PromoNatrag na posao – sigurnije, brže i pametnije uz pomoć tehnologije! Svjetski div u industriji sigurnosti – Hikvision - brzo se prilagodio novonastaloj situaciji te na temelju postojeć… Promo29. svibanj 2020. u 08:54
ENNA&PPD grupaFilozofija uspjeha – stabilnost, povjerenje i neprestano učenje! Odgovornost Investiranje u domaće gospodarstvo i društvo te projekte koji populariziraju znanost i kulturu. Ulaganjem … Poslovni.hr29. svibanj 2020. u 12:03
AKDHrvatski brend u industriji elektroničkog identiteta i sljedivosti AKD je završio certifikacijski ciklus za proizvodni proces bankarskih kartica što ga čini jedinstvenim izvan bankarsk… Promo29. svibanj 2020. u 08:59
Kako osigurati opstanak brenda u kriziŠto je pokazao korona šok i gdje su pronašli ključ preživljavanja Nitko od sugovornika ne krije da ih je korona ‘lock down’ ozbiljno pogodio, ali svi tvrde da o predaji nije bilo gov… Ana Blašković, Darko Bičak, Marta Duić, Bernard Ivezić, Suzana Varošanec30. svibanj 2020. u 09:20
Domagoj MihovićU mjesecima pred nama planiramo intenzivnije aktivnosti Bez obzira na slabiju kupovnu moć od ostatka EU, Hrvatska i Slovenija su nam izuzetno važna tržišta, a zbog svoje v… PD VL native tim29. svibanj 2020. u 08:59
Poštovanje iznad profitaJedini svjetski brend čije blještavilo prati jednako blistav ugled Analiziramo listu 100 najuglednijih kompanija svijeta koju već 20 godina objavljuje američki Reputation Institute. Sergej Novosel Vučković13. svibanj 2017. u 10:28
Prva analiza Horvath HTL-aHrvatskom caruju domaći brendovi, stranih je na kapaljku Donosimo prvu analizu Horwath HTL-a na razini 14 zemalja Europe, koja daje pregled tržišta s obzirom na brendove i hot… Marija Crnjak21. svibanj 2017. u 08:00
McCann ZagrebJoš nismo ni svjesni svih razmjera digitalne transformacije Tomislav Presečki i Daniel Vuković, direktor McCanna Zagreb i njegov glavni kreativac, objašnjavaju čime su se izbor… Ana Maria Filipović Grčić21. svibanj 2017. u 09:00
Lokalni ili globalni brendoviVelika nedoumica hrvatskih hotelijera Istražili smo isplati li se hotelijerima više poslovati 'pod kapom' globalno poznate i dokazane hotelske grupacije ili… Marija Crnjak03. lipanj 2018. u 17:15
Oglašavanje u epidemijiNačin ponašanja u krizi od brendova može napraviti zvijezde ili ih otjerati u zaborav Oglašavanje je sa i bez korone najbolje i najučinkovitije kad izvire iz stvarnosti. Kao i inače, to treba biti pametn… Marta Duić, Lucija Špiljak01. lipanj 2020. u 11:52
Millenium promocijaZa napredak i razvoj ne treba se okružiti istomišljenicima i ‘klimačima glavom’ Kriza je osvijestila važnost komunikacije i pokazala da su nam potrebni iskusni profesionalci koji znaju voditi krizn… Ivan Tominac31. svibanj 2020. u 13:46
Bitke u eri smartphoneaDrugo desetljeće frapantnog napretka ili početak nečeg potpuno novog? Pametni telefoni promijenili su sve, a globalnu eksploziju ovog tržišta obilježila je borba dva ljuta rivala - ameri… Bernard Ivezić03. lipanj 2018. u 08:45
Kako su uspjeli?Priče o uspjehu najmoćnijih hrvatskih brendova Čelnici hrvatskih kompanija koje se desetljećima diče čak i globalno obožavanim proizvodima za Poslovni dnevnik pi… Poslovni dnevnik09. lipanj 2018. u 10:37
Ugled grada nije fasadaGrad s najboljom reputacijom na svijetu, evo kako im je to uspjelo Kao i kod tvrtki, čija se snaga mjeri jačinom brenda koji diže ili spušta i monetarnu vrijednost kompanije-majke bre… Sergej Novosel Vučković19. lipanj 2018. u 16:00
naša snagaOhrabreni ojačalom izvoznom statistikom, hrvatski vinari opet jurišaju na inozemna tržišta Ističite vrijednost autohtonih sorti i ne libite se potražiti stručnjake, savjetuju najuspješniji vinari. Marta Duić25. lipanj 2018. u 11:17
Kako stvoriti jak brendSkintegra – od nule do senzacije u dvije godine Posvećenost klijentu proizvodom, ali i uslugom, apsolutni je imperativ ako se želite istaknuti na zasićenom tržištu… Lucija Špiljak29. svibanj 2019. u 22:00
Prehrambene kompanijeHrvatske perjanice spremne na osvajanje još izdašnijih izvoznih udjela Prehrambene kompanije, lideri na domaćem 'terenu' svojim izvoznim adutima osvajaju sve više tržišta i ostvaruju zavi… Poslovni dnevnik29. svibanj 2019. u 22:00
Izvornost kao najjači brendOznaka ‘domaće’ diktira trgovačke strategije, proizvođači zadovoljno poručuju: Tako se stječe povjerenje kupaca U Hrvatskoj gotovo više i nema lanca kojem velika zastupljenost domaćih proizvoda nije postala i razvojni i marketinš… Marta Duić29. svibanj 2019. u 22:00