Coca-Cola kupuje srpski Bambi za 260 milijuna eura

Ukupna vrijednost projekta procijenjena je na 500 mil. eura/ Marko Jurinec/PIXELL Ukupna vrijednost projekta procijenjena je na 500 mil. eura/ Marko Jurinec/PIXELL

Bambijev poznati brend Plazma drži 29 posto tržišnog udjela u kategoriji biskvita i najprepoznatljiviji je brend u Srbiji.

Coca-Cola HBC AG započela je proces preuzimanje Bambija, vodeće konditorske kompanije u Srbiji, od fonda Mid Europa Partners.

Akvizicija je vrijedna 260 milijuna eura, priopćeno je iz te kompanije.  Konačni sporazum bit će definiran kroz završna usaglašavanja, a akvizicija ostaje podložna uobičajenim uvjetima i odobrenjima nadležnih organa zbog čega se očekuje da će proces biti završen u drugom tromjesečju 2019. godine.  Strateška namjera je da to preuzimanje omogući kompaniji nove razvojne mogućnosti u Srbiji i regiji, kao i mogućnost proširenja u komplementarne kategorije proizvoda. 

Jaka distribucijska mreža
"Ova akvizicija predstavlja izvrsnu priliku za stvaranje dodatne vrijednosti za našu kompaniju, kupce i dioničare.  U naš postojeći portfelj vodećih brendova napitaka dodat ćemo potrošačima dobro poznate, komplementare brendove, kao i inovativne vještine i znanja", rekao je Zoran Bogdanović, glavni izvršni direktor kompanije Coca-Cola HBC AG.

Značajna vrijednost kompanije Bambi jeste i jaka distribucijska mreža, uključujući rashladnu distribuciju u strateški važnim kanalima, kao što su tradicionalna maloprodaja i HoReCa. 

'Dobitna kombinacija'
"Ova akvizicija je potvrda da je Srbija vrlo atraktivno odredište za strane investicije, ali i dokaz odlučnosti naše kompanije, Coca-Cola HBC Srbija, da ostanemo sastavni dio lokalne zajednice u kojoj poslujemo i da nastavimo s razvijem poslovanja u ovoj zemlji. Siguran sam da će naši globalni brendovi, znanje stečeno na brojnim tržištima, kao i posvećenost lokalnoj zajednici, udruženi s Bambijevim vodećim brendovima na tržištu konditorskih proizvoda, biti prava dobitna kombinacija", izjavio je Svetoslav Atanasov, glavni direktor kompanije Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora. 

Kompanija Bambi iz Požarevca, osnovana 1967. godine, vodeći je srpski proizvođač konditorskih proizvoda. Brendovi ove kompanije su Bambi, Plazma, Wellness, Zlatni Pek i Josh. Kompanijin vodeći brend biskvita, Plazma, drži 29% tržišnog udjela u navedenoj kategoriji i najprepoznatljiviji je brend u Srbiji. 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve