Poput ostalih dečki u kvartu i Robert Vlašić vozio je motore, od Vespi i Tomosa do jačih, sve dok, otkriva, njegov prijatelj nije pao s motora i ostao u invalidskim kolicima. Svi su naglo prestali voziti na dva kotača, no, izgubili su, kaže, agilnost i prohodnost kroz gužve, te ekonomičnost i zabavu, kakve im auti nisu pružili.
“Zato sam htio napraviti vozilo zabavno kao motocikl, a sigurnije u vožnji. Tako smo napravili kacigu za vozača, zatvorenu vizirom, u koju vozač kompletno uđe, vezan pojasom u 4 točke u anatomskom sjedalu. Stavili smo još vozilo na tri kotača, kao najstabilniju prilagodbu tlu. Tri kotača uvijek stoje na tlu. K tome, rotacijsko intuitivno upravljanje zakretanjem tijela u smjeru vožnje nalikuje hodanju”, objašnjava Vlašić, danas poduzetnik, direktor zagrebačke tvrtke Viking, odakle mu zamisao za projekt razvoja električnog vozila, pomalo kodnog i intrigirajućeg naziva Gy3o, za koje je tvrtka dobila bespovratnih 2,1 milijuna kuna iz EU fonda za regionalni razvoj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu