LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

NOVI TERMINALI Država koči razvoj ‘Luke Ploče’
http://www.slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleView/articleId/89927/Default.aspx

eto vidite da sam pogodio točno u milimetar koliko je prekrcano..2.8 mil tona,ma jesam majstor,za ovu godinu očekujem cca 3.7 milijuna tona,krajem godine otvaranje kontejnerskog terminala,a i vrši se pritisak na dokapitalizaciju..tako da u svakom slučaju,možemo mirno spavati,a ako bude dokap,možemo i slaviti..


NOVI TERMINALI Država koči razvoj ‘Luke Ploče’
http://www.slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleView/articleId/89927/Default.aspx

izvučeno iz članka:

"Zbog toga bi nam bilo vrlo važno da se što prije izgradi dio cestovnog koridora Vc koji prolazi teritorijem BiH, ponajviše zbog kontejnerskih tereta iz Srbije i Crne Gore koji se sada prekrcavaju u Kopru – dodaje glavni direktor “Luke Ploče”."

ima onih koji su drukali ovdje da će BiH otić u kukuruz i da je zbog toga LKPC jadna dionica….

glavno je da se izgradi taj koridor….nakon toga fučkaš BiH….

ako se kojim slučajem i nešto pozitivno počne događati tamo, svakako dobro došlo i njima i Luki Ploče, ali ako ne, bar znamo da će posla biti zbog navedene srbije i crne gore….

kolege su dobro rekli u prijašnjim postovima…treba skupljat u tišini… [sealed]

DOKUP!


NOVI TERMINALI Država koči razvoj ‘Luke Ploče’
http://www.slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleView/articleId/89927/Default.aspx

Ijao… znači ipak je izgledno da je dogovoreno već sa mirovinskim fondovima oko dokapitalizacije!
Dragi moji, ovo je isto kao i kada su mirovinci ušli u Ingru, na 35 000, u kratkom roku je otišla na
60 000 ( a prije najave ulaska mirovinaca, cijena je bila nešto preko 20 000 ).
Isto je bila growth story kao i ovdje.
A pregovara se i sa kineskom razvojnom bankom!!

Tvrtka “Luka Ploče” bori se s problemima kao što su otežani razvoj i zastarjela lučka infrastruktura koji bi se mogli riješiti planiranom dokapitalizacijom za koju se već duže vrijeme očekuje “blagoslov” državnih fondova (HFP i HZMO) koji su vlasnici 61 posto najvećeg poslovnog subjekta u Dubrovačko-neretvanskoj županiji.

Nove terminale planiramo realizirati kroz javno-privatno partnerstvo, pri čemu bi država posredstvom Lučke uprave Ploče uložila oko 100 milijuna eura u dva terminala, a mi bismo uložili još 100 milijuna za njihovo opremanje.

I dok država jamči za kredite Svjetske banke i Europske banke za obnovu i razvoj koje koristi Lučka uprava, mi planiramo osigurati novac kroz dokapitalizaciju za koju nikako ne možemo dobiti odobrenje naših vlasnika. Nadamo se da će država dati svoj glas za takav način razvoja tvrtke kojim bi se znatno povećala konkurentnost pločanske luke – ističe čelnik “Luke Ploče”.

Još jedan terminal:

Prema njegovim riječima, najveći dio novca, između 70 i 80 milijuna eura, uložit će se u opremanje kontejnerskog terminala čija se izgradnja očekuje polovicom ove godine, dok bi se preostalih 20 do 30 milijuna eura iskoristilo za terminal za rasute terete koji bi trebao početi s radom početkom 2013. godine.

Kap. Pavlović tvrdi da se već kasni s odlukama, jer je potrebno što prije opremiti novi kontejnerski terminal koji bi mogao primati brodove kapaciteta četiri do pet tisuća TEU-a, za razliku od sadašnjeg koji je više nego dvostruko skromniji.

koja bi do 2013. mogla dosegnuti planiranih sedam milijuna tona prekrcanog tereta.

Kao glavne partnere u dokapitalizaciji vidimo četiri mirovinska fonda koja djeluju u Hrvatskoj, te Fond hrvatskih branitelja, posredstvom kojih bismo osigurali 50 milijuna eura.

U lučkom koncesionaru kažu kako bi im važan partner u dokapitalizaciji mogla biti i Kineska razvojna banka s kojom se vode pregovori o kreditiranju nabave lučke opreme.

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

Kapetan Pavlović će vas sve odvesti u mirne vode [lol]

..stoga sam danas ponosan čovjek jer sve što sam izgradio danas sam svojim potpisom predao hrvatskoj državi...

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/luka-ploce-drzava-koci-dokapitalizaciju-i-nove-terminale,67258.html#MeldeFingerweg

Mislim da ste se prešli kolega plavi vi i vaši poslodavci…………
Neće to tek tako biti sa lukom ploče kako ste si mislili………
No budući da radite sa tuđim novcem baš vas i briga……….
Oni koji su vas slušali u narednom periodu su zaradili neki novac..i sam sam među tima…pr.adpl i koei………….
Vidite u vašem poduzeću gdje su odlučili uložiti novac pa tu ulažite malo prije nego što oni počmu pa im isto to prodajte kad malo dignu cijenu……..ako me razumjete o čemu govorim….
Jedino tako je vaš osobni novac siguran……da kupljeno prodate svojoj firmi koja ionako radi sa tuđom lovom…….
Sve u svemu niste vi loš investitor ali vaša firma je loša u procijeni pa onda i vi pušite…..
No tako je to kad se INGR kupuje na 400 kn……..
Vidim promjenili ste taktiku i počeli zarađivati novac…………
Pa zar to niste mogli i prije………
Lijep pozdrav vama i moderatoru……

POŠTOVANI KOLEGA ===DELUX===VI STE JEDNA OBIČNA DRUMSKA- BRDSKO- PLANINSKA BUDALETINA



NOVI TERMINALI Država koči razvoj ‘Luke Ploče’
http://www.slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleView/articleId/89927/Default.aspx

izvučeno iz članka:

"Zbog toga bi nam bilo vrlo važno da se što prije izgradi dio cestovnog koridora Vc koji prolazi teritorijem BiH, ponajviše zbog kontejnerskih tereta iz Srbije i Crne Gore koji se sada prekrcavaju u Kopru – dodaje glavni direktor “Luke Ploče”."

ima onih koji su drukali ovdje da će BiH otić u kukuruz i da je zbog toga LKPC jadna dionica….

glavno je da se izgradi taj koridor….nakon toga fučkaš BiH….

ako se kojim slučajem i nešto pozitivno počne događati tamo, svakako dobro došlo i njima i Luki Ploče, ali ako ne, bar znamo da će posla biti zbog navedene srbije i crne gore….

kolege su dobro rekli u prijašnjim postovima…treba skupljat u tišini… [sealed]
[/quote]

Znači vi mislite da će teret iz Kopra za Srbiju i Crnu Goru preko Luke Ploče?
Zanimljivo, a što će raditi Luka Bar?
Kojih nebuloza se ovdje može pročitati.

Ijao… znači ipak je izgledno da je dogovoreno već sa mirovinskim fondovima oko dokapitalizacije!
Dragi moji, ovo je isto kao i kada su mirovinci ušli u Ingru, na 35 000, u kratkom roku je otišla na
60 000 ( a prije najave ulaska mirovinaca, cijena je bila nešto preko 20 000 ).
Isto je bila growth story kao i ovdje.
A pregovara se i sa kineskom razvojnom bankom!!

Tvrtka “Luka Ploče” bori se s problemima kao što su otežani razvoj i zastarjela lučka infrastruktura koji bi se mogli riješiti planiranom dokapitalizacijom za koju se već duže vrijeme očekuje “blagoslov” državnih fondova (HFP i HZMO) koji su vlasnici 61 posto najvećeg poslovnog subjekta u Dubrovačko-neretvanskoj županiji.

Nove terminale planiramo realizirati kroz javno-privatno partnerstvo, pri čemu bi država posredstvom Lučke uprave Ploče uložila oko 100 milijuna eura u dva terminala, a mi bismo uložili još 100 milijuna za njihovo opremanje.

I dok država jamči za kredite Svjetske banke i Europske banke za obnovu i razvoj koje koristi Lučka uprava, mi planiramo osigurati novac kroz dokapitalizaciju za koju nikako ne možemo dobiti odobrenje naših vlasnika. Nadamo se da će država dati svoj glas za takav način razvoja tvrtke kojim bi se znatno povećala konkurentnost pločanske luke – ističe čelnik “Luke Ploče”.

Još jedan terminal:

Prema njegovim riječima, najveći dio novca, između 70 i 80 milijuna eura, uložit će se u opremanje kontejnerskog terminala čija se izgradnja očekuje polovicom ove godine, dok bi se preostalih 20 do 30 milijuna eura iskoristilo za terminal za rasute terete koji bi trebao početi s radom početkom 2013. godine.

Kap. Pavlović tvrdi da se već kasni s odlukama, jer je potrebno što prije opremiti novi kontejnerski terminal koji bi mogao primati brodove kapaciteta četiri do pet tisuća TEU-a, za razliku od sadašnjeg koji je više nego dvostruko skromniji.

… koja bi do 2013. mogla dosegnuti planiranih sedam milijuna tona prekrcanog tereta.

Kao glavne partnere u dokapitalizaciji vidimo četiri mirovinska fonda koja djeluju u Hrvatskoj, te Fond hrvatskih branitelja, posredstvom kojih bismo osigurali 50 milijuna eura.

U lučkom koncesionaru kažu kako bi im važan partner u dokapitalizaciji mogla biti i Kineska razvojna banka s kojom se vode pregovori o kreditiranju nabave lučke opreme.

..stoga sam danas ponosan čovjek jer sve što sam izgradio danas sam svojim potpisom predao hrvatskoj državi...

ZAKOČEN RAZVOJ
Luka Ploče: Država koči dokapitalizaciju i nove terminale
Autor/izvor: SEEbiz / Slobodna Dalmacija

…….za sada nema preciznih najava kada će najveći dioničari odobriti njezinu dokapitalizaciju…….

Plavi: Belišće je zvijezda Baranje! Koliki vam je NAV (netto asset value) na imovinu :)

Veleštovani kolega lanica,jeste li namjerno izostavili najvažniji dio teksta?Ulažite u znanje!!

Plavi: Belišće je zvijezda Baranje! Koliki vam je NAV (netto asset value) na imovinu :)


Žitarice iz Srbije preko Luke Bar umjesto preko Rijeke i Kopra

PODGORICA – Ministar pomorstva i saobraćaja Andrija Lompar ocijenio je da postoje šanse da se žitarice iz Srbije koje su se dosada uglavnom izvozile preko luka Constanza, Rijeka i Kopar, preusmjeri preko Luke Bar po nižim cijenama, pišu Večernje Novosti.

Na žalost ovo su loše vijesti za sve vas koji ste očekivali da Luka Ploče neće ovisiti samo o BiH nego da će uzeti terete iz Srbije i Crne Gore.
Ništa od toga. Bojim se da ste osuđeni da ovisite o "bosanskom tigru".
Evo srpski ministar je izjavio da će preusmjeriti terete iz Luke Kopar i Luka Rijeka u Luku Bar.A siguran sam da će i kontejneri ići preko Luke Bar. Pa nema razloga da ne idu.
Kako bi to moglo pomoći Luci Ploče?
Bojim se nikako.
S obzirom na perspektivu koja je sve crnja,i s obzirom da ne postoje nikakve šanse za dokapitalizaciju jer koja bi normalna država dala udjele u lukama nekom drugom, LKPC je dosta precijenjena dionica u ovom trenutku i ima puno prostora za dolazak na neku fer vrijednost od 1BV.
Molio bih kolege da provjere koliki je book, jer mi se čini da je to neka fer cijena s obzirom na okolnosti.

Vaš link


Koga briga za terete iz Srbije, i vaše uoprno prizivanje da se cijena vrati na 1 bv. Na žalost niša od toga jer ide dokap, a mi ćemo gledati novi ath na ovoj dionici. [thumbsup]

Mean people suck and nice people swallow!

Na duži rok jedna od ponajboljih dionica na burzi. Potencijal je prepoznala svjetska banka, a ako i Kinezi uđu u ovu priču, luku čeka svjetla budućnost. U svako slučaju neki oblik dokapa je neizbježan zbog razvojne strategije i modernizacie poslovanja.

Ovaj tekst nije nagovor na kupnju ili prodaju dionica.

samo za skd/feđo/vidra/bedmen….molim da uputite puk na dio koji je po vama najvažniji a ja sam ga izostavio

Premda je Vlada produljila koncesije na pomorskom dobru koje koristi ta pločanska tvrtka, za sada nema preciznih najava kada će najveći dioničari odobriti njezinu dokapitalizaciju koja je preduvjet za financiranje opremanja dvaju novih terminala, za rasute terete i prekrcaj kontejnera, koji su temelj planiranog razvoja južnodalmatinskog porta.

Naime, luka trenutačno teško može konkurirati na tržištu sa zastarjelom infrastrukturom, operativnim obalama s malom dubinom i dizalicama čija je nosivost bila optimalna prije nekoliko desetljeća, a ne za današnje poslovanje kada je imperativ što kraći boravak broda na iskrcaju, kaže kap. Ivan Pavlović, koji se na čelu Luke Ploče (ZSE:LKPC-R-A) nalazi punih 20 godina.

– Nove terminale planiramo realizirati kroz javno-privatno partnerstvo, pri čemu bi država posredstvom Lučke uprave Ploče uložila oko 100 milijuna eura u dva terminala, a mi bismo uložili još 100 milijuna za njihovo opremanje.

I dok država jamči za kredite Svjetske banke i Europske banke za obnovu i razvoj koje koristi Lučka uprava, mi planiramo osigurati novac kroz dokapitalizaciju za koju nikako ne možemo dobiti odobrenje naših vlasnika. Nadamo se da će država dati svoj glas za takav način razvoja tvrtke kojim bi se znatno povećala konkurentnost pločanske luke – ističe čelnik Luke Ploče.

Prema njegovim riječima, najveći dio novca, između 70 i 80 milijuna eura, uložit će se u opremanje kontejnerskog terminala čija se izgradnja očekuje polovicom ove godine, dok bi se preostalih 20 do 30 milijuna eura iskoristilo za terminal za rasute terete koji bi trebao početi s radom početkom 2013. godine.

Kap. Pavlović tvrdi da se već kasni s odlukama, jer je potrebno što prije opremiti novi kontejnerski terminal koji bi mogao primati brodove kapaciteta četiri do pet tisuća TEU-a, za razliku od sadašnjeg koji je više nego dvostruko skromniji.

– U Hrvatskoj nema tvrtke koja bi mogla samostalno financirati ovako opsežne, ali i isplative projekte pa smo se stoga već prije odlučili za ulazak svježeg kapitala i za razvoj luke koja bi do 2013. mogla dosegnuti planiranih sedam milijuna tona prekrcanog tereta.

Kao glavne partnere u dokapitalizaciji vidimo četiri mirovinska fonda koja djeluju u Hrvatskoj, te Fond hrvatskih branitelja, posredstvom kojih bismo osigurali 50 milijuna eura. Još 20 do 30 milijuna eura namjeravamo osigurati prodajom tri ili četiri tvrtke-kćeri, poput “Luka Ploče Gradnje” za koju novog vlasnika očekujemo za nekoliko mjeseci.

Naš je glavni cilj da Luka Ploče ostane u pretežito hrvatskom vlasništvu, a reguliranje udjela državnih fondova bilo bi i u skladu sa saborskom odlukom po kojoj udjel države u našoj tvrtki ne smije biti veći od 20 posto, a sada iznosi više od 60 posto – naglašava kap. Pavlović.

U lučkom koncesionaru kažu kako bi im važan partner u dokapitalizaciji mogla biti i Kineska razvojna banka s kojom se vode pregovori o kreditiranju nabave lučke opreme.

– Oprema će se kupovati na međunarodnom javnom natječaju, a iz preliminarnih kontakata je vidljivo kako Amerikanci daju najbolje uvjete među potencijalnim isporučiteljima opreme.

No, Kina nas ne zanima samo kao financijski partner, već i kao izvozno orijentirano tržište koje velike količine svojih proizvoda plasira u Europu, pa tako i regiju koja gravitira našoj luci.

Zbog toga bi nam bilo vrlo važno da se što prije izgradi dio cestovnog koridora Vc koji prolazi teritorijem BiH, ponajviše zbog kontejnerskih tereta iz Srbije i Crne Gore koji se sada prekrcavaju u Kopru – dodaje glavni direktor Luke Ploče.

..stoga sam danas ponosan čovjek jer sve što sam izgradio danas sam svojim potpisom predao hrvatskoj državi...

Vrijeme curi, a netko bi trebao ubaciti ogromnu lovu ovdje …

Luka Ploče trenutačno teško može konkurirati na tržištu sa zastarjelom infrastrukturom, operativnim obalama s malom dubinom i dizalicama čija je nosivost bila optimalna prije nekoliko desetljeća, a ne za današnje poslovanje kada je imperativ što kraći boravak broda na iskrcaju, kaže kap. Ivan Pavlović, koji se na čelu Luke Ploče nalazi punih 20 godina.

Srpska politika i privreda bacila je oko na Luku BAR, zbog čega je formiran koncern srpskih kompanija koje će se, kako očekuje pojaviti na tenderu …

PORTFELJ U GIPSU ... PRODAJEM NAJBOLJEM PONUĐAČU !!!

Bojim se da ovi očajnički vapaji direktora Pavlovića ne ulijevaju povjerenje investitorima.
Pa zamislite firmu i direktora firme koji doslovno preklinje državu da ga spasi.
Luka Ploče nema nikakvu perspektivu i sad je to sve razvidnije svakome pa i direktoru Pavloviću koji sad kuka i plače po novinama i htio bi užicati još koju kunu ali mu ne ide.
Već 5 godina taj druker druka po novinama o dokapu iako zna da se to neće nikad dogoditi.
A onda kad mu se pridruže i drukeri tu na forumu onda svi pričaju o mogućem dokapu jer im je to jedina stvar koja ovu dionicu drži na životu i jedino na čemu se mogu iskrcati naivcima.
Bez lažnih priča o dokapu ova dionica ne bi vrijedila ništa jer Luka Ploče kao firma nema nikakvu perspektivu pokraj Luke Rijeka i Luke Bar.
Zamislite luku koja ovisi o ekonomiji BiH.
Ovo će nažalost biti jedna od onih priča sa tužnim završetkom.
Život je grub

AZ FONDOM DO BLAGOSTANJA

New Report

Close