Hrvatska danas ima jedinstvenu priliku za razvoj hotelskih investicija, jer je, možda upravo zbog sporog planiranja i razvoja u prošlosti, jedna od rijetkih koja nije iskvarena “overturizmom”. To će ubuduće biti ključno za privlačenje gostiju, koji sve više traže destinacije s čistim okolišem, lijepom prirodom i bez velike zagušenosti. Hrvatska ima as u rukavu, kad se usporedi s područjima u Španjolskoj, Turskoj, Grčkoj, gdje je razvoj otišao malo predaleko. Ustvrdio je to u razgovoru za Poslovni dnevnik Marc Finney, voditelj Odjela za savjetovanje za hotele i odmarališta konzultantske kuće Colliers International, kojeg smo susreli ne nedavno održanoj konferenciji Adria Hotel Forum u Zagrebu. Razgovarali smo o investicijskom potencijalu regije, Brexitu, koronavirusu i ostalim izazovima s kojima se danas suočava turizam i hotelski biznis.
Kakav je trenutačno status Hrvatske među globalnim hotelskim investitorima?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu