Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
KOEI | 264,91 | 40.266 | 152 | 264,00 | 266,00 | 0,00% |
ti radnici će dobiti udjele u končar kčerima—koei će i dalje imat preko 75% vlasništva–tako da to na dionicu može utjecat samo dobro..
ti radnici će dobiti udjele u končar kčerima—koei će i dalje imat preko 75% vlasništva–tako da to na dionicu može utjecat samo dobro..
Jasno da je dobro,pored ovih turbulencija na burzi covjek vise ne moze biti pametan sta kupiti,meni je ziher KOEI na duze staze sa 60% portfelja,ako sam se priracuna na DLKV kupovo na 400kn prodao na 550,a gdje je danas DLKV i gdja ce biti za dvije godine,tu gresku necu napraviti na KOEI
Prvi ulaz je bio na 700kn,drugi na ATH 1330 od povrata HT ,znaci ostavljam dvije godine minimalno pa sta bude[smiley2]
Fisherman,zašto se tramvaj koji ide u Finsku rastavlja i transportira brodom,kad smo vidili da cijeli tramvaj fino stane na već pripremljene vagone bez ikakvog rastavljanja transportira …?[smiley2][smiley2][smiley2]
..politika fondova je ..svake godine diže cjenu za cca 60%-100% …i to je to.. 🙂 samo tako naprijed… 🙂 i imajo svaku godinu garantiran % A , da ide sve gore u jednom mjesecu gdje bi bili druge godine 🙂
[smiley7]
@Alfon: Zato što vagoni kojima se transportira tram po Zg. ne mogu voziti po prugama u Europi zbog ograničenja brzine za niske vagone (60km/h). Drugo je to što se mora proči i kroz Rusiju koja pak ima svoj željeznički standard širine kolosjeka pa EU vagoni nisu kompatibilni, a na kraju odobrenje za takav transport kroz Europu se čeka 6 mjeseci.
Inače, najnovija je varijanta da ide u djelovima kamionima. Iako je razmatran čak i prijevoz avionom Antonov .)) ali je preskupo.
Evo izašlo 3q. Nitko to ne vidi ili?
pa zadovoljni , izvješće je dobro
@Alfon: Zato što vagoni kojima se transportira tram po Zg. ne mogu voziti po prugama u Europi zbog ograničenja brzine za niske vagone (60km/h). Drugo je to što se mora proči i kroz Rusiju koja pak ima svoj željeznički standard širine kolosjeka pa EU vagoni nisu kompatibilni, a na kraju odobrenje za takav transport kroz Europu se čeka 6 mjeseci. Inače, najnovija je varijanta da ide u djelovima kamionima. Iako je razmatran čak i prijevoz avionom Antonov .)) ali je preskupo.
…Ništa nije preskupo!Pogledajmo naše stranke,i učimo kako se dolazi do cilja,ne gledajući cijenu uspijeha!Dakle taj ANTONOV je trebao Končaru više zbog reklame,odnosno pažnje javnosti koju bi privukao nego samog prijevoza…Nadam se da Končar neće propustit samo tako ovu fantastičnu priliku prodaje tramvaja na EU-tržište cca 50 kom. Da bi napravio usporedbu značenja takvog događaja i mogućnosti koje se otvaraju ,uspoređujem to s danom kada SMO prvi puta dobili putovnicu u ruke.Inače nije svejedno kome ćeš prodat svoj proizvod,nekad ne ispada sve po onoj 1+1= 2,u slućaju prodaje kupcu iz EU ispada 1+1=20,a to bi trebao znat svaki ulagač koji gleda malo dalje u budućnost.Kako se otvaraju vrata Končaru na tržištu EU, korist će imati i dioničari,tj koliko ćemo bit spremni uložit,toliko će nam se i vratit( trenutno cca +100%)……….Sjetimo se Đure-motaže koliko je skočio nakon ugovora s Patriom…[smiley2][smiley2][smiley2]
Oporavak blue-chip dionica
Business.hr/Hina
27.10.2007 11:16
Pročitaj komentare(0)
Dobra poslovna izvješća tehnoloških kompanija i očekivanja novog snižavanja kamatnih stopa u SAD-u protekloga su tjedna na najvažnijim svjetskim burzama potaknula oporavak cijena blue-chip dionica.
[smiley2][smiley2][smiley2]
..bilo bi lijepo da se povjerenje i optimizam ulagača sutra primijeti i na našoj burzi [smiley1]
Alfon: “…u slućaju prodaje kupcu iz EU ispada 1+1=20,a to bi trebao znat svaki ulagač koji gleda malo dalje u budućnost.”
Slažem se u potpunosti. Prodaja tramvaja u EU, gdje vladaju drugi igrači, za Končar bi bila fenomenalna stvar.[smiley2]
Ne smijemo zaboravit da paralelno s tramvajima Končar veliku pažnju pridaje realizaciji novog projekta niskopodnog elektromotornog vlaka,za čije potrebe je angažirao cijeli niz strručnjaka iz više društava koncerna Končar.Prema planovima završna montaža prvog EMV-a predviđena je za 2 kvatral,a ispitivanje na prugama HŽ-a predviđa se za jesen 2008.godine
Da podsijetim niskopodni vlak dugačak je 75m,brzine do 160km/h i povezivanja 3kom u kompoziciju.Putnički prostor bit će jedinstven bez pregrada cijelom dužinom,klimatiziran,opremljen sustavom video nadzora,sustav upravljanja čini mreža od više deseteka računala.
Iz Končara poručuju da nakon realizacije ovog niskopodnog elektromotornog vlaka za gradski i prigradski promet imaju velike šanse za izvoz u zemlje okruženja i šire,gdje je Končar već prepoznat kao pouzdan partner u riješavanju potreba za voznim sredstvima u željezničkom prometu…….[smiley2][smiley2][smiley2]