Proteklih godina, od kada je na snazi Vinska omotnica, hrvatski vinari kroz povlačenje EU novca za promociju uspješnije pronalaze nova tržišta.
Osim briselskih izvora financiranja, pomoć nalaze i na domaćem terenu pa tako, primjerice, Hrvatska gospodarska komora kroz akciju "Vino Croatia – Vino Mosaica" hrvatska vina predstavlja na novim tržištima diljem svijeta, od SAD-a do Švicarske i Njemačke. Nakon prošlogodišnjih uspješnih promocija vina u SAD-u, Švicarskoj i Austriji, priča se nastavila i ove godine te su se nedavno vinari predstavili u New Yorku i u München. Krajem ožujka u New Yorku su se pred tristotinjak američkih distributera i vinskih stručnjaka stale 22 hrvatske vinarije, od kojih 15 već imaju svoje distributer na američkom tržištu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu