Istraživanje koje je provela tvrtka GE Capital Retail Bank je pokazalo da 81 posto kupaca istražuje proizvode online prije nego što ih kupi u trgovini. Također se pokazalo da potrošači u prosjeku potroše 79 dana na prikupljanja informacija prije nego obave veliku kupnju. No, bez obzira je li riječ o šamponu, mobitelu ili nečem trećem, potrošači će puno prije poslušati informacije od drugih ljudi nego od same tvrtke koja prodaje. Razlozi su vrlo jednostavni, a otkrivamo ih u nastavku.
Tko su potrošači današnjeg doba?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu