LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Dobio sam na private poruku moderatora da moram obrazložiti zašto očekuje da će LKPC tržiti po cijeni od bar 2.500 kn, a sad vidim da mi je taj dio i obrisan.
Mislim da se kroz text može zaključiti i kako sam došao do te cijene ali svejedno, ponavljam

Kao ulaznicu za dokapitalizaciju koja će se provesti po 400 kuna trebat će se biti u vlasničkoj strukturi jer će se upis za dokapitalizaciju moći vršiti na osnovu udjela koje do tada imaš.
Jake ruke kojima je u interesu biti u vlsničkoj strukturi ove žile kucavice hrvatskog gospodarstva plaćat će bar navedenu cijenu jer će im to u prosjeku donijeti željeni udio koja će tada u prosjeku biti negdje oko sadašnje tržišne vrijednosti, a koja je po gotovo svim analizama ispod realne za oko 25%
K tome treba dodati da interes za sudjelovanje u Luci iskazuju i BiH gospodarski subjekti koji će uz dogovor sa Sanaderom(kojeg je ovaj sam najavio) svoje težnje zadovoljiti kupnjom preko raznih fondova i svojih patnera iz Hrvatske. Upravo je Ingra i krenula u skupljanje dionica da si na taj način otvori vrata za što lakši ulaz za poslove u BiH koji slijede u periodu od 2007. pa dalje.
Uzevši u obzir da Luka Ploče posluje s respektabilnom dobiti već sada, a da će svojim razvojem ta dobit biti kudikamo veća, te da već na ovim cijenama koje su sada na tržištu veći igrači ne mogu sebi priskrbiti gotovo nikakav veći komad kolača, a gledavši vlasničku strukturu i izloženu prodaju to neće biti moguće ni na razinama do 2.000 kn, ja sam uvjerenja da je moja procjena od 2.500 kuna minimum koji će biti dosegnut vrlo skoro.


Kao ulaznicu za dokapitalizaciju koja će se provesti po 400 kuna trebat će se biti u vlasničkoj strukturi jer će se upis za dokapitalizaciju moći vršiti na osnovu udjela koje do tada imaš.

Ako dokapitalizacije uopće bude!

Puno lakše je pričati o novcu nego ga stvarati - Voltaire

Ako je i ne bude, što se tiče cijene ne mjenja ništa na stvari. Ići će gore samo malo sporije i nošena nekim pravilima tehničke analize. Ako pak dokapitalizacije bude, dogodit će se samo “buuum”

Pazi stock, ne osporavam je vrijednost Luke Ploče, ali znaš kakav će ti se “buuum” dogoditi ako dođe do kapitalizacije!? Isti kao što je bio kod Uljanik plovidbe prošle godine u travnju. Tada je dionica sa 1900 kn roknula na 1400 kn u jednom danu. Naravno, to je logičan slijed događaja koji nije dugoročan. Međutim, trebat će nakon toga koji mjesec da se vrati cijena na svoje. Pa, tko voli neka izvoli.

Puno lakše je pričati o novcu nego ga stvarati - Voltaire

Tamo je interes onih koji su bili u vlasničkoj strukturi bio da dokapitaliziraju tvrtku i sebi priskrbe dionice.
U LKPC je situacija drukčija, morski psi se tek moraju izbriti za pravo prvootkupa.

Da ne ispadne da samo ja na ovom forumu pišem afirmativno o Luci Ploče, ovog ću puta postavljanjem pitanja valjda navući nekog drugog.

S kim je Luka Ploče danas potpisla ugovor kojim će početkom travnja početi istovar prvih tona od ukupno ugovorenih 250.000t? To je navodno prvi u nizu takvih ugovora, a moje drugo pitanje glasi; Kad je ugovor takvog tipa posljednji put bio potpisan u Luci Ploče?
Uz točan odgovor molim da se napiše i nešto više o tom potpisniku ugovora!
[smiley2]

U slučaju da ne bude točnih odgovora, rješenje prosljeđujem do početka sutrašnjeg trgovanja.
Kad već nema nagradnih igara od strane moderatora nije ni ova moja za bacit; PIVO

*****************prebačeno sa LKRI*********************

ljudi zanam da je priča o luka ri , ali mislim da će luka ploce ići gore na kon natiječaja za koridor Vc

Igor Prstec, web urednik

Upravo sam pročitao još jednu dobru vijest koja nam stiže s pločanskih dokova, pa je evo prenosim.

Luka Ploče u prva je tri mjeseca ove godine ostvarila promet od 731.233 tona roba, što je 17 posto više nego u istom prošlogodišnjem razdoblju, podaci su Odjela za istraživanje tržišta pločanske luke.

Samo u ožujku uz vezove pločanske luke pristalo je 45 trgovačkih brodova koji su ostvarili promet od 250,3 tisuća tona tereta. Najveći dio prometa preko pločanske luke, oko 90 posto, ostvaruje se za susjednu Bosnu i Hercegovinu.

Prema vrstama prekrcane robe u prvom ovogodišnjem tromjesečju sa 564,5 tisuća tona najzastupljeniji su bili rasuti tereti. Taj rekordni promet rezultat je velikog porasta pojednih roba kao što su ugljen, petrolkoks, glinica, cement i druge rasute robe. Generalnih je tereta bilo više od 61 tisuću tona, među kojima najviše drvene građe, kontejnera, južnog voća, aluminijskih profila. Na terminalu za tekuće terete pločanske luke prekracano je više od 105 tisuća tona tekuće robe, a od toga najviše plinskog ulja, motornog benzina i drugih naftnih derivata.

a šta će biti tek kad se spoji sa budimpeštom ,beogradom, osjekom , cjela bosna je na njoj mislim da ima bućnost.

Dionica s potencijalom. Jucer protrgovano 1.744.135,00 kn. Lijepi promet – rezultat povecanja pretovara u prvom kvartalu ove godine za 17%.

Dr. Ante Starčević: "Mi Hrvati imamo dvie narodne mane, iz kojih izvire sva naša nesreća: mi svakomu vjerujemo bez da promišljamo i lahko zaboravljamo krivice koje nam drugi učiniše."

Druga po veličini hrvatska luka, ona u Pločama, u prva je tri mjeseca povećala promet za 17 posto u odnosu na isto razdoblje lani, na 731.233 tone. Prema vrstama prekrcane robe najzastupljeniji su bili rasuti tereti (564.500 tona). Taj rekordni promet rezultat je velikog porasta pojedinih roba kao što su ugljen, petrolkoks, glinica, cement i druge rasute robe.
Generalnih je tereta bilo više od 61.000 tona, među kojima najviše drvene građe, kontejnera, južnog voća, aluminijskih profila. Na terminalu za tekuće terete prekrcano je više od 105.000 tona tekuće robe, od toga najviše plinskog ulja i motornog benzina.
Sadašnji kapaciteti luke na ušću Neretve građeni su za najviše pet milijuna tona godišnjeg prometa, a ti će se kapaciteti izgradnjom terminala za rasute terete i kontejnerskog terminala povećati na oko deset milijuna tona godišnjega prekrcaja.
Posebnu pozornost Luci Ploče daje Vlada, budući da je to početna i završna točka koridora Vc, te predstavlja izvoznu luku za širu regiju. U razvoj Projekta integracije, trgovine i transporta Luke Ploče (ITT projekt), ukupno će se uložiti 97 milijuna eura za izgradnju prve faze višenamjenskog kontejnerskog terminala, izgradnju terminala za terete, izgradnju i obnovu ostale infrastrukture, te ulazni kompleks i lučki informacijski sustav. Od tog iznosa, 70 milijuna eura uložit će se u infrastrukturu, a 27 milijuna eura u prekrcajnu opremu.
Podaci Ministarstva mora, turizma, prometa i razvitka govore kako je u razdoblju od osnivanja lučkih uprava (1996. i 1997. godina) do 2004. godine u luke otvorene za javni promet od značaja za Hrvatsku uloženo 277 milijuna kuna (37 milijuna eura). Od 2004. do 2008. godine, pak, u izgradnju lučke infrastrukture u šest luka od međunarodnog interesa i u županijske luke uložit će se ukupno oko 600 milijuna eura.

HŽ očekuje značajan rast prometa u Luci Ploče Provedba Memoranduma o suradnji na ogranku C petog paneuropskog željezničkog koridora potpisanog u srijedu, mogla bi povećati obujam pretovara robe u Luci Ploče s sadašnjih 2 milijuna na 7 milijuna tona godišnje do 2008. godine,
procjenjuje se u HŽ-u. U HŽ-u očekuju povećanje prijevoza tereta iz Bosne i Hercegovine i preko njezina teritorija prema luci Ploče. Primjerice, mostarski Aluminijski kombinat prevozit će oko 330 tisuća tone sirovina godišnje, a zenička željezara s ovogodišnjih 200 tisuća tona tereta planira povećati prijevoz na 1,35 milijuna tona. Istu količinu tereta planira prevesti Koksara u Lukavcu, kao i boksita tvornica Birač u Zvorniku. Osim toga, očekuje se da će drugi korisnici željezničkih usluga na prijevoz predati oko milijun tona raznih roba.
(Hina, pd)

Inače danas je izašlo kvartalno izvješće koje je prikazalo lagani pad prihoda i dobiti u odnosu na isti period lani.
Osobnog sam mišljenja da je rukovodstvo LKPC primjenilo vrlo kreativno računovodstvo ne bi li na taj način odvratili ulagače i sebi i radnicima olakšali put do što većeg udjela.
Prilično naivno!

Pregovori o projektu integracije trgovine i transporta luke Ploče, odnosno o predloženomu zajmu Svjetske banke u iznosu 58,8 milijuna eura za taj projekt, koje su od 5. do 7. rujna vodili Vlada Republike Hrvatske, Lučka uprava Ploče i Svjetska banka, jučer su uspješno završeni potpisivanjem zapisnika, priopćio je Ured Svjetske banke u Hrvatskoj.

Zapisnik o pregovorima potpisali su državni tajnik Ministarstva mora, turizma, prometa i razvitka Branko Bačić, izvršni direktor Lučke uprave Ploče Tomislav Batur i Gerald Ollivier, voditelj tima za provedbu projekta.

Time je, navodi se, obilježen završetak pripreme projekta do kojega je došlo samo godinu dana nakon što su ministar financija Ivan Šuker i direktor regionalnoga ureda Svjetske banke za Hrvatsku, Bugarsku i Rumunjsku Annand Seth u Pločama potpisali sporazum o sredstvima za pripremu projekta.

Dodaje se kako se očekuje da će Vlada Republike Hrvatske u iduća dva mjeseca prihvatiti zajam i da će on biti podnesen Odboru izvršnih direktora Banke na odobrenje. Projekt su zajedno pripremili Ministarstvo mora, turizma, prometa i razvitka i Lučka uprava Ploče uz potporu Svjetske banke i EBRD-a (Europske banke za obnovu i razvoj). Njegov glavni cilj je razvijanje trgovine u koridoru Vc unaprjeđenjem kapaciteta, učinkovitosti i kvalitete transportnih usluga, s posebnim osvrtom na luku Ploče i na koordinaciju između svih hrvatskih i bosansko-hercegovačkih sudionika.

Projekt integracije trgovine i transporta (ITT) uključuje izgradnju terminala za rasuti teret i višenamjenskog kontejnerskog terminala, kao i lučko-koridorskog poveznog sustava za integriranje informacijskih tokova u luci i na koridoru. Ukupni troškovi projekta procjenjuju se na 91 milijun eura, a financirali bi ga Svjetska banka (58,8 milijuna eura), EBRD (11,2 milijuna eura), Vlada i Lučka uprava Ploče.

Izvršni direktor Lučke uprave Ploče Tomislav Batur u kraćoj je izjavi za Hinu najavio da bi ugovor o zajmu, ako ga prihvati hrvatska Vlada, trebao biti potpisan u studenome.

Izvor: business.hr 7.9.2006.

[smiley2]

Završeni pregovori o projektu integracije luke Ploče

Pregovori o projektu integracije trgovine i transporta luke Ploče, odnosno o predloženomu zajmu Svjetske banke u iznosu 58,8 milijuna eura za taj projekt, koje su od 5. do 7. rujna vodili Vlada Republike Hrvatske, Lučka uprava Ploče i Svjetska banka, jučer su uspješno završeni potpisivanjem zapisnika, priopćio je Ured Svjetske banke u Hrvatskoj.

Zapisnik o pregovorima potpisali su državni tajnik Ministarstva mora, turizma, prometa i razvitka Branko Bačić, izvršni direktor Lučke uprave Ploče Tomislav Batur i Gerald Ollivier, voditelj tima za provedbu projekta.

Time je, navodi se, obilježen završetak pripreme projekta do kojega je došlo samo godinu dana nakon što su ministar financija Ivan Šuker i direktor regionalnoga ureda Svjetske banke za Hrvatsku, Bugarsku i Rumunjsku Annand Seth u Pločama potpisali sporazum o sredstvima za pripremu projekta.

Dodaje se kako se očekuje da će Vlada Republike Hrvatske u iduća dva mjeseca prihvatiti zajam i da će on biti podnesen Odboru izvršnih direktora Banke na odobrenje. Projekt su zajedno pripremili Ministarstvo mora, turizma, prometa i razvitka i Lučka uprava Ploče uz potporu Svjetske banke i EBRD-a (Europske banke za obnovu i razvoj). Njegov glavni cilj je razvijanje trgovine u koridoru Vc unaprjeđenjem kapaciteta, učinkovitosti i kvalitete transportnih usluga, s posebnim osvrtom na luku Ploče i na koordinaciju između svih hrvatskih i bosansko-hercegovačkih sudionika.

Projekt integracije trgovine i transporta (ITT) uključuje izgradnju terminala za rasuti teret i višenamjenskog kontejnerskog terminala, kao i lučko-koridorskog poveznog sustava za integriranje informacijskih tokova u luci i na koridoru. Ukupni troškovi projekta procjenjuju se na 91 milijun eura, a financirali bi ga Svjetska banka (58,8 milijuna eura), EBRD (11,2 milijuna eura), Vlada i Lučka uprava Ploče.

Izvršni direktor Lučke uprave Ploče Tomislav Batur u kraćoj je izjavi za Hinu najavio da bi ugovor o zajmu, ako ga prihvati hrvatska Vlada, trebao biti potpisan u studenome.

(Hina)

Čestitke vlasnicima dionice. LKPC od 18. rujna ulazi u index Crobex! (Hina 11.09.06)

Zoran Milanović: " [u]......to nisam pročitao, ne znam ništa o tome a najbolje mi je kad čujem da o tome treba odlučiti struka, ma kakva struka, mislim .........[/u]"

New Report

Close