Tailor-made iskustva, autentični proizvodi i strateška partnerstva od Istre su stvorili destinaciju koja turizam živi 300 dana u godini, zaključak je panel-rasprave “Kako Istra ima ono što mnogi žele – sezonu izvan sezone”. O održivosti Istre u kontekstu cjelogodišnjeg turizma, rezultatima uspješne suradnje svih dionika i načinima za poboljšanje turističke ponude u okviru spomenute panel-rasprave u Bujama su razgovarali Gea Kariž iz Mastercarda, Denis Ivošević iz Turističke zajednice Istarske županije, Jadranka Gojtanić iz Maistre i Mladen Draguzet iz agencije Istra Adventure.
Povod za panel-raspravu je nastavak suradnje Mastercarda i Turističke zajednice Istre kroz marketinšku kampanju koja će biti pokrenuta početkom ožujka na tržištima Njemačke, Nizozemske i Češke s ciljem dodatnog pozicioniranja Istre kao regije koja uspješno privlači turiste čitavu godinu. Kampanja je utemeljena na pokazateljima iz Mastercardovog izvješća Tourism Insights koji, slijedeći podatke prikupljene s društvenih mreža, platformi poput Bookinga i TripAdvisora te na temelju transakcija, prikazuju aktivnosti i navike potrošača prije, tijekom i nakon turističkog posjeta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu