Tržište medija i marketinškog biznisa na stabilnim je nogama unatoč još jednoj krizi koja drma cijeli svijet, predviđanja za iduću godinu su optimistična uz očekivan rast broja projekata i zadataka, ali i konstantan oprez na koji su svi već navikli u nepredvidivim vremenima, i svijest da fleksibilnost i brzo donošenje odluka spašava stvar.
Novine se i dalje drže, iako se već deset godina priča da će se print ukinuti, a u dugoročnom periodu presuditi bi mu mogla zelena agenda koja teži rezanju ugljičnog otiska. U međuvremenu, print treba težiti specijalizaciji i nišnim proizvodima te stručnosti novinara koja je sve više tražena i glavni je alat u poplavi lažnih vijesti.



Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu