Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Poznati trgovački lanac sada nudi i lijekove, evo što sve možete kupiti bez recepta, vode se strategijom ‘trajne cijene’

Autor: Poslovni.hr
28. prosinac 2025. u 09:13
Podijeli članak —
FOTO: dm

Sve što je obvezno za prodaju u ljekarni, ali nije na recept, sada se potencijalno može naći pod oznakom dm-med.

Drogerijski lanac dm je pokrenuo svoju dugo očekivanu internetsku ljekarnu dm-med. S više od 3.500 proizvoda – od toga 2.500 OTC lijekova i 1.000 proizvoda za kožu – drogerijski div ulazi na žestoko konkurentno ljekarničko tržište. Sve što je obvezno za prodaju u ljekarni, ali nije na recept, sada se potencijalno može naći pod oznakom dm-med, prenosi Fenix-magazin.

Osim toga, postoje neke ljekarničke marke u dm-u koje se, prema informacijama iz struke, navodno nabavljaju putem, tzv. sivog tržišta. To izvještava stručni portal Apotheke Adhoc. Konkretno radi se o sljedećim markama: Prospan (Engelhard), Vitasprint i Centrum (Haleon), Priorin (Bayer). Čak ni Bayer, čini se, nije odolio iskušenju pa je preuzeo start-up Natsana, čija se marka „Nature Love“ već nalazi i u drogerijama i u supermarketima. Markama poput Priorina dm trguje već godinama.

Lijekovi koji se izdaju isključivo u ljekarni, sada u dm-medu su: Paracetamol-ratiopharm 500 mg tablete, Paracetamol AL 500 tablete, Ben-u-ron 75 mg čepići (za djecu), Nurofen Immedia 400 mg film-tablete, Nurofen Junior sirup protiv bolova i temperature, Ibu-Lysin-ratiopharm 400 mg film-tablete, Ibuprofen Heumann 400 mg film-tablete, Ibuflam akut 400 mg film-tablete, Aspirin 500 mg obložene tablete, Aspirin Plus C šumeće tablete, ASPIRIN COMPLEX granulat, Thomapyrin INTENSIV tablete, Buscopan PLUS film-tablete, Voltaren Schmerzgel forte 23,2 mg/g, doc Ibuprofen gel 5%, Diclo-ratiopharm gel, Kytta mast za bolove, Cetirizin-ratiopharm, Cetirizin Hexal, ADGC Cetirizin, Lora-ADGC, Loratadin-ratiopharm, Loratadin Hexal, Vividrin Azelastin (sprej za nos i kapi za oči), MometaHexal sprej protiv peludne hunjavice, Ratiopharm sprej protiv peludne hunjavice, Livocab direkt – kombinirani pripravak, Pollicrom (kapi za oči i sprej za nos), Lasea (kapsule s uljem lavande), Neurexan (tablete protiv živčane napetosti)

Ključni element strategije dm-meda je, tzv. „trajna cijena“: cijena proizvoda ne smije se povećati najmanje četiri mjeseca.

Autor: Poslovni.hr
28. prosinac 2025. u 09:13
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close