DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Hoce li netko ovo javit Milanovicu?

Misliš li da bi on znao što treba poduzeti za razvitak poslovanja ĐĐ i vojnih sredstava MORH?

Nemojte krivo zaključiti da se radi o korupciji umjesto o najobičnijoj ljudskoj inkompetenciji. Damir K je napravio dobar izbor za Spike koji je bolji od Javelina, ali loš izbor mu je bio od njih uzimati 30mm stanicu i to još na način bez osiguranja. Taj dio posla je trebao dati ĐĐ, njihova je u suradnji s Kongsbergom bolji izbor. Jasno je da Damir K nema iskustva rada s Izraelcima, a to se pokazalo u svemu od stanice do aviona. S njima se sjajno surađuje ako osoba zna kako i ima iskustva.

Problem tračničnog amfibijskog transportera nije samo izražen u RH nego i drugdje. Od dobrih tračničara tu su ruski BMP-2 i BMP-3, hrvatski/jugoslavenski M-80A i američki M2 Bradley. Ima i drugih ali imaju dosta nižu pouzdanost. Pouzdanost je najbitniji parametar kod vojnog sredstva, jer ne vrijedi ni najbolja puška na svijetu ako ne zapuca svaki put točno i precizno kad se stisne otponac. Ruski BMP-2 je solidan tračničar na razini M-80A i Finci su 100 komada modernizirali za period do 2030.g.

Problem hrvatskog M-80A je da je proglašen neperspektivnim, bez ikakve stručne analize. Ima Mercedesov motor od 320KS koji se može unaprijediti i proizvoditi u RH bez plaćanja licence s par poboljšanja i dizati na snagu od 420KS do 480KS, a rabi se često i kao brodski motor. Na isti način su inžinjeri iz RH digli snagu ruskog motora u tenku Degman na 1200KS i poboljšali prijenos. Taj motor može servisirati svaki servis u RH, ima alate za njega i to je razlog zašto je uopće odabran taj agregat.

Oklop od M-80A je trenutno još uvijek izvoran, a na BMP-2 i M2 Bradley su stavljana ojačanja jer su izvorno imali slabiji oklop. Na M2 Bradley su zavarivane čelične ploče kako bi bio otporan na jača streljiva do 20mm. Nažalost, nisu uspjeli pa su stavljali još dodatnih ojačanja kako bi došli do reklame da spriječava pogodak od ruskih projetlila 30mm. U praksi se to pokazalo netočno, jer su Rusi razvili potkalibarsko zrno M929 za Shipunov 2A42 koji buši i trenutno uništava Bradley jednim pogotkom.

Problemi M2 Bradley su slab 25mm Bushmaster koji ni s jednim streljivom ne može probiti prednju ploču ojačanog M80AB1 od naših komšija, a njihov M-80AB1 (koji su neki naši “stručnjaci” nazvali “neperspektivnim”) iz prve pogađa M2 Bradley ako koristi M929, te tada dolazi do katastrofalnog uništenja zato jer M2 Bradley nema unutarnju zaštitu od detonacije vlastitog streljiva. To je razlog zašto su ga naši strateški prijatelji i nazvali “Zapaljujućim mrtvačkim kovčegom” i vozili se radije na njemu.

Dodatni problem je da je povećanje mase na 35 tona u operativnom stanju dovelo do čestih lomova podvozja i otkazivanja hidraulike. M2 Bradley ne bi prošao na testu pologina u ĐĐ tvorinici koji prolazi Patria, zato jer je pretežak. Ima još više problema da ih sve ne nabrajam, ali ni česta samozapaljenja M2 Bradley vozila zbog više konstrukcijskih i termodinamičkih grešaka u inžinjerskim rješenjima dovela su do toga da većina američkih vojnika otvoreno zaziva da se M2 Bradley baci u smeće.

M2 Bradley which caught fire during an exercise in Germany during the ’90s. Tow missiles removed by crew to prevent detonation. from DestroyedTanks

Mene samo zanima hoće li se za ĐĐ naći rješenje postavljanja kompetentnog menadžmenta koje bi moglo pogledati što ĐĐ može napraviti. Proglasiti tračničara M-80A s Mercedesovim motorom i bez još IJEDNE nadogradnje neperspektivnim je kao da imamo kući Mercedes C klase iz 1990ih godina i da kažemo da je to neperspektivno, a da trebamo kupiti Ford Capri iz 1970ih zato jer ima novu limariju, amortizere i gume. A Finci, Poljaci, Slovaci i drugi jačaju svoj BDP s nadogradnjama svojih Mercedesa.

nagasaki
ako nije tajna što ti u životu radiš? ovo znanje o oklopnjacima je u najmanju ruku impresivno. a i sam sam bio oklopnjak. doduše prije 20-ak godina, a razvoj nisam tehnike kasnije nisam pratio.
sada već neznam, ali i na nekoj drugoj temi si mi privukao pažnju.

http://hr.n1info.com/Vijesti/a473329/Darko-Horvat-Mozda-je-doslo-vrijeme-da-Bandica-zamijeni-netko-mladji.html

“Za situaciju u hrvatskom gospodarstvu kaže da smo gotovi s fazom “čistilišta” jer su na zdrave noge postavili Fortenovu, Petrokemija je na zdravim nogama, Đuru Đakovića dovode u formu

U videu od 19:20…


nagasaki
ako nije tajna što ti u životu radiš? ovo znanje o oklopnjacima je u najmanju ruku impresivno. a i sam sam bio oklopnjak. doduše prije 20-ak godina, a razvoj nisam tehnike kasnije nisam pratio.
sada već neznam, ali i na nekoj drugoj temi si mi privukao pažnju.

Hvala ti na pitanju prijatelju, ali možda je dovoljno reći da posjedujem neka specifična stručna znanja koja ima malo ljudi i koja su visoko plaćena. U slobodno vrijeme zadnjih dvadesetak godina kupujem i prodajem na burzi, pa mi je uvijek drago ako pročitam negdje nešto korisno u vezi ulaganja na ZSE.

Imam nekog iskustva glede sučeljavanja oklopa i nešto časničke škole, a za vrijeme DR mi je uvijek bilo jako drago kad ste vi oklopnjaci bili uz nas jer je to odličan osjećaj u usporedbi s osjećajem prepuštenosti samom sebi u okruženju s nimalo prijateljski raspoloženim postrojbama.

Stoga molim cijenjene članove Poslovnog da mi ne zamjere ako mi se ne sviđa kad vidim danas priče kako su hrvatski M-80A i M-84D “zastarjeli” iako se vjerojatno nikad nisu našli ni u blizini jednog od tih, a kamoli morali pucati po njima da bi preživjeli.

Hrvatski M-80A ne samo da se može dignuti iznad srpske razine AB1 i finske razine MD, nego se može unaprijediti pogonski sustav i povećati zaštita s modernim kompozitnim materijalima (poput onog što radi Šestan-Busch) da zadrži svojstva amfibije i dobije mobilnu operativnost razine lovca.

“Modernizirani” M2 Bradley je na razini devedesetih, pa zavarene pleh ploče 1/4 cola čelika stavljati kao dodatni oklop u 2020.g. i još to plaćati Amerikancima kao “tehnologiju” je uvredljivo za zdrav razum. Pogotovo ideja da je Mercedes koji se koristi dan danas u vozilima i brodovima – besperspektivan.

Eto, sve korisne informaciju u vezi Đure cijenim, volio bih da se izvuče i da počne kretati lagano prema gore s poslovima i boljom organizacijom. Ako bude išlo u tom smjeru, dobro. Ako neće, ulagati ću negdje drugdje.

Nagasaki, svaka čast na nesebičnom dijeljenju vašeg znanja.
Kamo sreće kada bi politika kod nas slušala struku.
Nažalost prosipate znanje u vjetar i to već sigurno znate iz prve ruke.
Kada ste i direktno povezani sa vlastima možete pisati i davati prijedloge i ići na sastanke i davati zaključke u komisijama ali na kraju neće nitko od vas ili vašeg tima odlučiti nego će doći nalog “izvana” i to je to. Sve ostalo je samo skupa farsa demokracije.
Pričam vam iz prve ruke.

...''I try to buy stock in businesses that are so wonderful that an idiot can run them. Because sooner or later, one will.''

Nagasaki
Skidam kapu na znanju ali i sami znate da znanje sposobnost i imati lovu u Hr treba unistiti ma da je bilo rijec o kome.
Vidimo danas kako je Bakic zavrsio sa svojim ulaganjem u ddjh kao i svi mi ostali. Ja konkretno od 2008.
Stoga desetak x sam vidio istu stvar u razlicitim kompanijama i sve su bile unistene od strane uhljeba i politike…..!!!!!

http://www.novilist.hr/Vijesti/Gospodarstvo/Ministar-gospodarstva-Drzava-ce-do-17.-sijecnja-pomoci-Duri-Dakovicu


http://www.novilist.hr/Vijesti/Gospodarstvo/Ministar-gospodarstva-Drzava-ce-do-17.-sijecnja-pomoci-Duri-Dakovicu

najveća pomoć biti će da što prije otvore stečaj pa da se deblokira račun i počnu vlasnička preslagivanja

Malo novosti:

https://sbonline.net/sve-je-isto–samo—-487

Izdvajam:

“Koliko je nova uprava ozbiljno shvatila stanje u ĐĐ vidi se na primjeru novoimenovanog predsjednika Uprave Kekeza. Prema neslužbenim informacijama, novoimenovani predsjednik Uprave ĐĐ otišao je na skijanje.”
😂

...''I try to buy stock in businesses that are so wonderful that an idiot can run them. Because sooner or later, one will.''


Malo novosti:

https://sbonline.net/sve-je-isto–samo—-487

Izdvajam:

"Koliko je nova uprava ozbiljno shvatila stanje u ĐĐ vidi se na primjeru novoimenovanog predsjednika Uprave Kekeza. Prema neslužbenim informacijama, novoimenovani predsjednik Uprave ĐĐ otišao je na skijanje."
😂


nezahvalnici, pa tamo se i nalaze pravi bogati poslovni partneri, nadam se da je bar o trošku firme, a trebao je i Klausa povesti, da on potencijalnom novom ulagaču objasni kako će morati raditi nakon što uplati pare,
naravno da će mu i boravak na svježem zraku povećati količinu kisika u krvi i utjecati na poslovne rezultate dok se vrati

https://vijesti.hrt.hr/572356/odlucujuca-godina-za-radnike-ure-akovica

Kakve laži o skijanju, pogledajte video


https://vijesti.hrt.hr/572356/odlucujuca-godina-za-radnike-ure-akovica

Kakve laži o skijanju, pogledajte video

O čemu vi?
Keka se javio telefonom, hebiga, morao je izdvojiti 30 sekundi roaminga radi Tv priloga…

...''I try to buy stock in businesses that are so wonderful that an idiot can run them. Because sooner or later, one will.''



https://vijesti.hrt.hr/572356/odlucujuca-godina-za-radnike-ure-akovica

Kakve laži o skijanju, pogledajte video

O čemu vi?
Keka se javio telefonom, hebiga, morao je izdvojiti 30 sekundi roaminga radi Tv priloga…
[/quote]

Ovaj dokument u privitku bi trebao služiti čemu ????????
…..ili u predizbornu kampanju opozicije

Nije bitno dali je predsjednik uprave na skijanju ili ne. Ako je vladi trebalo dva mjeseca da izabere upravu još tjedan više manje. Koga zavaravamo, nitko ne može stvoriti 600 mil. kn, sve ovisi o državi a ne o upravi. Koliko imamo sposobna ministarstva, ne bi me začudilo da ne uspiju riješiti deblokadu do 17.01. pa da se stečaj zakonski mora pokrenuti.
Predsjednik uprave kaže: “Napraviti hitno plan restrukturiranja, poslati ga u EK i vlada treba raditi na provođenju.” Svi se prave stranci i ne spominju ono bitno, po meni najbitnije. Država je po istom principu bila spremna pomoći Uljaniku ali nitko nije bio sposoban napraviti plan restrukturiranja za koji nije dovoljno da se pošalje europskoj komisiji nego ga oni moraju i odobriti da bi se moglo išta dalje raditi. Plan Uljanika je slan nekoliko puta dorađivan, svaki puta ga komisija ocijenila kao bajku za naivce i tražila izjašnjavanje na preko 70 primjedbi. Sve to traje mjesecima a opće je poznato da je hrvatska već dobila upozorenje da se rješava vlasničkog udjela u državnim tvrtkama. To zna ministar i premijer ali eto, treba pokrenuti postupak pa na kraju se ima izgovor: “Nismo mogli ništa učiniti, EK nam nije dala, nismo mi krivi”. Jedina pozitivna stvar je da kada se krene u procesom restrukturiranja pod nadzorom EK, činjenicu da Đuro nije sposoban potrošiti jednu kunu za proizvodnju nečeg što može prodati za cijenu višu od potrošenog iznosa ćemo imati napismeno, do sada se ta činjenica gurala pod tepih. To što u Đuri rade branitelji i njihovi potomci, europsku komisiju ne zanima previše.
Da li u Đuri ima itko sposoban da napravi plan restrukturiranja na engleskom jeziku potkrijepljen stručnim objašnjenima, nisam siguran. Mislim da će biti problem uopće utvrditi koliki je dug tvrtke koji raste zadnjih 50 godina, ima li imovine uopće da nije pod hipotekom. Kako uvjeriti nekoga da će baš sad tvrtka stara 100 godina i nekada zapošljavala 17000 radnika krenuti prema rastu?


http://hr.n1info.com/Vijesti/a473329/Darko-Horvat-Mozda-je-doslo-vrijeme-da-Bandica-zamijeni-netko-mladji.html

"Za situaciju u hrvatskom gospodarstvu kaže da smo gotovi s fazom "čistilišta" jer su na zdrave noge postavili Fortenovu, Petrokemija je na zdravim nogama, Đuru Đakovića dovode u formu"

U videu od 19:20…

Hvala na zanimljivom videu. Šteta što novinarka nije postavila par pitanja na koje bi mi porezni obveznici voljeli čuti odgovor…

DH: “…Đuro Đaković neće više moći biti u takvoj formi kakvoj danas prepoznajemo Đuru Đakovića, svjesni činjenice da neki elementi Đure Đakovića dobro odnosno odlično posluju…”

UPIT: “Pa zašto onda ministar energetike i zaštite okoliša Čorić samo usmeno ukorava direktora HEP-a Barbarića zbog njegovog poništenja natječaja za koje je Đuro Đaković bio najpovoljniji ponuditelj? Vi ste bili direktor u HEP-u pa poznajete sustav, zar ne mislite da to radnicima Đure Đakovića izbija prihode i da je to jedan od razloga smanjene likvidnosti Đure Đakovića?”

IGH zbog Gorana Granića optužuje HEP za sukob interesa u poslu vrijednom 7 milijuna kuna

DH: “…onaj zdravi dio Đure Đakovića koji danas je bolestan – pridodati dvjema kompanijama koje dobro rade…”

UPIT: “Specijalna vozila su zdravi dio koji proizvodi tenkove i druga oklopna vozila, zbog čega bi bio bolestan ako mu Vlada kao većinski vlasnik ne daje raditi svoj posao? Umjesto da ĐĐ dobije poslove proizvodnje dodatnog oklopa i modernizacije M-80A i M-84, vaš kolega Damir K uvozi starija i lošija vozila od onoga što imamo. Zar ne bi bilo isplativije Republici Hrvatskoj smijeniti ministra obrane prije nego što još više štete učini svojim neznanjem, tako da prestane ugrožavati nacionalnu sigurnost?”

DH: “…Hrvatska ovakvih bolesnih gospodarskih subjekata ima pregršt…”

UPIT: “A koji to još gospodarski subjekt može proizvesti tenk i borbena oklopna sredstva u Hrvatskoj?”

DH: “Svi oni, ili sve one kompanije u kojima vi, ili mi kao Vlada, spram vlasništva, nemamo nikakav utjecaj na bilo kakvu poslovnu odluku, što će Hrvatskoj državi participacija u takvom vlasništvu? Država se takvih stvari treba riješiti!

UPIT: “Ako mislite da RH ili vi kao Vlada nemate nikakav utjecaj na poslovne odluke kao većinski vlasnik, zašto ste postavljali svoje ljude u upravu tog dioničkog društva i time ga doveli do ove financijske situacije? Zbog čega vi kao trenutna Vlada mislite da bi se RH trebala riješiti svoje mogućnosti proizvodnje oklopništva kada je to svugdje u svijetu pitanje nacionalne sigurnosti?”

DH: “Hrvatska mora puno više pažnje posvetiti onima koji pune državni proračun.”

UPIT: “Možete li objasniti na koji način kupovina borbene stanice za BOV Patria od Izraelaca puni državni proračun, za razliku od proizvodnje tih stanica u Đuri Đakoviću tako da to diže hrvatski BDP? Na koji način puni kupnja zastarjelih američkih M2 Bradley vozila državni proračun za razliku od proizvodnje dodatnog oklopa za M-80 u Hrvatskoj s modernizacijom u Đuri Đakoviću?”

DH: “Dakle, lokomotivama, a ne vagonima.

UPIT: “Jeste li svjesni da je Hrvatska proizvodila tenkove M-84 i M-95 koji su jači i skuplji od bilo koje lokomotive, te da je Kuwait kao država odustala od obnove 150 komada tih svojih M-84 tenkova samo zato jer RH nije pokazala podršku za nastavak modernizacije i poboljšanja tih postojećih sustava?”

————-

Ako sam ga dobro razumio, Specijalna vozila idu u predstečaj kako bi taj dio firme “pridodali” drugim dvjema firmama u sastavu grupacije.

New Report

Close