani linijski tereti polako nestaju s tržišta jer ih apsorbiraju veliki svjetski brodari koji danas “dotiču” i luke Rijeku, Veneciju, Trst, Anconu itd. povezujući ih sa svim svjetskim odredištima. O uspjehu projekta Feeder servisa govori podatak da je od 1998. do danas u tom sustavu prevezeno gotovo 250 tisuća kontejnerskih jedinica. Tramp brodarstvo, odnosno slobodna plovidba zapošljava brodove Lošinjske plovidbe – Brodarstvo diljem svijeta. U tramp brodarstvu radi pet brodova s tendencijom povećanja flote s novim brodovima. Lošinjska plovidba – Brodarstvo u svojoj floti ima deset brodova ukupne tonaže 108.140 DTW. U Upravi ističu prošlu kao jako dobru godinu. Radi pomlađivanja flote Lošinjska je u posljednjih mjesec dana kupila brod Katarina od 29.000 DTW koji već plovi, a sredinom rujna očekuje novi brod Karolina sa 37.000 DTW, najveći u floti. Vrijednost ovih investicija iznosi oko 20 milijuna američkih dolara.

Lupis, p/b … 333 kn [smiley1]

http://www.vse.hr/kotacije/jdd/lplh/LPLH-2006-06-30.xls

Uredni ljudi su samo lijeni traziti stvari!

Ode opet nizbrdo

Nije loše, istina da je dobit manja u usporedbi sa prošlom godinom, a 223.265.000 su kapital i rezerve što daje book value od 337 kuna.

ovaj post ne poziva na kupnju/prodaju dionica

Znači da vrijedi puno više.
Pozdrav

Bez straha, pohlepe i sentimentalnosti.

vidi li netko negdje otpis 50% brodarstva koje je navodno izglasano na zadnjoj skupšzini društva???


vidi li netko negdje otpis 50% brodarstva koje je navodno izglasano na zadnjoj skupšzini društva???

AOP 020 Manjinski interesi

U usporedbi s TNPL i ATPL kaj mislite koliko vrijedi LPLH.
Struktura vlasništva -nitko nema preko 25%. Možda to nekome zvuči loše ali meni zvuči jako dobro.
Pozdrav

Bolje imati 1% u 100 firmi nego 100% u jednoj firmi.

Bez straha, pohlepe i sentimentalnosti.

New Report

Close