Sredinom 2017. kozmetički brend Skintegra na tržište je lansirao proizvode s aktivnim sastojcima u visokim, klinički dokazanim koncentracijama, inzistirajući na formulacijama bez alergena, alkohola, ftalata, parabena i mirisa.
"Zbog takvog pristupa u kratko smo vrijeme stekli povjerenje mnogobrojnih korisnika koji su u nama prepoznali transformativnu kvalitetu proizvoda. S obzirom na to da imamo proizvode koji na očigled mijenjaju izgled problematične kože, to je priča koja sama po sebi privlači puno interesa kozmetičkih entuzijasta", pričaju nam čelni ljudi brenda Jelena Skendžić i Vjekoslav Ratkajec. Premda na samom početku poslovanja, kažu, nisu imali problema s birokracijom, ali jesu s nedostatkom početnog kapitala.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu