U seriji susreta u sklopu projekta Poslovanje na kvadrat došao je red i na četvrtog kandidata – zagrebačku tvrtku Ulola, koju su posjetili stručnjaci Goran Blagus i Filip Jelić.
Ulola je osnovana 2002. godine, a bavi se proizvodnjom prirodne kozmetike, odnosno krema za lice i tijelo, sapuna, pilinga, soli za kupanje, proizvoda za facelift kao i poklon paketa. Ukupno imaju 25 različitih proizvoda, a najpopularniji im je količinski sapun. Osim lansiranja svojih proizvoda u specijalizirane prodajne lance, Ulola surađuje i s poliklinikama te razmatra određene vidove suradnje s hotelima i wellness centrima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu