Porezna reforma koja nam predstoji mora i treba dobiti podršku javnosti. Fokusiranja na pitanje PDV-a i njegovo snižavanje ili ne za jedan postotni bod bio bi totalni promašaj jer već sada i u naslovima onih nesklonih reformama ministra Zdravka Marića stoje navodi "…iznevjerili predizborno obećanje". Tome je tako i da ostanak PDV-a na stopi na kojoj je trenutno svakako znači odustajanje od predizbornog obećanja, ali moramo biti iskreni pa reći da to i je bilo samo predizborno, marketinško ili kako ga kod želimo nazvati obećanje.
Vrlo vjerojatno zato što je ljudima lakše objasniti sniženje ili povećanje PDV-a nego daleko složeniju računicu troška rada koja se odnosi na pojmove poput bruto i neto ili davanja za zdravstvo itd. Jednostavno je lakše nekome reći da porez na neki proizvod ili uslugu više neće biti 24 posto neko tko zna možda 23 a možda 15, onda on uzme kalkulator i kaže u od sutra je moj omiljeni proizvod jeftiniji kunu ili dvije – iako čak ni to nije točno. Objasniti nekome da je ono što se zove bruto cijena koju poslodavac plaća za njegov rad malo je teže.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu