Mali hrvatski proizvođači i obiteljska poljoprivredna gospodarstva sve se uspješnije probijaju do polica velikih trgovačkih lanaca poput Lidla, Spara, Konzuma, Metroa i dm-a. Osim što podupiru razvoj malog i srednjeg poduzetništva, zahvaljujući trgovačkim lancima proizvođači ostvaruju i izvoz. Kako u tome uspjeti i koliko je to kupcima važno za Poslovni dnevnik govore i oni i trgovački lanci. "Konzumova strateška orijentacija oduvijek je bila na domaću proizvodnju i proizvođače te na partnerski odnos s dobavljačima iz svih dijelova Hrvatske.
Voće i povrće hrvatskog porijekla čini oko 80% prometa, a da bi se postigli navedeni udjeli ključno je planiranje godišnjih količina proizvedenih baš za Konzum. Primjerice, za prodaju u svojoj maloprodajnoj mreži Konzum u suradnji s dobavljačima otkupljuje čak 30 posto ukupne količine uroda hrvatskih mandarina. Preko središnje nabave voća i povrća radimo planove na razini regije, nastojeći domaće dobavljače implementirati u maloprodajnu opskrbu. Konzum je zaslužan što je hrvatska mandarina tijekom njene sezone glavni citrus artikl u zemljama regije, naime, oko 60 posto domaće mandarine plasira u izvoz", objašnjavaju iz Konzuma.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu