Abrakadabra ostvarila rast prihoda od 33 posto, kreće u širenje na nova tržišta

Autor: Poslovni.hr , 11. rujan 2012. u 13:30
Manuela Šola

Abrakadabra integrirane komunikacije, regionalna grupacija za pružanje usluga na području odnosa s javnošću i komunikacijskog menadžmenta uskoro kreće sa širenjem poslovanja na novim tržištima.

Već u prvih šest mjeseci ove godine ostvaren je planirani konsolidirani rast prihoda od 33 posto, pa su stvoreni uvjeti za nastavak razvoja kompanije koja ima urede u Hrvatskoj i Srbiji te posljednje dvije godine djeluje na području jugoistočne Europe, priopćeno je iz Abrakadabre. Ističu i kako je udio izvoza u ukupnom prometu Abrakadabre Hrvatska čak 67 posto. Istodobno pokrenuta je i reorganizacija tvrtke kako bi se omogućilo kontinuirano unaprjeđivanje usluga za klijente, povećala učinkovitost i omogućila fleksibilnost u novim poslovnim potezima. Jednoj od uspješnijih regionalnih PR agencija, novi poslovni iskorak u inozemstvu bit će otvaranje ureda u Rusiji, koje se očekuje početkom 2013. godine.

“Širenje na nova tržišta u fokusu je tvrtke već neko vrijeme i smatramo da je ovo izvrstan trenutak obzirom na uspješne rezultate naše grupacije, ali i poticajnu gospodarsku situaciju na potencijalnim tržištima. Kontinuirani rast i razvoj potaknuo nas je da, nakon izvrsnih rezultata postignutih iskorakom u regiji, Abrakadabra zakorači i na neka nova tržišta. Na taj način našim klijentima želimo pružiti usluge i izvan regije. Dakako, to za Abrakadabru znači još više rada i ulaganja jer vrijednosti koje njegujemo u regiji, standardi su koje želimo imati i u drugim zemljama”, izjavila je direktorica Manuela Šola.

U sklopu reorganizacije Abrakadabra grupe, dosadašnji account direktor Krešimir Dominić preuzeo je novu ulogu – direktora planiranja i razvoja, a na poziciju account direktora imenovan je Marko Galić, dugogodišnji account manager u tvrtki.

Abrakadabra je od danas jača i za dva nova člana. Komunikacijskom timu „čarobnjaka“ pridružila se Slađana Lučić, dugogodišnja TV novinarka i urednica, koja će kroz ulogu PR managera brinuti o svim komunikacijskim aspektima ključnih klijenata tvrtke. Slađana Lučić u Abrakadabru dolazi s pozicije urednika u informativnom programu RTL Televizije, a tijekom 15 godina karijere radila je kao novinarka RTL-a, HRT-a, Jutarnjeg lista i Glasa Slavonije.

“Prijelaz u svijet komunikacijskog menadžmenta za mene je nakon niza godina provedenih u novinarstvu veliki iskorak. Magiju televizijskog novinarstva odlučila sam zamijeniti novim izazovima pod Abrakadabrinim šeširom, kako bi kroz nove poslovne izazove, rad te svakodnevno širenje znanja doprinjela razvoju i poslovnoj izvrsnosti moje nove tvrtke. Poslovni izazovi najvažnija su magija kojom zrači Abrakadabra. Stoga sam izrazito sretna, što ću biti dio tako uspješne ekipe”, rekla je Slađana Lučić, nova PR managerica Abrakadabre.

Uz Slađanu Lučić, Abrakadabri se pridružio i dugogodišnji novinar Tomislav Grdić, koji na poziciju PR executive seniora u agenciji stiže s uredničkog mjesta u vrlo tjedniku Nacional. Prije toga, Tomislav Grdić radio je šest godina kao novinar Vjesnika.

Abrakadabra grupa danas upravlja odnosima s javnošću svjetskog brenda Nokia, globalne platne kompanije Visa, mobilnog operatera Tele2, brendova Procter & Gamblea, hotelijerske grupacije Falkensteiner, druge najveće svjetske kompanije za distribuciju alkoholnih pića Pernod Ricard, distributera građevinskog materijala Xella koji u regiji prodaje porobeton marke Ytong, brendova te brojnih drugih kompanija iz različitih industrija. Abrakadabra grupa brine i o komunikaciji na društvenim mrežama za kompaniju Emporia Telecom, tvrtku Delta sport i njene brendove, svjetski brend Philips, modni brend Croata te brojne druge kompanije i brendove.

(pd)

Komentirajte prvi

New Report

Close