Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Zahvaljujući sponzorima na životu ostaju i manje atraktivni sportovi

Autor: Tin Bašić
23. veljača 2012. u 22:00
Podijeli članak —

Pri izboru projekata koje će sponzorirati ili donirati tvrtke u Hrvatskoj se rukovode i kriterijem visokog stupnja korisnosti projekta za širu zajednicu i potrebe društva

Pored jačanja prepoznatljivosti brenda kompanije, velikih marketinških koristi, pa čak i zarade na sponzoriranju sporta u Hrvatskoj, domaćim kompanijama važno je i da u sklopu toga zajednica u kojoj posluju ima korist. Neupitna je uloga velikih sponzora u nogometnim, košarkaškim i rukometnim klubovima, ali brojni drugi sportaši takozvanih neatraktivnih sportova ne bi imali mogućnost baviti se tim sportovima, a samim time uloga tih sportova u zajednici postala bi beznačajna. Pogotovo u odgoju mladih generacija.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

“Pored jačanja imidža, Croatia osiguranje svojim sponzorstvima promovira vrijednosti pomaganja zajednici u kojoj živimo i djelujemo”, ističu u toj osiguravajućoj kući. Ina već desetljećima izdvaja višemilijunske iznose za projekte koji su od važnosti za izgradnju partnerskih odnosa i pozitivan doprinos zajednicama u kojima djeluje, što ih stavlja u rang velikih ulagača u zajednicu. “Kontinuirano pružamo podršku brojnim udrugama, institucijama, ustanovama, klubovima i savezima kroz humanitarne, kulturne, edukacijske, sportske, ekološke, zdravstvene i znanstvene projekte”, kažu u Ini. Tijekom 2011. godine sponzorirali su rukomet, košarku, jedrenje, tenis te auto moto sport.“Kao i svake godine, pri izboru projekata koje će sponzorirati ili donirati u 2012. Ina će se i nadalje rukovoditi kriterijem visokog stupnja korisnosti projekata za širu zajednicu i potrebe društva. Sponzorstva i donacije u sportske organizacije, klubove i pojedince predstavljaju značajni dio budžeta, koji se održao na istoj razini kao i proteklih godina. Dok s jedne strane pomažemo sportskim talentima, istovremeno se Inino ime veže uz vrhunske sportaše i njihove sportske rezultate. Sponzoriranjem uspješnih hrvatskih sportašica i sportaša smatramo da gradimo svoj korporativni ugled i u javnosti stvaramo percepciju kompanije koja pomaže zajednicu u kojoj djeluje”, kažu u domaćoj naftnoj kompaniji. Pored spomenutog, Ina je i glavni sponzor Sportskih igara mladih koje svake godine okupe nekoliko tisuća djece iz cijele Hrvatske. Glavni cilj Ina Sportskih igara mladih je poticanje djece da nauče važnost sporta i zdravog života uopće. Naime, Ina Sportske igre mladih pod motom “Živimo život bez droge jer droga uzima život” daju snažnu poruku i potiču djecu da svoje slobodno vrijeme ispune kvalitetnim sadržajem.

Pored jačanja prepoznatljivosti brenda kompanije, velikih marketinških koristi, pa čak i zarade na sponzoriranju sporta u Hrvatskoj, domaćim kompanijama važno je i da u sklopu toga zajednica u kojoj posluju ima korist. Neupitna je uloga velikih sponzora u nogometnim, košarkaškim i rukometnim klubovima, ali brojni drugi sportaši takozvanih neatraktivnih sportova ne bi imali mogućnost baviti se tim sportovima, a samim time uloga tih sportova u zajednici postala bi beznačajna. Pogotovo u odgoju mladih generacija.

“Pored jačanja imidža, Croatia osiguranje svojim sponzorstvima promovira vrijednosti pomaganja zajednici u kojoj živimo i djelujemo”, ističu u toj osiguravajućoj kući. Ina već desetljećima izdvaja višemilijunske iznose za projekte koji su od važnosti za izgradnju partnerskih odnosa i pozitivan doprinos zajednicama u kojima djeluje, što ih stavlja u rang velikih ulagača u zajednicu. “Kontinuirano pružamo podršku brojnim udrugama, institucijama, ustanovama, klubovima i savezima kroz humanitarne, kulturne, edukacijske, sportske, ekološke, zdravstvene i znanstvene projekte”, kažu u Ini. Tijekom 2011. godine sponzorirali su rukomet, košarku, jedrenje, tenis te auto moto sport.“Kao i svake godine, pri izboru projekata koje će sponzorirati ili donirati u 2012. Ina će se i nadalje rukovoditi kriterijem visokog stupnja korisnosti projekata za širu zajednicu i potrebe društva. Sponzorstva i donacije u sportske organizacije, klubove i pojedince predstavljaju značajni dio budžeta, koji se održao na istoj razini kao i proteklih godina. Dok s jedne strane pomažemo sportskim talentima, istovremeno se Inino ime veže uz vrhunske sportaše i njihove sportske rezultate. Sponzoriranjem uspješnih hrvatskih sportašica i sportaša smatramo da gradimo svoj korporativni ugled i u javnosti stvaramo percepciju kompanije koja pomaže zajednicu u kojoj djeluje”, kažu u domaćoj naftnoj kompaniji. Pored spomenutog, Ina je i glavni sponzor Sportskih igara mladih koje svake godine okupe nekoliko tisuća djece iz cijele Hrvatske. Glavni cilj Ina Sportskih igara mladih je poticanje djece da nauče važnost sporta i zdravog života uopće. Naime, Ina Sportske igre mladih pod motom “Živimo život bez droge jer droga uzima život” daju snažnu poruku i potiču djecu da svoje slobodno vrijeme ispune kvalitetnim sadržajem.

Razvoj manje popularnih
“Društveno odgovorno poslovanje, podupiranje kulture, sporta i humanitarnih akcija, osnažuje pozitivan imidž kompanije i njenih proizvoda i usluga u javnosti. Isto tako, sve je uočljiviji trend, naročito u zapadnim zemljama, da korisnici odluku o povjerenju nekom brandu sve češće donose na temelju spoznaje o društveno odgovornom poslovanju kompanije koja stoji iza branda”, objašnjavaju u Hrvatskom telekomu. Ističu kako sponzoriranje sporta, između ostalog, ima i logičnu povezanost s njihovim uslugama, ponajprije s MAXtv uslugom.Jedna od najvećih kompanija u regiji, Agrokor, odlučio se na sponzorstva određenih sportova osluškivanjem potreba društva u svome okruženju. “Dugogodišnjim sponzorstvima Agrokor podupire brojne sportove, te omogućuje i razvoj manje popularnih sportova s ciljem predstavljanja tih sportova mladima. Dugoročnim ulaganjem u društveno odgovorno poslovanje, pa tako i sport, Agrokor ulaže u razvoj zajednice te očekuje bolju budućnost cjelokupnog društva u kojem posluje”, ističu u tom koncernu. “Sponzorstvima usmjerenima na sport Erste banka potpomaže institucijama kojima je pomoć za njihov rad zaista neophodna. Pri izboru sporta i sportskog društva kojemu se želi dati potpora, osnovni kriterij nije sport kao takav već ponajprije kvaliteta projekta, očekivana percepcija sinergijskog učinka za banku, kao i društveni doprinos koji takva suradnja generira”, kažu u Ersteu.

Promoviranje zdravlja
Kao primjer navode hokejaški klub Medveščak čije sponzoriranje ima širu dimenziju jer je cilj pružati potporu sportu kao društveno korisnom vi du ulaganja u mlade i zdravom načinu života. “Stvaranje pozitivne atmosfere navijanja na utakmicama Medveščaka koja uključuje sve generacijske skupine, kao i pozitivan natjecateljski naboj specifičan za hokej na ledu, doprinose obogaćivanju i daljnjem razvoju sportske kulture te stoga Erste ban ka takvom projektu želi dati punu potporu”, ističu u toj banci. Dodaju kako potpora sportu, kao samo jednom od segmenata u cjelokupnoj strategiji sponzorstava i donacija banke, podrazumijeva pružanje podrške mladim ljudima koji upornim i napornim radom, zalaganjem i visokom razinom samoodricanja postižu uspješne rezultate. “Istovremeno pružaju dobar primjer u pogledu načina ostvarenja osobnih i kolektivnih ciljeva, ali i promiču istinske društvene vrijednosti kojima je poželjno težiti. Sport kao područje društvenog života svojom atraktivnošću privlači i široke mase, tako da u odabiru projekata kojima dajemo potporu ne zanemarujemo niti učinak promocije za banku te rasta njenog ugleda i prepoznatljivosti u očima javnosti. Kombinacijom tih dvaju elemenata u pogledu pružanja potpore sportu, društvene odgovornosti i promocije imena banke, ostvarujemo zapažene rezultate te vjerujemo kako ćemo i u budućnosti biti prepoznati kao relevantan partner u području sporta”, zaključuju u Ersteu.

Lokalna zajednica
“Sponzorskom suradnjom pojedini klub u Generaliju ima pouzdanu potporu u ostvarivanju sportskih ciljeva, dok Generali uživa u razvoju odnosa s lokalnom zajednicom, što dovodi i do prisnijeg upoznavanja s brandom Generali”, poručuju iz Generalija. Istuču da pored toga što su poslovnom smislu usmjereni na razvoj inovativnih osigurateljnih proizvoda i usluga, uz razumijevanje potreba građana i društva u kojem djeluju, jednako značajan kriterij sponzoriranja je i ostavljanje upečatljivog traga u društvu o vrijednosti svojeg poslovanja. “Stoga potpora određenoj organizaciji ili manifestaciji svakako nije slučajna, jer i na globalnom nivou Generali tradicionalno podupire prestižna sportska događanja i momčadi: od jedriličarstva, skijanja, mototimova, hokeja i dr.”, kažu u tom osiguravatelju.

Autor: Tin Bašić
23. veljača 2012. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close