Zašto vam se nova opcija na Facebooku možda neće svidjeti

Autor: Poslovni.hr , 01. rujan 2014. u 14:52
REUTERS

Kompanija Marka Zuckerberga testira opciju koja će mobilnim korisnicima olakšati pretraživanje starih objava, fotografija i statusa.

Ako ste na Facebooku još od ranih dana ove društvene mreže, pripremite se na vijest koja vam se možda i neće svidjeti. Kako posljednih dana pišu svjetski mediji, kompanija Marka Zuckerberga testira opciju koja će mobilnim korisnicima olakšati pretraživanje starih objava, fotografija i statusa.

Drugim riječima, vaši prijatelji bi mogli lakše pronaći statuse na koje ste možda već odavno zaboravili, i to pomoću upisivanja ključnih riječi, javlja The Huffington Post.

Portal i duhovito napominje kako se ova novost možda neće svidjeti korisnicima koji su Facebook počeli koristiti u tinejdžerskim danima, aludirajući očito na uvriježeno mišljenje da mladi često ne razmišljaju o tome što sve objave na najvećoj društvenoj mreži.

Podsjetimo, agencija Bloomberg je krajem prošlog tjedna objavila kako Facebook testira novu opciju za svoju mobilnu aplikaciju koja će ljudima omogućiti da lakše pretražuju stare objave svojih prijatelja, ali i stranica koje su lajkali.

"Testiramo poboljšanu opciju pretraživanja na mobilnoj inačici", kazali su iz Facebooka za The Huffington Post. "U navedenom testu možete koristiti ključne riječi za pretraživanje postova koji su vam dostupni na Facebooku", dodaju. Kako piše Bloomberg, nova značajka trenutačno je dostupna ograničenom broju ljudi.

TechCrunch istovremeno piše kako novi alat predstavlja produženje opcije Graph Search koju je Facebook prethodno uveo dijelu korisnika 'desktop' verzije društvene mreže. Pritom dodaje kako nova izvješća upućuju na to kako razvoj Graph Searcha nije u potpunosti zaustavljen, kako se možda mislilo, nego se samo razvija sporijim tempom.

Po svemu sudeći, novih kontroverzi oko privatnosti na društvenim mrežama i internetu neće nedostajati.

Komentirajte prvi

New Report

Close