TOP brendovi
Domagoj Mihović

U mjesecima pred nama planiramo intenzivnije aktivnosti

Bez obzira na slabiju kupovnu moć od ostatka EU, Hrvatska i Slovenija su nam izuzetno važna tržišta, a zbog svoje v…
PD VL native tim
29. svibanj 2020. u 08:59
Domagoj Mihović, voditelj marketinga za regiju tvrtke Panasonic

S novim voditeljem marketinga za regiju tvrtke Panasonic Domagojem Mihovićem razgovarali smo o aktivnostima na tržištu Adriatic, poslovanju u vrijeme korone, prepoznatljivim proizvodima i održivoj tehnologiji.

Nedavno ste preuzeli višu poziciju unutar Panasonicovog marketinga za regiju. Što će to značiti za prisutnost i aktivnosti tvrtke u regiji? Koliko je ova regija važna Panasonicu?

Panasonic je konstantno prisutan svojim marketinškim aktivnostima kroz cijelu regiju, uključujući najvažnija tržišta Hrvatske, Slovenije, Srbije i BiH i planiramo biti prisutni i u budućnosti, na sličan način kao i do sada, možda nešto većim intenzitetom. Dio tog prisustva naši kupci mogu vidjeti u maloprodajnim dućanima naših partnera, u digitalnim oglasnim kampanjama kao i u aktivnostima preko društvenih mreža i influencera s kojima intenzivno surađujemo. Kod suradnje s influencerima ne fokusiramo se isključivo na što veći broj followera nego biramo one koji su zaista uspjeli ostvariti odnos s relevantnom publikom, pogotovo kada je riječ o uređajima namijenjenima specifičnim skupinama korisnika kao što su to profesionalni digitalni fotoaparati. Očekujem da ćemo mojim preuzimanjem ove pozicije nastaviti u dosadašnjem smjeru uz još veći intenzitet određenih aktivnosti, ali i eliminaciju nekih drugih koji se nisu pokazali tako uspješnima. To, naravno, ovisi i o pojedinim tržištima. Primjerice, uočili smo da aktivnosti na društvenim mrežama daju jako dobre rezultate u Srbiji i Bosni i Hercegovini, ali ne i u Sloveniji. Panasonicu je važna svaka regija u kojoj posluje, uključujući Adriatic. Bez obzira na slabiju kupovnu moć od zemalja ostatka Europske unije, Hrvatska i Slovenija su nam izuzetno važna tržišta, a zbog svoje veličine važna nam je i Srbija.

Kako je koronakriza utjecala na Panasonicove marketinške aktivnosti? Planirate li pojačanu aktivnost u vremenima nakon otvaranja tržišta?

Neke od planiranih kampanja su odgođene za mjesece koje su pred nama i u njima planiramo intenzivnije aktivnosti. Neke kampanje – primjerice one koje smo planirali za Euro 2020 i Olimpijske igre 2020, na kojima je Panasonic službeni globalni partner više od 20 godina za redom – su zasad otkazane. Važno je, međutim, naglasiti da naše aktivnosti nisu prestale niti tijekom dva mjeseca koliko su gospodarske aktivnosti bile usporene. Fokusiranim kampanjama preko društvenih mreža poticali smo naše kupce da ostanu odgovorni, istovremeno zadržavajući svijest o našim proizvodima.

Panasonic je poznat po premium proizvodima u nizu kategorija. Koje od njih biste izdvojili kao posebno zanimljive?

Kada govorimo o diviziji potrošačke elektronike u kojoj ja radim, Panasonic je na tržištima regije prisutan svojim televizorima, digitalnim fotoaparatima i kamerama, kućnim audio/video proizvodima, slušalicama, fiksnim telefonima i mobilnim telefonima za starije osobe te malim kućanskim aparatima i proizvodima za ljepotu i njegu. Generalno, svi naši proizvodi pripadaju u premium klasu, što se odražava u kvaliteti i mogućnostima, ali naravno i u cijeni. Naši OLED televizori, uključujući nove linije predstavljene u ovoj godini – HZ1000, HZ1500 i HZ2000 – nude najbolju kvalitetu slike na tržištu, podešenu u suradnji s holivudskim stručnjacima. Kod ovih televizora posebno je zanimljivo što kvaliteta slike ne opada čak i kada je gledate u dobro osvijetljenom dnevnom boravku. Svi naši novi televizori imaju Netflixov certifikat te poseban način rada za gledanje sadržaja s Netflixa. Nedavno smo predstavili svoje prve True Wireless slušalice RZ500 i RZ300. Ove slušalice specifične su po tome da nemaju nikakvih žica – jednostavno stavite lijevu u lijevo uho, desnu u desno i gotovo. Model RZ500 nudi vrhunsku tehnologiju poništavanja vanjske buke i omogućuje vam da se uživite u glazbu gdje god se nalazili. Naši stručnjaci poradili su i na kvaliteti Bluetooth veze pa se tako s ovim slušalicama ne mogu dogoditi iritantni kratki prekidi kada se nađete na mjestu s puno ljudi, a kvaliteta razgovora kada su slušalice spojene na mobitel je besprijekorna. Serija digitalnih fotoaparata punog kadra LUMIX S predstavljena je prošle godine i kvalitetom može parirati etabliranim konkurentima. Za novi LUMIX S1H većina recenzenata navodi da su mu mogućnosti 4K videosnimanja u rangu dvostruko skupljih profesionalnih kamera. Posebno smo ponosni na naše proizvode za ljepotu i njegu uključujući premium aparate za brijanje. Većina premium modela se proizvodi u Japanu, a dizajn i izrada njihovih britvica inspirirani su drevnom vještinom kovanja samurajskih mačeva. Ne samo da omogućuju glatko i precizno brijanje, nego i svojim korisnicima traju godinama. Za zahtjevnije je izuzetno dobar izbor model ES-LV9Q. Panasonicovi uređaji za šišanje i podrezivanje brade iz profesionalne linije za frizerske salone su među najkorištenijim uređajima ove vrste u Hrvatskoj i Sloveniji i tu tehnologiju smo ‘spustili’ i u uređaje za potrošače.

Koja kategorija proizvoda je najprepoznatljivija u Hrvatskoj? Gdje još ima mjesta za napredak?

Televizori i kućna audio elektronika su izuzetno prepoznatljivi, a isto vrijedi i za slušalice. Fotoaparati GH5 i GH5S su izuzetno cijenjeni među foto i videoentuzijastima i vlogerima. Volio bih dodatno poraditi na prepoznatljivosti proizvoda iz kategorije ljepote i njege, uključujući aparate za brijanje jer im je kvaliteta zaista vrhunska.

New Report

Close