JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Techman: ” _zuti_: ” . Za nas ostale koji neznamo čitati iz svječnjaka i večernjih zvijezdi, kaj nakon toga slijedi? ” Sijerkovic [lol] ” Ekskluzivno Sijerković za Poslovni.

Dobaaaaar [thumbsup]

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

ok, a kad ce na kraju biti bjavljeno financijsko izvjesce ? ima netko taj info ?

http://www.lloydslist.com/ll/news/dry-bulk-market-in-riot-mode/20017533017.htm

He added that the earthquake in China is unlikely to “diminish the pressure” as additional steel and cement will be required to rebuild the roads and houses that were damaged.

Najaća rećenica…

Jel ima tko podatak kolika je bila cijena dionice prošle godine u ovo doba?

Prenosim sa drugog foruma:

“Iako su od ‘Jadroplova’ primili narudžbu za gradnju dvaju brodova
Škveranima visi posao od sto milijuna dolara

Premda je Nadzorni odbor “Brodosplita” prošlog tjedna dao blagoslov za gradnju dvaju bulk carriera za “Jadroplov”, svaki vrijedan 52,5 milijuna dolara, još uvijek je neizvjesna realizacija tog projekta.

S obzirom na to da je Europska komisija odbila program restrukturiranja splitskoga brodogradilišta, te da za nove brodove “Jadroplova” Vlada RH nije dala jamstva, kao što na vidiku nema ni jamstava neke od poslovnih banaka, teško se može očekivati skoro postavljanje kobilice prvog broda za prijevoz sipkih tereta.

Zbog navedenog, uz goruću nelikvidnost, škver na Stinicama ne može ugovarati ni kupovati opremu za spomenute carriere. Osim toga, ne može ni jamčiti zaradu na novogradnjama za splitskog brodara.

Agencija za kontrolu tržišnog natjecanja tek se treba očitovati o ugovoru, no kako nam je neslužbeno potvrđeno u Agenciji, pozitivan ishod teško se može očekivati. Bez odobrenog programa restrukturiranja, Agencija ne može dati dozvolu poslovnim bankama za kreditne plasmane “Brodosplitu”.

Bolje upućeni ističu primjer od prije šest mjeseci, kad je sklopljen ugovor o gradnji brodova između “Tankerske plovidbe” iz Zadra i brodogradilišta “3. maj”. Taj je posao, naime, neslavno propao jer ga nije podržala Agencija za kontrolu tržišnog natjecanja.

Razlog kraha ugovora je nepostojanje odobrenog programa restrukturiranja i jamstava poslovanja bez gubitaka.

Epilog priče? Dva tankera za prijevoz sirove nafte Zadrani grade u Južnoj Koreji. Kako bilo, čini se da je priča o gradnji dvaju bulk carriera za poletnog splitskog brodovlasnika ušla u potpuno neizvjestan dramaturški zaplet.

Nadamo se da će Agencija za kontrolu tržišnog natjecanja ipak odobriti gradnju brodova, no daljnji tijek ne ovisi o “Jadroplovu”. Projekt je u rukama Vlade i Uprave brodogradilišta – kazao nam je Stjepan Papić, predsjednik Uprave “Jadroplova”.”

Politics is for the present, but an equation is for eternity. Einstein

Hunger for commodities kicks dry bulk market
into ‘riot mode’
THE dry bulk market is officially in “riot
mode” this week, according to one
shipbroker, as freight rates climb to record
highs.
China’s reluctance to agree a freight premium
with Australian iron ore producers
has helped to keep the dry bulk
market firing on all cylinders in the Atlantic,
as China’s stockpiling boosts tonne-
mile demand.
But the recent earthquake in China appears
to have triggered the market to
“pop” yesterday.
The capesize average time charter rate
hit a record $196,134 per day, up from
the previous high of $194,115 recorded
last November.
And with the Atlantic market driving
the rate surge, the capesize fronthaul rate
hit $260,385 per day, up $7,360 from
its previous record set on November 16.
13
“It’s a very simple equation, there is basically
too much demand in all the major
dry bulk commodities,” said Castalia
Fund Management’s managing director
Philippe van den Abeele. “Right now
there is so much demand from all over
that the market is firing on all cylinders.
There is iron ore, coal, bauxite, phosphates,
grain products you name it.”
“The problem is our friends in Australia
and China who still have not agreed on
a price for iron ore, so China are pumping
as much as they can from Brazil,
so tonne-mile demand is big and has been
a huge influence.”
Yesterday, Gulf Pacific fixed the
171,015 dwt, 2003-built Aquaglory with
delivery in Rotterdam on May 21-22 for
a fronthaul trip via Brazil to China at a
staggering $250,000 per day.
Australian miners are demanding this
year’s iron ore contract price includes a
freight premium that reflects the shorter
shipping distance. This would push this
year’s price rise to 85% compared to the
65% rise agreed by Brazilian miner Vale.
Mr van den Abeele noted that China’s
iron ore stockpile is now around 70m
tonnes. Imports last month reached
42.85m tonnes, up 28% year-on-year.
“China are breaking all records every
month and it is not for export but for internal
consumption,” said Mr van den
Abeele.
However, he expects negotiations to be
concluded by the end of this month,
“one way or another”. He added that the
earthquake in China is unlikely to “diminish
the pressure” as additional steel and
cement will be required to rebuild the
roads and houses that were damaged.
London-based Risk Management Solutions
estimated that the property losses
due to the earthquake would be $10bn-
$15bn.
The Atlantic panamax rates also climbed
to record highs yesterday with the
fronthaul rate hitting $104,338 per day,
up $2,588 from its previous high recorded
on May 9. The transatlantic rate
broke through the $100,000 barrier for
the first time, reaching $100,250 per
day.
An Oslo broker said the “flying” capesize
market had rubbed off on the panamaxes
and that further rises are expected
this week.


Prenosim sa drugog foruma: “Iako su od ‘Jadroplova’ primili narudžbu za gradnju dvaju brodova Škveranima visi posao od sto milijuna dolara Premda je Nadzorni odbor “Brodosplita” prošlog tjedna dao blagoslov za gradnju dvaju bulk carriera za “Jadroplov”, svaki vrijedan 52,5 milijuna dolara, još uvijek je neizvjesna realizacija tog projekta. S obzirom na to da je Europska komisija odbila program restrukturiranja splitskoga brodogradilišta, te da za nove brodove “Jadroplova” Vlada RH nije dala jamstva, kao što na vidiku nema ni jamstava neke od poslovnih banaka, teško se može očekivati skoro postavljanje kobilice prvog broda za prijevoz sipkih tereta. Zbog navedenog, uz goruću nelikvidnost, škver na Stinicama ne može ugovarati ni kupovati opremu za spomenute carriere. Osim toga, ne može ni jamčiti zaradu na novogradnjama za splitskog brodara. Agencija za kontrolu tržišnog natjecanja tek se treba očitovati o ugovoru, no kako nam je neslužbeno potvrđeno u Agenciji, pozitivan ishod teško se može očekivati. Bez odobrenog programa restrukturiranja, Agencija ne može dati dozvolu poslovnim bankama za kreditne plasmane “Brodosplitu”. Bolje upućeni ističu primjer od prije šest mjeseci, kad je sklopljen ugovor o gradnji brodova između “Tankerske plovidbe” iz Zadra i brodogradilišta “3. maj”. Taj je posao, naime, neslavno propao jer ga nije podržala Agencija za kontrolu tržišnog natjecanja. Razlog kraha ugovora je nepostojanje odobrenog programa restrukturiranja i jamstava poslovanja bez gubitaka. Epilog priče? Dva tankera za prijevoz sirove nafte Zadrani grade u Južnoj Koreji. Kako bilo, čini se da je priča o gradnji dvaju bulk carriera za poletnog splitskog brodovlasnika ušla u potpuno neizvjestan dramaturški zaplet. Nadamo se da će Agencija za kontrolu tržišnog natjecanja ipak odobriti gradnju brodova, no daljnji tijek ne ovisi o “Jadroplovu”. Projekt je u rukama Vlade i Uprave brodogradilišta – kazao nam je Stjepan Papić, predsjednik Uprave “Jadroplova”.”

O tome sam i ja nedavno pisao, ništa od ugovora dok se ne dobije suglasnost Agencije za zaštiti tržišnog natjeacnja. Tek onda će biti izdane garancije i ugovori stupaju na snagu. Nadam se da će nekome doći do glave da se ozbiljno pozabavi ovim problemom ili Jadroplov može početi razmišljati da umisto dva bulka sagradi marinu na lokaciji splitskog škvera.

Evo i link

http://www.slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleView/articleId/7459/Default.aspx

Politics is for the present, but an equation is for eternity. Einstein


Jel ima tko podatak kolika je bila cijena dionice prošle godine u ovo doba?

Oko 530 kn


Delboy2: ” Jel ima tko podatak kolika je bila cijena dionice prošle godine u ovo doba? ” Oko 530 kn

Hvala kolega.

Delboy2:

Jel ima tko podatak kolika je bila cijena dionice prošle godine u ovo doba?

Oko 530 kn

Slikica govori više .

JDPL trenutno – 3,54 , valjda zato što ima malešne brodove.
http://www.brest-cro.com/index.php?option=com_content&task=category&sectionid=4&id=17&Itemid=28


JDPL trenutno – 3,54 , valjda zato što ima malešne brodove. http://www.brest-cro.com/index.php?option=com_content&task=category§ionid=4&id=17&Itemid=28

Od kojih je najmanji već mjesec dana u doku.

Ipak kolege, ima i nest pozitivno u svemu ovome a sto je jako vazno…

Prosječni dnevni promet u 100 dana 1.293.254,36 kn
[thumbsup]

515,99 prva cijena
525,00 najviša cijena
510,00 najniža cijena
520,00 zadnja cijena
517,98 prosječna cijena
1,76 porast %
4.329 komada
2.242.319,90 ukupan promet

Politics is for the present, but an equation is for eternity. Einstein

New Report

Close