U posljednje vrijeme postalo je jako ‘‘popularno’’ ulagati u osobni razvoj. Svi svjetski priznati lideri i uspješni poduzetnici stalno naglašavaju kolika je važnost rada na sebi.
Na taj način povećavamo vlastitu kompetentnost te posredno djelujemo i na druge – u određenoj mjeri ‘‘upravljamo’’ promjenom okoline upravljajući vlastitom promjenom. Također, sve se češće govori i o važnosti griješenja, što je razumljivo, jer pogreške su najbolji način učenja iz iskustva. Izreka kaže da ukoliko ne činimo greške, ne donosimo dovoljno odluka. Svjesni toga da na svakodnevnoj razini donosimo pregršt manjih i većih odluka, potpuno je jasno da moramo učiniti i određen broj pogrešaka. Mjesta na kojima su pogreške gotovo kontinuirana pojava su svakako organizacije. Organizacije čine ljudi, a ljudi griješe. Pogreške često dovode do različitih problema u poslovanju o kojima se uglavnom razgovara, pogotovo kada su operativne prirode. U svakoj organizaciji vode se sastanci, kolegiji, definiraju se projektni timovi u svrhu što boljeg prijenosa informacija, raspravlja se o događajima i uči iz prošlih iskustava. No, kada se dođe u sferu koja je manje jasna, u sferu međuljudskih odnosa, procjenjivanja organizacijske klime i kulture te načina rukovođenja, otvorena komunikacija često zamire. Ne razgovara se o problemima uzrokovanim lošim stilovima rukovođenja, negativnim odnosima, nejasnom raspodjelom odgovornosti na menadžerskim razinama i slično.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu