Pogodak.hr bilježi ohrabrujuće rezultate u web-oglašavanju. Od početka godine jedina tražilica hrvatskog Interneta privukla je 50 stalnih klijenata te izvrtila 342 online kampanje od kojih je dio besplatnih. Na portalu Pogodak.hr najviše se oglašavaju nekretnine, tehnika i namještaj, te turističke i financijske usluge. “Uslugu oglašavanja ponudili smo početkom ove godine i mogu reći da smo ostvarili prilično dobar start. Imamo 50 klijenata koji plaćaju naše usluge, a gotovo svi imaju godišnji ugovor o oglašavanju. Za iduću godinu naš cilj je udvostručiti broj oglašivača i reklamnih kampanja te smatram da to neće biti problem”, izjavio je Jan Jilek, osnivač i direktor portala Pogodak.hr. Međutim, prva tražilica hrvatskog Interneta pozitivnu bilancu mogla bi zabilježiti tek za nekoliko godina. Uz oglašivače, o tome će odlučiti broj posjetitelja i navike korisnika. Pogodak.hr bilježi 100.000 jedinstvenih posjetitelja i među najposjećenijim je portalima u Hrvatskoj, ali da bi izbio na vrh, mora taj broj povećati za gotovo 16 puta. Drugi je problem što se Hrvati relativno slabo koriste mogućnošću web-tražilica te time umanjuju njihov potencijalni prihod. Domaći internauti po pretraživanju upisuju jednu ključnu riječ, a u svijetu je prosjek tri riječi. Manji broj traženih ključnih riječi po pretraživanju znači manju ponudu, a time i manji potencijalni prihod tražilice. Jilek je ipak optimističan. Pojašnjava da je njegov poslovni model sličan onome koji koristi Google, najposječenija i najvrjednija internetska kompanija na svijetu. “U Europi je trend jačanja lokalnih tražilica. Naša zemlja ipak u internetskom poslovanju kasni nekoliko godina za EU i SAD-om, a tamo su web-tražilice vrlo isplativa investicija”, zaključuje Jilek.
Pogodak.hr bilježi ohrabrujuće rezultate u web-oglašavanju. Od početka godine jedina tražilica hrvatskog Interneta privukla je 50 stalnih klijenata te izvrtila 342 online kampanje od kojih je dio besplatnih. Na portalu Pogodak.hr najviše se oglašavaju nekretnine, tehnika i namještaj, te turističke i financijske usluge. “Uslugu oglašavanja ponudili smo početkom ove godine i mogu reći da smo ostvarili prilično dobar start. Imamo 50 klijenata koji plaćaju naše usluge, a gotovo svi imaju godišnji ugovor o oglašavanju. Za iduću godinu naš cilj je udvostručiti broj oglašivača i reklamnih kampanja te smatram da to neće biti problem”, izjavio je Jan Jilek, osnivač i direktor portala Pogodak.hr. Međutim, prva tražilica hrvatskog Interneta pozitivnu bilancu mogla bi zabilježiti tek za nekoliko godina. Uz oglašivače, o tome će odlučiti broj posjetitelja i navike korisnika. Pogodak.hr bilježi 100.000 jedinstvenih posjetitelja i među najposjećenijim je portalima u Hrvatskoj, ali da bi izbio na vrh, mora taj broj povećati za gotovo 16 puta. Drugi je problem što se Hrvati relativno slabo koriste mogućnošću web-tražilica te time umanjuju njihov potencijalni prihod. Domaći internauti po pretraživanju upisuju jednu ključnu riječ, a u svijetu je prosjek tri riječi. Manji broj traženih ključnih riječi po pretraživanju znači manju ponudu, a time i manji potencijalni prihod tražilice. Jilek je ipak optimističan. Pojašnjava da je njegov poslovni model sličan onome koji koristi Google, najposječenija i najvrjednija internetska kompanija na svijetu. “U Europi je trend jačanja lokalnih tražilica. Naša zemlja ipak u internetskom poslovanju kasni nekoliko godina za EU i SAD-om, a tamo su web-tražilice vrlo isplativa investicija”, zaključuje Jilek.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu