Poslovni.hr

Oznaka ‘domaće’ diktira trgovačke strategije, proizvođači zadovoljno poručuju: Tako se stječe povjerenje kupaca
Podijelite:
Aleksandar Grgić, vlasnik Ambient parka u kojem je ‘rođen’ i brend domaćih proizvoda od kozjeg mlije
Aleksandar Grgić, vlasnik Ambient parka u kojem je 'rođen' i brend domaćih proizvoda od kozjeg mlijeka Gabriel, ušao je u poslovnu suradnju s trgovačkim lancem Lidl Hrvatska/LIDL.HR
Aleksandar Grgić, vlasnik Ambient parka u kojem je ‘rođen’ i brend domaćih proizvoda od kozjeg mlije
Metro raznim eventima promovira domaće proizvodnje, a poručuju kako su ponajviše fokusirani na razvo
Metro raznim eventima promovira domaće proizvodnje, a poručuju kako su ponajviše fokusirani na razvoj promocije proizvoda domaćih partnera na hrvatskom HoReCa tržištu/METRO
Metro raznim eventima promovira domaće proizvodnje, a poručuju kako su ponajviše fokusirani na razvo
Thumbs 0
Thumbs 1
Aleksandar Grgić, vlasnik Ambient parka u kojem je 'rođen' i brend domaćih proizvoda od kozjeg mlijeka Gabriel, ušao je u poslovnu suradnju s trgovačkim lancem Lidl Hrvatska/LIDL.HR
SLIKA: 1 od 2
Metro raznim eventima promovira domaće proizvodnje, a poručuju kako su ponajviše fokusirani na razvoj promocije proizvoda domaćih partnera na hrvatskom HoReCa tržištu/METRO
SLIKA: 1 od 2

New Report

Close