Dragutin Drk, direktor poslovnog sustava Vindija
Bilo mi je najvažnije da 'Kvaliteta Vindija' postane i ostane krilatica sa snažnim uporištem
U gotovo 60-godišnjoj povijesti Grupe Vindija, tijekom kojih smo od male gradske mljekare izrasli u jednog od regionalnih lidera prehrambene industrije, kontinuirano smo radili na razvoju i osnaživanju naših robnih marki. Otpočetka smo znali kako je brendiranje proizvoda ključ kvalitetne komunikacije s tržištem, važan činitelj povjerenja i lojalnosti kupaca te osnova uspješnog poslovanja u našem sektoru. Brendovi uz koje su odrasle generacije, kao što je Vindijin z'bregov, i danas su omiljeni odabir kupaca u Hrvatskoj i regiji, unatoč sve širem izboru konkurentskih proizvoda različitih cjenovnih rangova. I prije nekoliko desetljeća, kao i danas, bili smo itekako svjesni da kupac uz proizvode mora vezivati i emociju, osjećati se dobro s odabirom upravo naših brendova. Isto tako, želio sam da iza priče i emocije stoji i neupitna kvaliteta, jer sam stava da prehrambena industrija prema svojim kupcima ima i posebnu, dodatnu odgovornost – odgovorni smo za njihovu sigurnost, zdravlje i dugoročnu dobrobit čitavih obitelji. U svemu što smo desetljećima radili, kroz mijene marketinških trendova i novosti u tržišnom komuniciranju, bilo mi je najvažnije da "Kvaliteta Vindija" postane i ostane krilatica sa snažnim uporištem, da se pojam kvalitete vezuje uz svaku našu robnu marku, i da on proizlazi iz realnosti stvaranja naših proizvoda. Kvaliteta kao ključ, od odabira sirovina, preko receptura i tehnologije, do brojnih kontrola sigurnosti i zdravstvene ispravnosti. Sretan sam što tržištu danas uz naše vodeće brendove možemo ispričati priču od početka do kraja, od polja do stola, jer se cjelokupni proces odvija pod znakom "Kvaliteta Vindija". Kroz razvoj poslovanja i stalno ulaganje u inovaciju i tehnologiju, našim smo brendovima dodavali nove karakteristike. Tako su Cekin i Vindon prvi domaći brendovi s linijom certificiranih GMO free proizvoda, i naši kupci znaju da se svježa piletina i puretina iz našeg asortimana uzgajaju i proizvode bez genetički modificiranih organizama. To je segment koji nas čini, baš kako i slogan glasi – totalno drukčijima od drugih.
Damir Bulić, predsjednik Uprave Kraša
Najjači brand naše tvrtke upravo je sam Kraš
Upravljanje brendovima danas je najveći izazov marketinške struke. Kada je na vašoj strani tradicija dulja od 100 godina, portfolio s 20-ak jakih i tržišno etabliranih brendova i preko različitih 200 proizvoda, a upravo ovakva situacija karakterizira Kraš – izazov je još i veći. Najjači brand naše tvrtke upravo je sam Kraš s kojim su potrošači stvorili prisan odnos, no od njega imaju i očekivanja. Potrošač današnjice od brenda očekuje puno više nego prije, kvaliteta i pouzdanost se podrazumijevaju, a emocionalna komponenta je ono što nas izdvaja od konkurencije. Najveća imovina naše firme su naši brendovi, koji su cijelo stoljeće sastavni dio života potrošača, a neki su od njih, kao Bajadera, Griotte, Životinjsko Carstvo, Bilo kuda Ki-Ki svuda bomboni ili Domaćica keksi i Dorina čokolade, postali kultni. U 20 godina intenzivno se radilo na jačanju brendova i dopiranju do potrošača kroz zanimljive sadržaje, uvođenjem novih okusa, co-brandingom proizvoda, događajima i korištenjem brend ambasadora poput hrvatskog nogometnog reprezentativca, pasioniranog obožavatelja Domaćice. Od 1911., kada se prvi put Zagrebom proširio miris čokolade, prošli smo dug put, no uvijek nam je u središtu interesa bio potrošač. Naši brendovi su se mijenjali, no uvijek su zadržali povezanost s krajnjim potrošačem i njegovim potrebama i to je njihova najveća vrijednost, ali i dobar temelj za budućnost. Kako bismo zadržali kontinuitet u pažnji potrošača, no i privukli nove segmente, velika se pažnja posvećuje razvojnim aktivnostima, te naše brendove neprestano inoviramo i jačamo novim proizvodima. Tako smo u prošloj godini dana izašli s čak 20-ak novih proizvoda i isto toliko inoviranih, a najvažniji projekt 2017. bio je obilježavanje 60-te obljetnice Domaćice. Snaga Kraševih brendova možda je ipak najvidljivija u co-branding paleti Dorina čokolada koje su "poharale" tržište regije. Kraš je u upravljanju brendovima otišao i korak dalje, neprestano stvarajući dodanu vrijednost za potrošača: fokus na njega i njegove potrebe očituje i kroz naše društvene projekte, kao što su Kraševa Slatka bajka ili Ekopark Krašograd.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Kraseve brendove inace isti taj Bulic koji ih na stranicama poslovnog javno hvali, vodi u bilanci, ravno po nula kuna. I prepusta ih Pivcima, nenaplatno.
Bulicu, potrcko… bolje ti je da sutis. Kad te dionicari izuju iz cipela sudskim tuzbama za pogodovanje Pivcima bit ces sretan ako ti ostanu gace.
zaboravili na još dva jaka brenda Jamnica i Ledo,ah zaboravih to više nisu naši brendovi
Nakon vašeg mješanja u Agrokor i podržavanja ovakve nezakonite nagodbe mene kao kupca više nećete vidjet.
Uključite se u raspravu