Saznajte koji su trikovi jeftinog oglašavanja

Autor: Poslovni.hr , 27. svibanj 2015. u 09:46
Foto: Marko Mrkonjic/PIXSELL

Internet, globalna komunikacijska mreža u relativno kratkom vremenu pretvorio se iz povremenog alata u glavni način na koji se oglašavamo prema našoj ciljnoj skupini.

Internet, globalna komunikacijska mreža u relativno kratkom vremenu pretvorio se iz povremenog alata u glavni način na koji se oglašavamo prema našoj ciljnoj skupini.

U svojim počecima nije bio velik potencijal za poslovni svijet i marketinške aktivnosti, ali brzim razvojem tehnologije mogućnosti su postale gotovo neograničene te u ovom trenutku svaki marketinški odjel može besplatno promovirati tvrtku i proizvode. Digitalni razvoj nikad neće stati i svakodnevno se stvaraju nove mogućnosti za oglašavanje na internetu.

U sklopu besplatnih edukacija „Poslovni uzlet grada Ivanca“ koje će se održati 18. lipnja u Hotelu Orion (Horvatsko 28), Krešimir Koružnjak održati će predavanje na temu „Oglašavanje za malo kuna – saznajte sve o digitalnom marketingu te Google i Facebook oglašavanju“. Koružnjak trenutno radi kao voditelj marketinga na nekoliko projekata, stručnjak je za digitalni marketing te je certificirani Google individualni partner za Google oglašavanje.

Krešimir Koružnjak ukratko nam je rekao što će saznati sudionici predavanja:

Može li se danas uopće zamisliti poslovanje bez digitalnog marketinga?

Uz sve prednosti online marketinga u odnosu na klasično oglašavanje, a tu prvenstveno mislimo na doseg, ciljanje, mjerljivost i optimizaciju, kao i činjenicu da je sve više ljudi online, teško da danas možemo zamisliti poslovanje bez digitalnog marketinga.

Ako pitate svoje prijatelje što su zanimljivo u zadnje vrijeme pročitali ili pogledali na TV-u, vrlo vjerojatno će te dobiti odgovor sličan ovome: „Pojma nemam nisam otvorio novine ili upalio TV danima!“

Koje su osnovne razlike Facebooka i Googlea kao platforma za oglašavanje?

Facebook je društvena mreža i tu nam je najbitnije potaknuti interakciju s ciljanom publikom. Cilj nam je povećati doseg naših objava lajkanjem, komentiranjem i dijeljenjem naših objava.

Google kao platforma za oglašavanje ima znatno veći doseg. Google AdWords program oglašavanja na Google i Google partnerskoj mreži daje čitav spektar mogućnosti ciljanja publike, alata za mjerenje i analizu uspješnosti te optimizaciju kampanja. Najbolje rezultate postići ćemo kombiniranjem obje platforme.

Kako kampanja na Googleu odnosno Facebooku može biti vidljiva?

Kada je pitanje o uspješnosti kampanje, bilo da je riječ o oglašavanju na Googleu ili Facebooku, važno nam je prvo odrediti cilj koji želimo postići oglašavanjem.

Od ciljane dobiti koju želimo ostvariti oglašavanjem u prosjeku se odvaja 8 – 10% za oglašavanje i to predstavlja naš budžet.

Važni čimbenici kod određivanja budžeta su i naša konkurencija, jedinstvenost našeg proizvoda ili usluge na tržištu i vrijeme u kojem želimo postići rezultate. Za uspješnost kampanja na obje platforme više utječe kvaliteta izrade i sadržaj naših oglasa od novca koji smo spremni potrošiti na oglašavanje. Stručna osoba će maksimalno iskoristiti budžet što u konačnici utječe na pozitivan ROI.

Na što je posebno potrebno obratiti pozornost prilikom kreiranja kampanje za Google ili Facebook te postoje li bitne razlike između te dvije platforme? 

Prilikom izrade online kampanja potrebno je obratiti posebnu pozornost na određivanje naše ciljane publike. Kvalitetnom segmentacijom naše publike lakše ćemo iskoristiti sve mogućnosti ciljanja koje su nam na raspolaganju unutar alata programa za online oglašavanje. Segmentacija je bitna i kod kreiranja poruka koje želimo komunicirati.

Program ostalih edukacija pogledajte ovdje, a prijaviti se možete na sljedećem linku.

Dođite i unaprijedite svoje znanje!

Komentirajte prvi

New Report

Close