Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Šolina agencija: Nakon Phillipsa, dobili i McDonald’s

Autor: Poslovni.hr
02. svibanj 2013. u 11:31
Podijeli članak —
Manuela Šola, vlasnica agencije Abrakadabra

Abrakadabra je preuzela ulogu PR agencije za McDonald’s, vodećeg lanca brze hrane u Hrvatskoj, ali i svijetu.

Tvrtka  Globalna hrana d.o.o., nositelj franšize McDonald’s za područje Republike Hrvatske te agencija za odnose s javnošću Abrakadabra integrirane komunikacije, započele su suradnju na hrvatskom tržištu, priopćeno je iz Abrakadabre.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Abrakadabra je preuzela ulogu PR agencije za McDonald's, vodećeg lanca brze hrane u Hrvatskoj, ali i svijetu.

Tvrtka  Globalna hrana d.o.o., nositelj franšize McDonald’s za područje Republike Hrvatske te agencija za odnose s javnošću Abrakadabra integrirane komunikacije, započele su suradnju na hrvatskom tržištu, priopćeno je iz Abrakadabre.

Abrakadabra je preuzela ulogu PR agencije za McDonald's, vodećeg lanca brze hrane u Hrvatskoj, ali i svijetu.

Svakodnevno 20 McDonald’sa u Hrvatskoj posjeti više od 32 tisuće gostiju – što je više od 12 milijuna gostiju tijekom godine. Kao vodeći lanac brze usluge u svijetu i u Hrvatskoj, McDonald’s je jedan od najvećih svjetskih brendova.

Od veljače 1996. godine kada je u samom centru Zagreba, u Jurišićevoj ulici otvoren prvi McDonald’s u Hrvatskoj, do danas kada širom Hrvatske posluje već 20 McDonald’sovih lokacija i 8 McCaféa, McDonald's kontinuirano ulaže u razvoj poslovanja.

Abrakadabra će klijentu pružati komunikacijsku i organizacijsku podršku u projektima te odnosima s javnošću.

„Cilj nam je da gosti prepoznaju našu vrhunsku kvalitetu i uslugu stoga se veselimo suradnji s Abrakadabra integriranim komunikacijama i uvjereni smo da će iskustvo ove tvrtke biti važan doprinos poslovanju kompanije McDonaldꞌs na hrvatskom tržištu“, izjavio je Hrvoje Valent, – voditelj odjela razvoja, pravnih poslova i odnosa s javnošću tvrtke  Globalna hrana d.o.o., nositelja franšize McDonald’s za područje Republike Hrvatske.

„Izuzetno nam je drago da nam je tvrtka Globalna hrana d.o.o., odnosno McDonald’s povjerio vođenje odnosa s javnošću na području Hrvatske. Uvjerena sam da će naš stručni tim proaktivnim komuniciranjem i profesionalnim pristupom ovoj kompaniji omogućiti još bolje pozicioniranje na tržištu i veću prepoznatljivost vrhunske kvalitete i usluge“, istaknula je Manuela Šola, vlasnica agencije Abrakadabra. 

Abrakadabra je nedavno, podsjetimo, preuzela i ulogu PR agencije tvrtke TP Vision, proizvođača Philips TV uređaja.

Autor: Poslovni.hr
02. svibanj 2013. u 11:31
Podijeli članak —
Komentari (1)
Pogledajte sve

Lako za Pr i komunikacije…neka pojeftine pa onda mogu nešto očekivati…Pdv na hranu pao je sa 25% na 10% no cijene su ostale iste a neki proizvodi i poskupili. Znaju svi za McDonalds,ne treba tu reklama ali treba 50kn po osobi za nešto pojest. Ne hvala

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close