Svjetski uspjeh hrvatskog franšiznog brenda Surf’n’Fries

Autor: Poslovni.hr/Hina , 13. siječanj 2015. u 12:26
Foto: Goran Kovačić / Pixsell

Hrvatski brand Surf’n’Fries iz Rijeke u siječnju je otvorio objekt u Vijetnamu.

Hrvatski brand Surf'n'Fries iz Rijeke u siječnju je otvorio objekt u Vijetnamu, kojeg je najveće svjetsko franšizno udruženje International Franchise Association (IFA) iz SAD-a proglasilo najboljom mladom franšiznom nadom u svijetu, za što će primiti sredinom veljače u Las Vegasu nagradu u sklopu godišnje konferencije IFA-e.

Poslovni dnevnik objavio je ranije priču o Riječanima koji stoje iza brenda Surf'n'Fries, ovo je njihov poslovni model.

Doznaje se to od jednog od dva vlasnika franšize Surf'n'Fries Andrije Čolaka, koji ističe da će im nagrada biti uručena nagradu u sklopu završnice svjetskog natjecanja "NextGen Franchising", koje se održava u Las Vegasu od 15. do 18. veljače. To natjecanje organizirala je IFA, a na njega su se prijavili prošle jeseni na inicijativu predsjednice Hrvatske udruge za franšizno poslovanje i potpredsjednice Europske franšizne federacije Liljane Kukec, istaknuo je.

Na tom natjecanju za najbolje svjetske nove franšize sudjelovalo je 100-tinjak natjecatelja-studenata i mladih poduzetnika franšizera iz 38 zemalja svijeta. Surf'n'Fries, kao jedan od pobjednika, u Las Vegasu će sredinom veljače imati priliku svoj koncept predstaviti i brojnim prestižnim svjetskim franšiznim lancima i kompanijama, ističe Čolak.

Napominje da su im iz IFA-e u pratećem dopisu naglasili da su to priznanje osvojili za upornost, kreativnost i poduzetnički duh kojeg su pokazali proteklih godina, odnosno od 2008., kada su osnovali franšizu i krenuli u posao.

Uz Čolaka, iza te franšize stoji i Denis Polić. Sjedište im je u Rijeci, a danas ta franšiza postoji u više od 10 zemalja svijeta te se smatra i jednom od najuspješnijih prehrambenih franšiza iz ove regije.

Čolak kaže i da su prvi brend u svijetu koji je predstavio tehnologiju pripreme krumpirića bez ulja, vrućim zrakom, što je i osnova njihova posla i uspjeha, a već su i prije nagrađivani za inovativnost po pitanju rješenja ambalaže u koju stavljaju krumpiriće, poznata i kao "on the go".

Surf'n'Fries zapošljava između 300 i 400 djelatnika, a u 2014. je ostvario rast poslovanja od 16,5 posto. Otvorio je objekte u četiri nove zemlje (Njemačka, Crna Gora, Mađarska i Makedonija), čime je njegovo međunarodno poslovanje poraslo za 30 posto. Ove godine, 10. siječnja, otvorili i prvi objekt izvan regije i Europe, u Vijetnamu u Hanoju, što smatraju posebnim uspjehom i izazovom.

Kukec, pak, ističe da je priznanje IFA-e za najbolju mladu franšiznu nadu u svijetu Surf'n'Friesu ujedno i prilika da se uvrsti među najveće svjetske brendove.

Kako kaže, Surf'n'Fries je među najuspješnijim franšizama u sektoru 'fast fooda' te najavljuje da će biti i partner prvog sajma franšize u Hrvatskoj, koje će se u organizaciji Hrvatske gospodarske komore (HGK) održati u Opatiji 29. i 30. svibnja ove godine.

Komentari (4)
Pogledajte sve

ne.pa zato sam ti rekao da malo bolje pročitaš tekst nadajući se da ćemo malo prodiskutirati jer ja baš ne kužim o čemu tekst govori
pofuk

Ne mogu shvatiti. hoćeš mi ti objasniti?

pročitaj malo bolje tekst i o čemu tekst govori
pofuk

New Report

Close