Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Kreće novi investicijski val JGL-a, jačat će R&D, širiti kapacitete i unaprijediti kvalitetu

Autor: Marija Crnjak
05. ožujak 2020. u 22:00
Podijeli članak —
Pharma Valley, kompleks u koji je JGL uložio 361 milijun kuna

Na razini Grupe ostvareno je 933 milijuna kuna prihoda, uz dobit prije oporezivanja od 82 milijuna.

Riječka farmaceutska kompanija JGL ulazi u novi investicijski ciklus u tehnološke kapacitete te istraživanje i razvoj, najavio je Ivo Usmiani, predsjednik Upravnog odbora tvrtke povodom objave rekordnih rezultata za 2019.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

“Nakon investicije od 361 milijun kuna u Pharma Valley iz 2015. , ulazimo u drugu fazu ulaganja s projektom Integra 2020, s ciljem zadovoljavanja potražnje, kao i integracije procesa R&D-a, proizvodnje i kvalitete.

Riječka farmaceutska kompanija JGL ulazi u novi investicijski ciklus u tehnološke kapacitete te istraživanje i razvoj, najavio je Ivo Usmiani, predsjednik Upravnog odbora tvrtke povodom objave rekordnih rezultata za 2019.

“Nakon investicije od 361 milijun kuna u Pharma Valley iz 2015. , ulazimo u drugu fazu ulaganja s projektom Integra 2020, s ciljem zadovoljavanja potražnje, kao i integracije procesa R&D-a, proizvodnje i kvalitete.

Projektom je predviđen rast kapaciteta sterilne proizvodnje od 60%, izgradnja pilot pogona, ulaganje u laboratorije za razvoj i kvalitetu, te proširenje skladišta. Novom investicijom na Svilnom od 250 milijuna kuna, visoko podižemo našu razvojno-tehnološku kompetentnost i globalnu konkurentnost”, najavio je Ivo Usmiani.

Rastom prihoda od 17% i operativne dobiti od 34% u 2019. JGL je ostvario rekordne rezultate. Na razini Grupe ostvareno je 933 milijuna kuna prihoda, uz dobit prije oporezivanja od 82 milijuna. Poslovni prihodi iz osnovnog poslovanja rasli su 15 posto na 729 milijuna kuna.

“U uvjetima pojačanih konkurentskih pritisaka, ali i slabljenja makroekonomske situacije ostvarili smo dvoznamenkasti rast svih ključnih brendova, na gotovo svim tržištima”, kazao je glavni izvršni direktor Mislav Vučić.

Autor: Marija Crnjak
05. ožujak 2020. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close