Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Tele2 privukao 300.000 korisnika

Autor: Bernard Ivezić
18. listopad 2006. u 06:30
Podijeli članak —

Po podacima tržišnog regulatora, cijene mobilnih razgovora prepolovile su se otkako je na tržište ušao Tele2

Najmlađi mobilni operator svoj je prvi rođendan proslavio velikim komadom tržišnog kolača. Tele2 mreža pruža usluge za 300.000 korisnika i drži 8 posto mobilnog tržišta u Hrvatskoj. Većinom je riječ o privatnim korisnicima. Međutim, Tele2 je do sada privukao i nekoliko tisuća malih poslovnih korisnika. “Broj korisnika je iznad svih naših očekivanja! Do sada smo dva puta korigirali naše projekcije za kraj prve godine. Premašili smo i drugu, optimističniju prognozu. Vjerujem da će Tele2 nastaviti s brzim rastom. Naš cilj je trećina tržišta, kako u segmentu privatnih tako i poslovnih korisnika”, izjavio je za Poslovni dnevnik Mats Tilly, predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Prelasci u Tele2
Ključ uspjeha novog operatora su niže cijene i agresivan marketinški nastup. S jedne strane, novi je igrač konkurenciju napao ironičnim i upečatljivim reklamama, a s druge je pokrenuo cjenovni rat. Po podacima tržišnog regulatora, cijene mobilnih razgovora prepolovile su se otkako je na tržište ušao Tele2. Očekuje se da će najveći poticaj daljnjem rastu broja korisnika trećeg mobilnog operatera dati usluga prenosivosti mobilnog broja. U Tele2 procjenjuju da će oko 200.000 korisnika T-Mobilea i Vipneta iskoristiti tu opciju i preći na njihovu mrežu. Treći mobilni operator tvrdi da na jedan zahtjev za odlaskom iz Tele2 mreže dolazi 25 zahtjeva za prelaskom u njihovu mrežu. “Znalo se da će usluga prenosivosti mobilnog broja, osim prednosti za korisnike, najviše koristi donijeti Tele2 mreži. Prvog dana otkako je uvedena ta usluga primili smo više od 100 zahtjeva za prelaskom na našu mrežu. Od tada su prošla dva tjedna i mogu reći da su rezultati vrlo dobri. Ta će nam usluga osobito mnogo pomoći kod poslovnih korisnika koji ne žele mijenjati svoje kontakte a žele sniziti troškove”, kaže Slavko Gazić, direktor marketinga i prodaje Tele2.

Najmlađi mobilni operator svoj je prvi rođendan proslavio velikim komadom tržišnog kolača. Tele2 mreža pruža usluge za 300.000 korisnika i drži 8 posto mobilnog tržišta u Hrvatskoj. Većinom je riječ o privatnim korisnicima. Međutim, Tele2 je do sada privukao i nekoliko tisuća malih poslovnih korisnika. “Broj korisnika je iznad svih naših očekivanja! Do sada smo dva puta korigirali naše projekcije za kraj prve godine. Premašili smo i drugu, optimističniju prognozu. Vjerujem da će Tele2 nastaviti s brzim rastom. Naš cilj je trećina tržišta, kako u segmentu privatnih tako i poslovnih korisnika”, izjavio je za Poslovni dnevnik Mats Tilly, predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska.

Prelasci u Tele2
Ključ uspjeha novog operatora su niže cijene i agresivan marketinški nastup. S jedne strane, novi je igrač konkurenciju napao ironičnim i upečatljivim reklamama, a s druge je pokrenuo cjenovni rat. Po podacima tržišnog regulatora, cijene mobilnih razgovora prepolovile su se otkako je na tržište ušao Tele2. Očekuje se da će najveći poticaj daljnjem rastu broja korisnika trećeg mobilnog operatera dati usluga prenosivosti mobilnog broja. U Tele2 procjenjuju da će oko 200.000 korisnika T-Mobilea i Vipneta iskoristiti tu opciju i preći na njihovu mrežu. Treći mobilni operator tvrdi da na jedan zahtjev za odlaskom iz Tele2 mreže dolazi 25 zahtjeva za prelaskom u njihovu mrežu. “Znalo se da će usluga prenosivosti mobilnog broja, osim prednosti za korisnike, najviše koristi donijeti Tele2 mreži. Prvog dana otkako je uvedena ta usluga primili smo više od 100 zahtjeva za prelaskom na našu mrežu. Od tada su prošla dva tjedna i mogu reći da su rezultati vrlo dobri. Ta će nam usluga osobito mnogo pomoći kod poslovnih korisnika koji ne žele mijenjati svoje kontakte a žele sniziti troškove”, kaže Slavko Gazić, direktor marketinga i prodaje Tele2.

Starta UMTS
Švedsko-hrvatski mobilni operator danas zapošljava 56 radnika, a posredno putem outsourceinga još njih 600. Pojedinačno najveći outsourceing posao za Tele2 obavlja švedska tvrtka Transcom koja je u Vukovaru zaposlila 100 radnika na poslu Tele2 Službe za korisnike. Treći mobilni operator planira u Hrvatsku uložiti daljnjih 200 milijuna eura kapitalnih investicija. Do kraja ove godine Tele2 planira ponuditi UMTS usluge, a uskoro GPRS i MMS. “Najveći izazov do sada bio je podignuti tvrtku iz ničega. Morali smo privući zaposlenike, organizirati sve službe i pri tome se natjecati s konkurencijom. Sada nam predstoji nastavak gradnje mreže i povećanje broja korisnika. Uz to, do kraja ove godine uz našu GSM mrežu pokrenut ćemo i novu, UMTS mrežu, te ponuditi internetske usluge”, zaključio je Tilly.

Autor: Bernard Ivezić
18. listopad 2006. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close