Kad zaposlenici feedback dobiju gotovo odmah, postaju produktivniji

Autor: Ivan Tominac , 23. travanj 2021. u 12:43
Ivan Ivančić, Ivana Budeš Bobić i Maria Magdalena Bačić/PD

Tvrtka Apsolon razvila aplikaciju apprais.ly za primanje i pružanje povratnih informacija.

Svima nam je jasno da je čovjek onaj koji pokreće tvrtku. Njegove vještine, želja za učenjem i motivacija su ono što se broji, a upravo u toj maniri promatranja čovjekove uloge unutar tvrtke nameće se i pitanje povratne informacije.

One koja je u krugovima stručnjaka za ljudske resurse praćena i pod imenom feedback. One konstruktivne koja će ga usmjeriti osobnom i profesionalnom rastu za vlastitu, ali i dobrobit tvrtke. Vođeni željom davanja što transparentnije i što brže informacije, unutar tvrtke Apsolon se oko tog problema okupio tim imena apprais.ly.

Početnu trojku zaduženu za razvoj čine Ivan Ivančić, voditelj razvoja proizvoda, Ivana Budeš Bobić, voditeljica razvoja poslovanja te Maria Magdalena Bačić, zadužena za digitalni marketing i dizajn. Danas tim ima šest članova uz nekoliko vanjskih suradnika, a sve ih spaja pozitivan pogled na konstrukt davanja povratne informacije.

U stvarnom vremenu i relevantnije

“Apprais.ly je nastao kao interno rješenje unutar tvrtke Apsolon, nakon što se javila potreba za razvijenijom kulturom feedbacka. Do tada je sustav evaluacije i feedbacka bio kroz godišnju procjenu učinka, tzv. 360°.

No, taj pristup jednostavno nije bio dovoljan i nije zadovoljavao potrebu za učestalijim feedbackom. Upravo iz tih razloga razvio se apprais.ly – rješenje za pružanje i primanje feedbacka u stvarnom vremenu, s čime se dobivaju puno relevantniji podaci koji se mogu koristiti kao podloga za brzo i objektivno donošenje odluka i promjena unutar svake poslovne organizacije”, rekao je voditelj razvoja proizvoda apprais.ly Ivan Ivančić.

Prema Gallupovom istraživanju 60 posto zaposlenika želi veći intenzitet povratne informacije, a čak 70 posto njih vjeruje kako bi u slučaju prepoznavanja njihova rada bolje i radili. Kako kaže Ivančić, takve brojke i mišljenja zaposlenika Apsolona stimulirale su ih u razvoju aplikacije koja će omogućiti davanje povratne informacije, poznatije i kao feedback, u svim smjerovima.

4000

povratnih informacija među svojim radnicima poslano u 14 mjeseci rada appraisa

“Nema potrebe čekati 6-12 mjeseci za razgovor s nadređenim i/ili HR menadžerom, kako bi se primjerice utvrdilo kakve su pretpostavke za razvoj karijere, napredovanje ili veću plaću”, dodao je naš sugovornik.

Apprais.ly se sastoji od mobilne aplikacije namijenjene svim korisnicima te web upravljačkog centra kojim se koristi menadžment tim.

Aplikacija se preuzima s Google Play ili App Store trgovine te funkcionira na mobilnim uređajima s internetskom vezom.

Naknada za korištenje ovisi o broju korisnika (7,60-19 kuna po licenci). Naplata je na mjesečnoj razini te nema ugovorne obveze. Upravljačko sučelje (bez obzira na broj licenci), metodologija i kontinuirana podrška apprais.ly tima uključeni su u naknadu.

Poslovni i razvojni ciljevi i učinci

Vrlo jednostavno, u tri klika putem mobilne aplikacije moguće je pružiti kolegama pohvalu ili savjet na jednu od postavljenih kompetencija ili vrijednosti vaše organizacije.

Svi ti prikupljeni podaci čine statistiku za svakog zaposlenika, tim ili tvrtku koju je moguće pregledavati na web sučelju. Alat, kako kažu tvorci aplikacije apprais.ly, nije opterećen mnogobrojnim funkcionalnostima, već ima jasno definiranu ulogu te se zbog toga brzo i uočavaju benefiti.

Nema potrebe čekati 6-12 mjeseci za razgovor s nadređenim i/ili HR menadžerom/PD

“Definitivno najveća prednost je upravo taj feedback u stvarnom vremenu, koji posljedično omogućuje rješavanje izazova u stvarnom vremenu, a ne nakon godinu dana ili nekog drugog većeg vremenskog raspona”, istaknuo je Ivančić. Apsolon koristi apprais.ly već 14 mjeseci.

U to vrijeme poslano je više od 4000 povratnih informacija među zaposlenicima. Uočena je 22 posto veća angažiranost, ali i 26 posto veća produktivnost. Potaknuta je i svojevrsna kultura davanja povratne informacije na puno većoj razini u odnosu na period prije implementacije.

“Nakon što smo analizirali HR procese, odlučili smo apprais.ly implementirati u dva procesa – onboarding proces i kao zamjenu za godišnju procjenu učinka. Kako bi se dobila cjelokupna procjena učinka zaposlenika, uz poslovne ciljeve uspostavljeni su i razvojni koji se prate upravo kroz sustav apprais.ly. Svaki kvartal menadžeri timova na osnovu izvještaja iz apprais.lyja sa članovima odrađuju individualne sastanke.

Na sastancima definiraju trenutačnu razinu kompetencija te se uspostavljaju važeći ciljevi do sljedećeg takvog sastanka.

Ovakvi razgovori, zbog kvalitetne pripreme temeljene na kvantitativnim i kvalitativnim podacima, pokazali su se vrlo učinkovitima”, zaključio je voditelj razvoja proizvoda apprais.ly Ivan Ivančić.

Komentirajte prvi

New Report

Close