LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Rekao bih da je izjava g. Pavlovića u najmanju ruku ishitrena s obzirom da cijeli model dokapitalizacije nije razrađen tako da se sada mogu pojaviti razno-razne priče oko javne ponude, a dodatno i izjava o nepoželjnosti firmi iz BiH!
Vidjet ćemo kako će tržište reagirati!

Kao što sam i pretpostavio, počela je utrka za kupnju dionica tj. prava za sudjelovanje u dokapitalizaciji.
Oluja, budi siguran da Pavlović zna da od njegovog sna nema ništa.
Kad se dokapitalizacija bude radila po nominali i pravo prvoupisa budu imali postojeći dioničari, tada je jasno da se za to pravo sada isplati platiti i puno više nego je procjena da LKPC vrijedi. ***obrisano*** Ovi što su krenuli u shoping prije nekoliko mjeseci (Ingra i razni skrbnički računi) znali su to već tada.

U početku očekujem da sitni špekulanti koji ne znaju o čemu se tu zapravo radi kapitaliziraju dobit, pa će veliki igrači tu situaciju pokušati još koji dan iskoristiti da prikupe dionicu na nižoj razini. Međutim to može potrajati jako kratko i već prije objave godišnjih rezultata, koji idu za koji dan a koji će samo potvrditi perspektivu cijelog projekta i dati dodatnu sigurnost ulagačima da im je novac tamo gdje se stvara nova vrijednost, cijena bi trebala po mom skromnom mišljenju naglo poskočiti prema vrijednostima koje sam već naveo.
Za primjer bih vas još jedanput uputio na situaciju s Uljanik plovidbom. Dobro proučite što se tamo događalo pretprošle i prošle godine i sve će vam biti jasno.

Dobio sam na private poruku moderatora da moram obrazložiti zašto očekuje da će LKPC tržiti po cijeni od bar 2.500 kn, a sad vidim da mi je taj dio i obrisan.
Mislim da se kroz text može zaključiti i kako sam došao do te cijene ali svejedno, ponavljam

Kao ulaznicu za dokapitalizaciju koja će se provesti po 400 kuna trebat će se biti u vlasničkoj strukturi jer će se upis za dokapitalizaciju moći vršiti na osnovu udjela koje do tada imaš.
Jake ruke kojima je u interesu biti u vlsničkoj strukturi ove žile kucavice hrvatskog gospodarstva plaćat će bar navedenu cijenu jer će im to u prosjeku donijeti željeni udio koja će tada u prosjeku biti negdje oko sadašnje tržišne vrijednosti, a koja je po gotovo svim analizama ispod realne za oko 25%
K tome treba dodati da interes za sudjelovanje u Luci iskazuju i BiH gospodarski subjekti koji će uz dogovor sa Sanaderom(kojeg je ovaj sam najavio) svoje težnje zadovoljiti kupnjom preko raznih fondova i svojih patnera iz Hrvatske. Upravo je Ingra i krenula u skupljanje dionica da si na taj način otvori vrata za što lakši ulaz za poslove u BiH koji slijede u periodu od 2007. pa dalje.
Uzevši u obzir da Luka Ploče posluje s respektabilnom dobiti već sada, a da će svojim razvojem ta dobit biti kudikamo veća, te da već na ovim cijenama koje su sada na tržištu veći igrači ne mogu sebi priskrbiti gotovo nikakav veći komad kolača, a gledavši vlasničku strukturu i izloženu prodaju to neće biti moguće ni na razinama do 2.000 kn, ja sam uvjerenja da je moja procjena od 2.500 kuna minimum koji će biti dosegnut vrlo skoro.


Kao ulaznicu za dokapitalizaciju koja će se provesti po 400 kuna trebat će se biti u vlasničkoj strukturi jer će se upis za dokapitalizaciju moći vršiti na osnovu udjela koje do tada imaš.

Ako dokapitalizacije uopće bude!

Puno lakše je pričati o novcu nego ga stvarati - Voltaire

Ako je i ne bude, što se tiče cijene ne mjenja ništa na stvari. Ići će gore samo malo sporije i nošena nekim pravilima tehničke analize. Ako pak dokapitalizacije bude, dogodit će se samo “buuum”

Pazi stock, ne osporavam je vrijednost Luke Ploče, ali znaš kakav će ti se “buuum” dogoditi ako dođe do kapitalizacije!? Isti kao što je bio kod Uljanik plovidbe prošle godine u travnju. Tada je dionica sa 1900 kn roknula na 1400 kn u jednom danu. Naravno, to je logičan slijed događaja koji nije dugoročan. Međutim, trebat će nakon toga koji mjesec da se vrati cijena na svoje. Pa, tko voli neka izvoli.

Puno lakše je pričati o novcu nego ga stvarati - Voltaire

Tamo je interes onih koji su bili u vlasničkoj strukturi bio da dokapitaliziraju tvrtku i sebi priskrbe dionice.
U LKPC je situacija drukčija, morski psi se tek moraju izbriti za pravo prvootkupa.

Da ne ispadne da samo ja na ovom forumu pišem afirmativno o Luci Ploče, ovog ću puta postavljanjem pitanja valjda navući nekog drugog.

S kim je Luka Ploče danas potpisla ugovor kojim će početkom travnja početi istovar prvih tona od ukupno ugovorenih 250.000t? To je navodno prvi u nizu takvih ugovora, a moje drugo pitanje glasi; Kad je ugovor takvog tipa posljednji put bio potpisan u Luci Ploče?
Uz točan odgovor molim da se napiše i nešto više o tom potpisniku ugovora!
[smiley2]

U slučaju da ne bude točnih odgovora, rješenje prosljeđujem do početka sutrašnjeg trgovanja.
Kad već nema nagradnih igara od strane moderatora nije ni ova moja za bacit; PIVO

*****************prebačeno sa LKRI*********************

ljudi zanam da je priča o luka ri , ali mislim da će luka ploce ići gore na kon natiječaja za koridor Vc

Igor Prstec, web urednik

Upravo sam pročitao još jednu dobru vijest koja nam stiže s pločanskih dokova, pa je evo prenosim.

Luka Ploče u prva je tri mjeseca ove godine ostvarila promet od 731.233 tona roba, što je 17 posto više nego u istom prošlogodišnjem razdoblju, podaci su Odjela za istraživanje tržišta pločanske luke.

Samo u ožujku uz vezove pločanske luke pristalo je 45 trgovačkih brodova koji su ostvarili promet od 250,3 tisuća tona tereta. Najveći dio prometa preko pločanske luke, oko 90 posto, ostvaruje se za susjednu Bosnu i Hercegovinu.

Prema vrstama prekrcane robe u prvom ovogodišnjem tromjesečju sa 564,5 tisuća tona najzastupljeniji su bili rasuti tereti. Taj rekordni promet rezultat je velikog porasta pojednih roba kao što su ugljen, petrolkoks, glinica, cement i druge rasute robe. Generalnih je tereta bilo više od 61 tisuću tona, među kojima najviše drvene građe, kontejnera, južnog voća, aluminijskih profila. Na terminalu za tekuće terete pločanske luke prekracano je više od 105 tisuća tona tekuće robe, a od toga najviše plinskog ulja, motornog benzina i drugih naftnih derivata.

a šta će biti tek kad se spoji sa budimpeštom ,beogradom, osjekom , cjela bosna je na njoj mislim da ima bućnost.

New Report

Close