Gorenje se dijeli na dvije tvrtke, Uprava seli u Ljubljanu

Integracija donosi i zajedničke regionalne servisne i uslužne centre Gorenja i kineskog Hisensea Integracija donosi i zajedničke regionalne servisne i uslužne centre Gorenja i kineskog Hisensea

Zaposlenici povezani s upravnim dijelom kompanije bit će zaposleni u Hisense Europe u Ljubljani, ali neke će funkcije ostati u Velenju.

Slovenska Grupa Gorenje, od prošle godine u vlasništvu kineske korporacije Hisense, nastavlja proces integracije u globalnu organizaciju i time transformaciju grupe.

Tako se najavljuje odvajanje proizvodnog dijela u Velenju od upravnog dijela kompanije, čije će sjedište biti u Ljubljani, gdje korporacija osniva kompaniju Hisense Europe.

Manji troškovi u inozemstvu 
Prilagođavanje organizacijske strukture novom poslovnom okruženju u kojem Gorenje djeluje kao dio Hisense korporacije zahtijeva daljnju optimizaciju učinkovitosti i funkcionalnije organizaciju Gorenje Grupe, koja će biti u potpunosti usklađena s organizacijom Hisensea, objavilo je Gorenje. Posljednji koraci integracije uključuju odvajanje proizvodnog dijela proizvođača kućanskih uređaja od upravnog dijela, uspostavljanje zajedničkih regionalnih servisnih i uslužnih centara i integraciju prodajnih poslovnih jedinica u inozemstvu. Funkcije korporativne podrške za cijeli europski dio Hisense Grupe obavljat će ljubljanska kompanija Hisense Europe. Zaposlenici čija su radna mjesta povezana s Upravom ubuduće će biti zaposleni u Hisense Europe, ali neke će funkcije ostati u Velenju.

"Zbog nepovoljnog položaja na tržištu rada i poteškoća u zapošljavanju odgovarajućeg osoblja, kako bismo zadržali što više radnih mjesta, uspostavit ćemo neke zajedničke funkcije na lokaciji u Velenje i organizirati ih kao zajedničke službe i kompetencijske centre za cijelu Europu ili Hisense Grupu, a iste funkcije će biti ukinute u inozemstvu jer su s njima povezani veći troškovi", objasnili su iz Gorenja.

Četiri pozivna centra  
Promjene u broju i raspodjeli poslova razjasnit će se nakon što se provede sistematizizacija u novoj tvrtki. Prije toga će pripremiti analizu režijskih poslova da se utvrdi koji su korporativni, a koji vezani za proizvodnju.

Tada će po odjelima odlučiti kako i gdje će se svaka funkcija organizirati.  Pozivni centri će se organizirati regionalno na četiri lokacije u cijeloj Europi, a dovršit će se i integracija Gorenjevih i Hisensovih poslovno-prodajnih jedinica na pojedinim tržištima u Europi i u bivšim sovjetskim republikama, koje će se sada na nekim tržištima postati jedna tvrtka. 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve