LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Lijepe vijesti svakako…to moje razocaranje cini vecim jer je danas vecina dionica rasla na opcem optimizmu,a LKRI je jos imala i pokrice za rast u dobrim vijestima,a zazelenilo se tek mrsavih 2%…sto ako sutra krene sve u crveno…nadam se da cemo ih sve stici…pa i prestici ovu ingru 😛

Pa LKRI je na 3 booka kolega! K tome i radnici traže po 100kn,a onda i nije čudo da nastave prodavati.
Samo se čudim tko ovo uopće pokušava dići jer municije radnici još imaju i to dosta.

GOLUB i SMART - od 1milje kuna do bicikle jer KSST-R-A padaju ko klada! A mora zaorati tek ka 250-350kn!!!

A k tome ova 2 prodavača imaju još 21milju za iskrcati…al gurajte Vi gore, njima je draže 25milja nego 21.
[bye]

GOLUB i SMART - od 1milje kuna do bicikle jer KSST-R-A padaju ko klada! A mora zaorati tek ka 250-350kn!!!


A k tome ova 2 prodavača imaju još 21milju za iskrcati…al gurajte Vi gore, njima je draže 25milja nego 21.
[bye]


A k tome ova 2 prodavača imaju još 21milju za iskrcati…al gurajte Vi gore, njima je draže 25milja nego 21.
[bye]

Koja su to 2 prodavača?

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima

LUKA RIJEKA D.D./REDOVNA DIONICA LKRI-R-A

Vlasnik/nositelj računa Stanje [%] Vrsta računa Mjesto
1. REPUBLIKA HRVATSKA 4.366.435 73,01 Zast. račun ZAGREB, HRVATSKA
2. HZZO 484.780 8,11 Osnovni račun ZAGREB, HRVATSKA
3. HZMO 214.196 3,58 Zast. račun ZAGREB, HRVATSKA
4. CROATIA OSIGURANJE D.D. 167.080 2,79 Osnovni račun ZAGREB, HRVATSKA
5. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 101.308 1,69 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA -300
6. HRVATSKA POŠTANSKA BANKA D.D./KAPITALNI FOND D.D. 70.205 1,17 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
7. JADROLINIJA 36.920 0,62 Osnovni račun RIJEKA, HRVATSKA
8. HYPO ALPE-ADRIA-BANK D.D. 8.384 0,14 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
9. PBZ D.D. 6.228 0,10 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
10. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. 4.640 0,08 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
Ukupno: 91,30

transfer "selektivnog rasta" na realnost LKRI-R-A
ovo nije poziv za kupnju iste od strane aktualnih dioničara.

Datum objave: 30.5.2011 Rubrika: Novi list plus
ANTONIO PASSARO ČLAN UPRAVE TVRTKE ADRIATIC GATE CONTAINER TERMINAL, O BUDUĆNOSTI RAZVOJA BRAJDICE I KONTEJNERSKOG PROMETA U RIJECI
Širenje Luke na Krk dobro, a Zagrebačka obala je san
Za mene je Zagrebačka obala nerealna, ali je plan širenja luke na Krk odlična zamisao. Tamo treba ići i graditi veliki terminal. Nije moje da o tome odlučujem, ali sam svoje mišljenje spreman otvoreno reći. U srpnju idemo u natječaj za nabavku dva potpuno nova kontejnerska mosta uz još jedan opcionalni

Razgovarao Darko PAJIĆSnimio Damir ŠKOMRLJ
Mi vjerujemo u ovaj terminal. Brajdica ima ogroman potencijal, zato smo je i željeli dobiti – dr. Antonio PassaroRođen u Urugvaju, oženio se u Nizozemskoj, radio na 17 lučkih terminala u 14 zemalja zemalja svijeta, govori sedam jezika i odnedavno živi u Rijeci, točnije na Trsatu. Riječ je o dr. Antoniu Passaru, članu Uprave tvrtke Adriatic Gate Container Terminal i glavnom menadžeru ICTSI-a na kontejnerskom terminalu Brajdica. …

Ovdje nema ozbiljnijeg naloga na asku ispod 250 kn, ako se i takvi mogu nazvati "velikim" nalozima. Ovdje se nesto dobro kuha.

Haha cim su poceli kupovat netko stavio 600 komada na prodaju na 200kn….samo nek brani cijenu vidjet cemo do kada ce

Prvi veci nalog na asku je 500 kom na 280 kn. Ajmo ga nazvati vecim a sve do te razine je trci trci po 5 kom pa 40 etc. Ne prodaje se ovdje nikome za sljive.

Haha cim su poceli kupovat netko stavio 600 komada na prodaju na 200kn….samo nek brani cijenu vidjet cemo do kada ce

Ali, nema ga vise kolega 🙂

Vaš link

PROJEKTI DIONICA NIZINSKE PRUGE VEĆ SE KANDIDIRAJU ZA FINANCIRANJE IZ EUROPSKIH FONDOVA
Samo terminal na Krku opravdava gradnju pruge

Koliko će za nizinsku prugu biti presudni europski fondovi najbolje pokazuje procjena troškova dionice pruge Križevci-Koprivnica-teretna obilaznica Grada-Hrvatski Leskovac-Karlovac. Taj dio pruge predlagat će se za razdoblje 2014.-2020. godina, te procijenjena vrijednost izgradnje iznosi 1,56 milijardi eura od čega je iz EU fondova moguće povući maksimalnih 1,32 milijardi eura, odnosno čak 85 posto ukupnih troškova. Preostalo bi samo osigurati ostatak od 240 milijuna eura iz drugih izvora, bilo da je riječ o izravnom teretu na državni proračun ili kreditima. Međutim, tek treba vidjeti što će Hrvatska na kraju postići, odnosno koliko će sredstava povući. Kako god bilo i ove brojke jasno pokazuju da je nizinska pruga u punom smislu europski, a ne isključivo nacionalni hrvatski projekt.
U njegovoj realizaciji zasad je sporna upravo Rijeka, odnosno nedefinirani planovi razvoja šireg područja grada i teritorija Primorsko-goranske županije. Naime, u tvrtki HŽ Infrastruktura smatraju kako bi svim daljnjim aktivnostima oko projektiranja i gradnje nove željezničke pruge, prvenstveno na dijelu od Zagreba do Rijeke, morala prethoditi odluka o izgradnji novog kontejnerskog terminala na Krku.
– Na sadašnjoj lokaciji, mogućnosti povećanja kapaciteta Luke Rijeka su ograničeni. Ukupni kapacitet i količina tereta koju bi nakon modernizacije prekrcajnih terminala Zagrebačke obale i Brajdice mogla osigurati Luka Rijeka nisu dostatni da bi se opravdala izgradnja vrlo skupe nove nizinske dvokolosiječne željezničke pruge, zaključuje Lažeta.

http://novine.novilist.hr/default.asp?WCI=Pretrazivac&WCU=28592863285E2863285A285828592859286328632863285D285D285F2861285A285F28632863286328592863H

"Only dead fish swim with the stream"

Prava makljaza…kao da se netko tuce,prvo se cisti na bidu pa na asku…i bas kad pomislis da je ponestalo municije evo njih opet…a prosjecna cijena skoro pa miruje

Nadam se da će oni na asku uskoro ostati bez municije [pray]

New Report

Close