Marketinška teorija i praksa značajno su se promijenile u posljednjih deset godina. Tehnološke promjene snažno su utjecale na ponašanje potrošača i kupaca što marketinškim stručnjacima predstavlja veliki izazov pri kreiranju marketinških strategija. Na tržištu koje trpi dramatične promjene, formula uspjeha može se sažeti u dvije riječi – brza prilagodba!Marketinški stručnjaci danas moraju razviti nove strategije i taktike koje će se moći implementirati u suvremeno okružje.
Digitalizacija
Digitalizacija je povezana s razvojem aparata i sustava koji funkcioniraju na temelju digitalnih informacija. Veliki dio poslovanja odvija se putem mreža koje povezuju ljude i gospodarske subjekte. Broj korisnika interneta raste iz dana u dan. Pristup internetu putem mobilnih telefonskih uređaja bilježi sve veću popularnost. Mobilni marketing postaje zanimljiv tvrtkama koje su počele koristiti SMS marketing za promociju svojih proizvoda i usluga. Istraživanja u Velikoj Britaniji dokazuju da se korisnicima sviđaju promotivne poruke koje stižu na njihove mobilne telefone te pozitivno ocjenjuju imidž poduzeća koja se odlučuju na komunikaciju s potrošačima putem SMS poruka.Nova tehnologija navela je tisuće poduzetnika na pokretanje elektroničkog poslovanja, odnosno otvaranje internetske tvrtke. Pojava novih posrednika dovela je do situacije da mnogi gospodarski subjekti moraju preispitati svoje poslovanje i ispunjavanje želja i potreba korisnika. Proizvođači računala, vlasnici knjižara, cvjećarnica, glazbenih prodavaonica pa sve do turističkih agencija počeli su razmišljati o prodaji proizvoda putem interneta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Da, od 2000te slusamo takvom marketingu- pogledajte takve firem u portfelju Jerusalem venture Partnersa- od 2000 su jedva narasle…
Uključite se u raspravu