Nedavna izjava predsjednika Hrvatske gospodarske komore i predsjednika Uprave Kraša Nadana Vidoševića u kojoj kaže da u Hrvatskoj unatrag više od 15 godina nije proizveden nijedan svjetski brend, uzburkala je duhove.
Također, dodao je da u Hrvatskoj nema velikih razvojno-istraživačkih potencijala. Vlasta Kroflin-Fišer iz GfK smatra da je Vidošević djelomično u pravu, ali samo zbog toga što u Hrvatskoj ne postoji istraživanje koje bi potvrdilo ili opovrgnulo tu izjavu. Ona smatra da bi se sadržaj koji čini neki brend svjetskim trebao analizirati, a što još u Hrvatskoj nije učinjeno. Kroflin-Fišer napominje da se svi uvijek osvrću na robu široke potrošnje, ali da još nitko nije provjerio industrijske brendove koji su veoma uspješni na međunarodnom tržištu, kao što su Tesla ili Dalekovod.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu