Koliko god se činilo da većina potrošača doživljava proizvode vizualno, 75% emocija koje generiramo tijekom dana su preko osjeta mirisa, a ne vida, tvrdi autor knjige "Brand Sense" Martin Lindstrom.
Prema istraživanjima navedenog autora, osjet mirisa ne samo da utječe na doživljaj samog proizvoda ili marke proizvoda, već utječe i na percepciju potrošača o vremenu, veličini i kvaliteti proizvoda ili prodajnog prostora. Danas svjetski maloprodajni lanci ne koriste određene mirise samo kako bi privukli kupca u prodajni prostor već kako bi stvorili pravo raspoloženje za potrošače te potaknuli kupovinu, te kako bi mirisom ostavili kupcu trajnu uspomenu na posjetu tom prodajnom prostoru.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu