Tvrtka Globalna hrana d.o.o., nositelj franšize McDonald’s za područje Republike Hrvatske te agencija za odnose s javnošću Abrakadabra integrirane komunikacije, započele su suradnju na hrvatskom tržištu, priopćeno je iz Abrakadabre.
Abrakadabra je preuzela ulogu PR agencije za McDonald's, vodećeg lanca brze hrane u Hrvatskoj, ali i svijetu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Lako za Pr i komunikacije…neka pojeftine pa onda mogu nešto očekivati…Pdv na hranu pao je sa 25% na 10% no cijene su ostale iste a neki proizvodi i poskupili. Znaju svi za McDonalds,ne treba tu reklama ali treba 50kn po osobi za nešto pojest. Ne hvala
Uključite se u raspravu